Arkadaş

11.2K 400 205
                                    

Merhaba :) Yeni bölümle karşınızdayım :) Küçük bir spoiler..önümüzdeki bölüm tatil bölümü olacak ve inanın çok çok sevineceğiniz bir bölüm olacak ve şaşıracaksınız :D Ve sanırım tatilleri iki part olarak yayınlayacağım ama gerçekten şaşıracaksınız :D

Çalan şarkıyı çok severim. Bu bölüme uyduğunu düşünüyorum.Dinlemenizi tavsiye ederim. Ve multimedya daki resim aceleye geldi ama o sahnelerde ki surat ifadelerine uydu.Kıyafetleri de o resimdekiler.:) Umarım bu bölümüde sever ve votelersiniz :) Tabi yorumları da unutmamak gerek :) Düşüncelerinizi merak ediyorum çünkü. Keyifli okumalar. :)

---------------------------------------

"Sen.."

"Merhaba Gamze."

Yüzü şaşkınlıktan neredeyse ikiye ayrılacak gibi bakarken hissettiğim tek şey..zevk olmuştu. Şu kadının şoka uğratmanın verdiği zevk. Şu kadına birazdan haddini bildireceğime emin olduğum için hissettiğim zevk. 

"N-ne işi var burada?"diye soruşuna cevap vermeden tattığım zevkle onu izlemeye devam ediyordum. Bu durumdan hoşnut olmadığını belli ediyordu bakışları ile. Bu görüntü beni eğlendirmeye yeterken yeniden sabırsız sesini duydum. 

"Ne işin var dedim?" 

Bacak bacak üstüne atarken gözlerimi ondan ayırmadım. Yanımıza gelen garson kızdan bir şey içmek istemediğimi söylemek dışında hiçbir şey yapmadım. Bu sabrını taşırıyordu. Bakışlardan ve şişen yüzünden anlayabilmiştim. Güzel..

"Nil..gerç-"

"Öldüm sandım. " dedim sözünü keserek. Çatık kaşları daha çok çatıldı ve bir tutam gözüne düşen kızıllığı kulak arkasına aldı. Devam ettim. " Öpüştüğünüzü gördüğümde öldüğümü düşündüm. Kalbime binlerce bıçak darbesi yemiş ve tarifi imkansız bir acıdan ötürü öleceğimi düşündüm. Ama yine de akıllanmam kısa sürdü neyse ki. Ani bir kararla Roma'ya gittim. Bana çektirdiğiniz o acı yüzünden kardeşimden arkadaşımdan tüm sevdiklerimden ayrıldım. İçimdeki acı yüzünden günlerce kendime gelemedim. Aylarca sızlayan kalbimi alıştırmaya çalıştım bu acıya. Başardım da.." Nefeslenip beni pür dikkat dinlemesini fırsat bilerek devam ettim.Dinle bakalım. "Ve yine ani bir kararla geri döndüm. Bir aptal gibi acımın geçmiş olduğunu sandım. Önce onu gördüm. Sevmekten hiçbir zaman vazgeçmeyeceğim adamı.." Son cümlemden ötürü dudaklarından bir homurdanma kaçmasına rağmen onu umursamadım. Ama, o beni umursayacaktı.

"Sonra sizi gördüm. El ele..Canımın ne kadar yandığını tarif edemem. Hah" dudaklarımdan küçük, alaycı bir homurtu kaçmıştı. " Ama ne var biliyor musun? O gözlerde hiçbir zaman aşk görmedim.. Mert'in sana bakışlarında aşk,sevgi ya da merhamet,hiçbiri yoktu. Sen de ise..Seni umursamamıştım aslında. " Derin bir nefes aldım gözlerinin içindeki öfkeyi de an be an hissederken. " Sonrasında olaylar gelişti,farklı boyutlar kazandı ve sen..istemeden de olsa bizi birbirimize yaklaştırdın. Kıskançlıkların ve sivri dilin senin sonunu getirdi..Mert'in de senden kurtulmasında ona yardımcı oldun... Ve görevin burada tamamlanmış oldu."

Bakışları saniyesinde değişirken cılız sesini duyurdu tam da beklediğim gibi. "Görev?"

"Görev" diye mırıldandım gözlerimdeki parıltıyla. Yaklaşıyorduk..." Mert ile aramız geri dönülemez bir hal almıştı.Fakat sen..Sen görevini yaparak o açık olan araya bir köprü kurdun. " En ukala bakışlarımı ortaya koyarak dudaklarımın kenarını yukarı kaldırdım. "Sen sadece bir piyondun Gamze. İkimizi birleştiren bir piyon. Daha fazlası değil."

Renkli Rüyalar - YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin