Önceki bölümde bahsettiğim gibi Mert'in ağzından da yazdım.Beklenti çok yüksek değildir umarım, ve yine umarım beğenirsiniz. :)
Multimedya da ki gif'e aşık oldum.Telefondan açılmayabilir ama bilgisayardan bakmalısınız bence :) Çalan şarkı da çok güzel çok severim.Onu gece de çalan şarkı olarak düşünün. :) Keyifli okumalar :)
-----
MERT:
“Gamze,ses tonunu düzelt ” dedim ama dinlemeyecekti beni,biliyorum. Gereksiz bir sebepten yol boyunca kafamı şişirmesi yetmiyormuş gibi şimdi burada da rahat bırakmıyordu.
“Mert!” dedi kızgınca. Sonra gözlerini kapadı. Başımı çevirdim bizi izleyen biri var mı diye. Fazla kalabalıktı. Elleriyle yüzümü tutup kendine çevirdi.
“Beni de anlamaya çalış”
Yüzümü çekerek ondan bir adım uzaklaştım. “Bunu şimdi tartışmayacağım Gamze.Eve gidince konuşalım” dedikten sonra gidiyordum ki kolumdan tuttu. “Bana gidelim”
Sinirle bir nefes aldım. Bu bakış farklı bir bakıştı ve ben istemiyordum. “Gamze,sonra konuşacağız” diyerek yine gitmeyi denedim ama..Kolumdan tutup beni engellemişti.Bağıracaktım ama fazla insan varken bunu yapmak yanlış olurdu. Gamze’nin tam karşısına geçerek konuşacağım sırada beni durdurdu ve sesini daha da yükselterek konuşmaya başladı.
“Sıkıldın değil mi benden,sıkıldın”
Başımı inanamazcasına salladım. ” Biliyorum ben,o geldi ya aklın ona gitti tabi değil mi? “ Bu sorusuna karşın vücudum gerilirken ona sert bir bakış attım. “Gamze,tek kelime daha edersen..”
“Edersem ne olur?Terk mi edersin beni yoksa?Et,et o zaman. “
O kendi kendine söylenirken etrafa göz gezdirdim ben de. Şu an Gamze’nin dediklerine takılırsam eğer gecem mahvolacaktı ve bu benim istediğim en son şeydi.
“Anlamıyorum şu kadın da ne var ? Önce sen sonra abin.”
Gamze’nin son dediği beni düşüncelerimden ayırdığı sırada ona döndüm hırsla. “Sen ne dedin! ”
Tepkimden ötürü korktuysa bile belli etmedi. “Abin de ona aşıktı dedim.Hem yalan mı? Ayrıcaşu kadın da ne var anlamıyorum gerçekten.Sürt-“
“Gamze!” diye bağırdım.
Eğer hemen gitmezsem mahvolan sadece gecem olmayacaktı biliyorum. Başımı çevirip sakinleşmeye çalıştığım sırada bu gece yine kolumdan tutup ona dönmemi sağladı konuşarak. “Yüzüme bak! O kadından nefret ediyorum anladın mı! Nefret ediyorum!”
Kolumu tuttuğu kolunu tutarak sertçe ittirdim ve yanında nuzaklaştım hemen. Kravatımı gevşeterek ilerlerken bana doğru gelen adamı görmeyip ona çarptım. Özür diledikten sonra kendimi balkona(veranda) attım. Soğuk nisan gecesi sinirden yanan vücudumu titretmeye yetmeyecekti.
Kadınlar. Hayatımda anlamadığım tek şeylerdi hiç kuşkusuz.
----
Birkaç dakika orada durarak sakinleşmeye çalıştım. Cebimdeki telefon çalınca açmakla açmamak arasında gittim geldim. Arayan Gamze ise, daha çok sinirlenmeme neden olacaktı. Açmayarak cebime attım ama arayan her kimse fazla ısrarcı olduğundan dayanamadım. Cebimden çıkarırken gördüğüm isimle yüzümü buruşturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renkli Rüyalar - Yeniden
RomanceSerinin 2.HİKAYESİ: Yaşadığı hayal kırıklığı yüzünden Türkiye'yi terk eden ve beş ay boyunca İtalya da kalan Nil,kardeşinin sorumluluğu ve işinin geleceği için Türkiye'ye kesin dönüş yapar.Başarısının karşılığını alır ve ilk başvurusunu yaptığı şirk...