Vazgeçmemek

11.5K 511 68
                                    

Merhaba :) Umarım bu bölümü de beğenirsiniz ve biraz geçiş bölümü gibi oldu sanırım ama eğlenceli bölümlerimize de son 1 bölüm olduğu için geçiş gibi oldu.Ve de Christian-Deniz sahnelerine tanık olacaksınız. :) Ama yine de içine sinen,birkaç şeyin ortaya çıktığı bölüm oldu :) Ve multimedya daki şarkı.. Ben o şarkıyı dinlerken yazdım bu bölümü ve de o şarkı için bir sahne koydum :) Resimde de karakterlerimiz var :) Sağ alt köşede de Kaan'ın resmi var :)

-------

MERT:

“Bir açıklaman vardır umarım?”

 “Açıklamayı not olarak düşmüştüm zaten”

Ellerimi sertçe masasına koydum. “Ne yapmaya çalışıyorsun Kaan? “

Fotoğrafı görür görmez sinirim bir nebze bile azalmadan onun yanına gelmiştim. Bana bir açıklama yapmak zorundaydı!

Omuz silkti. “Çok açık değil mi? Başarılı olmak istiyorum”

“Siktirtme başarını!”

Havaya kaldırdı ellerini. “Sakin ol.”

“Bile bile onunla çalışıyorsun değil mi? Sırf bana ..”

“Yeter lan!” diye ayağa kalkınca bana en son ne zaman bağırdığını hatırlamaya çalıştım. Ah,evet.

Çocuk yok senin karşında. Evet ona teklif ettim bunu ,ama kabul etmemek onun elindeydi. Etmedi de zaten ama bir gün de ne değişti bilmiyorum fikri değişti ve kabul etti. Şimdi kontrol manyaklığını kes ve git başka bir yerde sindir bunu. Hırsını git ondan çıkar !”

Tek kelime etmeden odanın kapısını sertçe çarparak çıktım. Nil..lütfen..her ne yapıyorsan,yapma. Kendini ne gibi bir sıkıntıya sokuyorsan yapma. Bana..bana değmez…

-----------

NİL:

“Ne yaptım dedin?”

Gözlerimi devirdim zilyonuncu kez. “ Deniz daha kaç kere diyeceğim, kabul ettim işte.”

“Eski sevgilinin kuzeninin teklifini kabul ettin.”

“Böyle söyleyince para karşılığı seks yapacakmışım gibi duruyor.”

Suratını ekşitti. “Iııh. Sus lütfen.”

Kıkırdadım düşünürken de. “ Aslında bakarsan eğlenceli olacak. Bu ilk deneyimim ve güzel olacağından da eminim.” Aslında eğlenceli olup olmaması önemli değildi. Önemli olan onun bu kadar yakınındayken acı çekmesini izlemekti. Zevk almak için elimden geleni yapacaktım.

Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun ki? Adam Mert’in kuzeni sonuçta , ne bekleyebilirsin?” derken dalga geçiyordu. Dalga geçiyor ama yine de doğruluk payım var da diyordu.

“Her neyse.Denemeden bilemem.“

Kahvesini dudaklarına götürüp bir yudum aldı. “Ne zaman başlayacaksınız peki?”

“Bir hafta sonra.Geriye bir tek model kalmış.O da kolay zaten.” Başını salladı. Açılan kapının sesi üzerine o yana döndük. Christian, gömleğinin üst iki düğmesini açmış, kravatını gevşetmiş ve bitik yüz ifadesiyle bizi selamladı. Berbat görünüyordu.

Renkli Rüyalar - YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin