Hayal

13.2K 523 195
                                    

 Merhabalar :D Geçen bölüme gelen yorum sayısı 122 olduğundan beri ben aslında  yaşamıyorum. Öldüm. Size inanamıyorum, o kadar mutluyum o kadar mutluyum ki bunu tarif edemem. :') Desteğiniz için ne kadar minnettar olduğumu gösteremem. Hepinize desteğiniz için o güzel yorumlar ve beğeniler için ayrı ayrı tek tek teşekkür ederim:) 

Ve bu bölüm gerçekten yazdığım en uzun bölüm oldu. Gerçekten :D Sekiz bin kelimeyi geçmişim :) Ah,tabi bu bölüm "Ne oluyor be" diyeceğiniz bölümlerden biri de oldu. Bölümü okurken yer yer bunu diyeceğinizi düşünüyorum.Size uzun,bol heyecanlı,hafiften aksiyonlu ve tatlı mı tatlı bir bölüm yazdım. 

*****Ve bir arkadaşımı hikayesini paylaşmak istiyorum. Kaliteli yazıyor. Bakmanızı tavsiye ederim link: http://www.wattpad.com/story/22547466?utm_content=share_reading&utm_source=ios&utm_medium=pm

Unutmadan; ters köşeleri sevdiğimi söylemem gerekiyor sanırım. Bu da size bölüm için spoiler olsun :) Ve lütfen ama lütfen paylaştığım şarkıyı dinleyerek okuyun.Özellikle düğün günün olduğu andan itibaren. :) Çalan şarkı Fify Shades Of Grey filminin şarkısı ama biri cover'lamış ve ben bayıldım.Bu şarkıyı bazı bölümler de kullanacağım ve lütfen onu dinleyerek okuyun:) Sözleri de çok anlamlı :) Gif için yorum yapmayacağım,spoilerimi hatırlayın ve de heyecanlanın , sizleri seviyorum :) Umarım bu bölümde desteğinizi benden esigemezsiniz,keyifli okumalar :)

Harf hataları varsa eğer onlar için özür dilerim :)

----

Bizi birbirimizden ayıran herşeye herkese lanet ettim o an. Herkese. Bize karışan,dokunan herkese. Bizi yok eden,parçalayan herkese. Ben az önce yanında oturduğum adama sarılamıyor,dokunamıyorsam eğer sebebi onlardı. Onlar ve pislikleri.

Biz bunları hak etmemiştik. Biz aşk kadar harika bir duyguyu yaşıyorken,o korkulu rüyayı,ayrılığı yaşamamalıydık ve ben şimdi tam da onun yanında,başım göğsünde elim kalbindeyken kucağına kıvrılmalıydım. 

Fakat durum öyle değil. Durum hayal ettiklerimin tam aksi. Durum boktan.Durum kötü.Durum ..

Ah!

-------

DENİZ:

Christian'ın bana sabah yaptırdığı,evet yaptırdığı kahvaltı, gerçekten çok güzeldi ve ben günümün geri kalanını stresten uzak,aşk dolu dakikalarımızı hatırlayarak geçirmiştim.Ve şimdi neredeyse üstüme boca ettiğim parfümümü kendimden uzak tutmaya çalışıyordum. Heyecanım,ilk kez randevuya çıkacak küçük kız çocuklarının heyecanındandı ve ben..neden böyle hissediyordum çok iyi biliyorum. 

Bunun adı aşktı. 

"Geldim!" diye bağırarak hızla aşağı indiğimde önce kapının yanında duran boy aynasında baktım kendime. Beyaz,dantellerle romantik bir görünüm kazandıran elbisemle bana kalırsa şık olmuştum ve de güzel. Kısacası her zaman ki halimdi. Ama bir farkla. Gözlerimde ki o ışık elbiseyi de beni de gölgede bırakıyordu. 

Zil tekrardan çalınca derin bir nefes alarak aynada ki görüntüme bir öpücük gönderdikten sonra kapıyı açtım ve de vaov.. Nutkum tutuldu. Karşımda,o ışıl ışıl gözleri ve gamzelerinde kaybolmak istediğim gülümsemesi ile bana bakan,lacivert takımı üzerine oturarak tabiri caizse jilet gibi duran bir adam vardı. 

"Merhaba"

"M-Merhaba" 

Bakışları benim üzerimde oyalandığında bacaklarımın titrediğini hissettim ve bir anlığına düşeceğimi sandım. "Gidelim mi?" diye sorması beni kendime getirdiğinde başımı salladım. 

Renkli Rüyalar - YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin