Şimdi söyle

11.8K 564 33
                                    

Merhabalar. Bölüm erken geldi biliyorum ama elimden geldiğince erken yayınlayacağım demiştim zaten. Keyifli okumalar :)Multimedya da ki gifimizde Mert var telden gif oynatılmıyor ama  :) Multimedya da çalan şarkıyı ise bölüme çok azıcık uyuyor diye paylaştım :)

----

“Açıklama yapmayacak mısınız?” diye bağırdı Ece. Leyla Hanım yanındaki masaya tutundu o öyle bağırınca. Hakan Bey ona yardımcı olarak koltuğa oturttuğunda Ece “Numarayı bırak,gayet iyisin sen. Anlat çabuk!” diye bağırdığında olduğum yerde irkildim. Pek ala şu an belki de burada bulunmamam gerekiyordu. Kapıya yürüdüğümde Ece bana bakmadan konuştu. “Kapıyı kapat ve kal Nil. Bu rezaletin öğrenmediğin kısmı kaldıysa sen de öğreneceksin” 

Ona itiraz etmeyi akıllıca bulmadığımdan kapıyı kapattım ve tekrar eski yerime geçtim. “Anlatın” diye bastırdı Ece. “Anlatın hemen!”

Leyla Hanım derin bir nefes alarak konuştu. “ Sen,benim kızım değilsin doğru”

“Bunu biliyorum zaten, bilmediğim bir şeyden bahset! Gerçek annemden bahset,nerede olduğundan! ”

“Tamam...Eskiden çok yakın bir arkadaşım vardı. Seçil. Her zaman yanımdaydı,düğünümde bile. Ona güvenirdim. “ nefes aldı “ Ama güvenimi boşa çıkardı. Baban ile ne zaman bilmiyorum yakınlaşmışlar. Seçil benden de uzaklaşmıştı o sıralar. Sonra bir gün hamile olduğunu öğrendim aldırmak istediğini söyledi bana. Ben ona destek olacağımı söyledim.Sonra babana da bu durumdan bahsettim ama o itiraz etti. Kötü düşünmüyordur dedim kendi kendime şüphelenmedim. Seçile bebeğin babasını sordum söylemedi. Sonra “ derin bir nefes aldı tekrardan “ Baban ile konuşmasını duydum bir gün. Baban bebeği aldırmaması konusunda ısrar ediyor ama o dinlemiyordu. Kavga ediyorlardı. Sonra dayanamadım daha fazla ve odaya girdim. Gerisi kavga kıyamet” dediğinde duymak istediklerim bunlar değildi diye düşündüm. Hakan Bey onu aldatmış mıydı yani? Hem de en yakınıyla?

Mert kesinlikle babasının izinden yürümüş.

 “Baba?” diye ona baktı Ece.Doğrulamasını ya da hayır demesini bekliyordu sanki o bakışlarıyla. Hakan Bey ise tek kelime edememişti. Hoş yüzümü vardı sanki? “Annem.. Anneme ne oldu peki?”

Sorusunu kimse yanıtlamayınca bağırdı “Anneme ne oldu!”

“Anlatacağım tamam” Leyla Hanım gözyaşını silerek konuşmaya devam etti. “ Kavga ettik ama bir sonuca ulaşamadık. Annen de kaçtı bizden. Baban onu aradı bense evde onu bekledim,aklımı yitirecektim sanki. Düşüncelerim birbirine karışmıştı ama sonra babana ondan boşanmayacağımı söyledim. Baban da boşanmak istemediğini söyledi zaten. “ susup Ece’ye baktığında Ece devam et gibisinden bir işaret yaptı. Gözüm o sırada diğerlerine kaydı.  Eren soğukkanlılığını koruyup onları izlerken Mert de ayakta kaskatı kesilmiş bir halde dikiliyordu.

Leyla Hanım’ın sesini duyunca ona verdim dikkatimi tekrardan “ Annen birkaç ay sonra çıkıp geldiğinde hasta olduğunu öğrendik. Bizden yardım istedi,senin için. Ben..Ben sesimi çıkartamadım. Annen babanı benim elimden almış olsa da mantıklı düşündüm.Sen her şeyden habersizdin masumdun. Ben sesimi çıkartmayınca da baban anneni hastaneye yatırdı. Annenin düşük tehlikesi vardı o sıralar tedavi olunca düzeldi ama doktor doğuma kadar hastane de kalmasını istedi. Annen mutluydu.Baban onun yanındaydı nasıl mutlu olmasın ki. Ben bu durumdan hiç hoşlanmayınca bir şey düşündüm. Bir şey yapmalıydım. Mantıklı düşünsemde bir tarafım acıma ona diye bağırıyordu... Babana sen doğduktan sonra annenle beraber başka bir ülkeye gitmenizi istediğimi aksi takdirde herkesin beni aldattığını söylemekle tehdit ettim. Baban başta dirense de kabul etti “ dediğinde Hakan Bey’e baktım. Bu adam. Bu adam bu kadar kötü,basiretsiz ve korkak mıydı gerçekten? Benim tanıdığım adam kimdi o halde,neredeydi?

Renkli Rüyalar - YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin