BU BÖLÜM DENİZ'İN AĞZINDAN DA YAZDIm BİR İLK OLARAK. :) KEYİFLİ OKUMALAR:) Unutmadan multimedya da Christian,Deniz,Nil ve Mert var. :) Multimedya da ki şarkıdanın bazı sözleri Nil için yazılmış gibi. O yüzden paylaştım dinlemenizi öneriririm :)
-----------
Hani televizyonda bir film yakalar ve izlersiniz ama film hiç güzel değildir. Ama yine de içten içe sonunun nasıl biteceğini görmek istersiniz. Hatta izleyip bitince de saçmaymış boşuna izledim demeniz de seçenekleriniz arasında en üst sırada kalır. Ama bunu bile bile yine de izlersiniz.
İşte benim şu anda içinde bulunduğum durum tam da bu. Son yarım saattir karşımda Mert varken hissettiklerim bunlar. Merhaba faslından sonra ikimizde sanki geçmiş hiç yaşanmamış sanki daha yeni tanışmış insanlarmışız gibi birbirimize mesafeli davranıyoruz. Aslında bakarsanız o Merhaba kısmından sonra birbirimize tek kelime bile etmedik.
Ben onun ve diğer şirketin proje hakkındaki yorumlarını dinleyip bir yandan da ona bakmamaya çalışırken o da bana bakmıyor, işiyle ilgileniyordu. Olması gereken de bu diye düşündüm. Aslında olması gereken daha bir çok şey varken şu durum listenin en gerisinde kalıyordu ya, neyse.
“Nil Hanım siz ne düşünüyorsunuz?” Erkan Bey bana bu soruyu sorduğunda derin bir nefes alıyorum.
“İki şirkette çok iyi hazırlamışlar sunumlarını fakat ben hangisi olacağına dair bir karar veremedim” gibisinden kaçamak bir cevap veriyorum. Aslında cevabımı duygularıma göre verirsem eğer kesinlikle Mert’lerin değil diğer şirketin projesini seçerdim. Ama gelin görün ki duygusal kısmı çoktan geçmiştim. Mantığımı düşünürsem de Mert’lerin sunumunu daha çok beğendiğimi itiraf edebilirim ama bunu elbette demedim onlara.
“Aslında biz kararımızı siz sunumlarınızı önceden gönderdiğiniz de vermiştik ama bugün için nasıl hazırladığınızı görelim diye kararımızı açıklamadık. “
Erkan Bey derin bir nefes aldıktan sonra devam etti. “Aksoy Holding ile çalışmak istiyoruz.”
Gözlerim hemen Mert’i bulunca yüzündeki sevinci an be an izledim. Önce dudağının kenarı hafifçe yukarı kalktı,kesilmemiş sakalları azıcık belirginleşen gamzesinin çukuruna battı. Sonrasındaysa gülümsemesini ortaya çıkardı. Önceden olsa etkilenirdin diyen iç sesime güldüm. Ah, evet. Önceden olsa.
“Teşekkür ederiz Erkan Bey. Emin olun güveninizi boşa çıkarmayacağız” dediğindeyse ağzımdan kaçan küçük homurtuya engel olamadım. Kahkaha atacaktım aslında ama kendimi tutunca alaycı bir homurtu kaçmıştı dudaklarımdan.
Mert , dediği cümlenin farkına ben homurdandığımda varınca gözlerini kaçırdı. Suratında ki o gülümseme ifadesi de yok oldu. Sırıttım. Daha çok o gülümsemeyi söndürecektim. Kolla kendini Mert Aksoy!
------
Diğer şirket gitmiş geriye Mert’lerin şirketi kalmış durum değerlendirmesi yapıyorduk. Erkan Bey benimle beraber diğer mimarlara projeyi daha iyi incelememiz için bir kez daha bakıp görüşlerimizi bildirmemizi istemişti. İtiraf ediyorum bir kusur bulmak için didim didik ettim o dosyaları ama bulamadım.
Mert konuşmaya başladığında kafamı kaldırıp ona baktım. “Bir de yemekhanenin planı var onu vermeyi unuttuk.”
Elindeki dosyayı uzattığında tam karşısında olduğum ve diğerlerinden ona daha yakın oturduğum için elindeki dosyayı aldım ve kopyalanmış kağıtları yanımdakilere dağıttım. Sonra elimdeki kağıdı yine dikkatle incelediğimde gözüme bir şey çarpınca kalemi elime alıp üstüne bir şey çizdim ve Mert’in tam önüne koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renkli Rüyalar - Yeniden
RomanceSerinin 2.HİKAYESİ: Yaşadığı hayal kırıklığı yüzünden Türkiye'yi terk eden ve beş ay boyunca İtalya da kalan Nil,kardeşinin sorumluluğu ve işinin geleceği için Türkiye'ye kesin dönüş yapar.Başarısının karşılığını alır ve ilk başvurusunu yaptığı şirk...