Korku

11.1K 506 14
                                    

Selam. Bölüm içime sindi umarım sizde beğenirsiniz :) Multimedya da da Nil ve Mert var. Renkleri çok uyumsuz oldu ve de pek içime sinmedi ama bölümü atarken acelem olduğu için ayarlayamadım. Ama yüz ifadelerinin sahnelerle uyumlu olduğunu garanti ediyorum. :)

--------

NİL:

“Nereye?”

“Eve. Annem,annem bana gelmiş de “

“Deniz sen iyi misin?” Şu son yirmi dakikadır bir gariplik vardı üstünde.

Elbette iyiyim. Annem çağırdı sadece tatlım, endişelenecek bir şey yok “ Kolumu güvence verir gibi sıktı.

“Tamam”

Salonda kimse olmadığı için rahatsız etmesin diye de kimseyi çağırmadı yanına. Kapıdan çıkarken mutfaktan çıkan Christian’ın sesi doldu kulağıma.

“Ben bırakabilirim istersen, birazdan çıkacaktım”

“Hayır”

Deniz’in sert ve soğuk sesi kaşlarımın çatılmasına sebep olurken arkamdaki diğer şaşıran adama baktım. Gözlerini kısmış ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Deniz beni öptükten sonra deri ceketini üstüne geçirerek çıktı evden aceleyle.

“Bana mı kızdı ?”

“Hayır. Bir sorunu var belli. ”

Başını salladı anladım dercesine. “Hadi gel içeri geçelim” dedim kolundan tutarak. Deniz meselesini de halledecektim. Bir şey olmuştu yoksa aniden çekip gitmez bana da annem geldi diye yalan söylemezdi. Adım kadar eminim annesi gelmemiştir. Deniz’in mecburi yalan söylediği anlardan biriydi bu.

Anlatmak istemiyorsa üstüne gitmeyecektim ama üzgünüm Deniz, yine de peşini bırakmayacağım.

-----------

SABAH--

MERT:

“Bu adam hakkında her şeyi öğrenmek istiyorum,nerede kalıyor,hangi numarayı kullanıyor,beni , bizi nasıl takip ediyor,her şeyi.”

“Anladım efendim”

“Anlamanız yetmiyor Haluk!” diye bağırdım. “ Bu adamla alakalı tüm bilgiler en geç yarım saat içinde elimde olacak”

“Derhal Mert Bey” Başını sallayarak odayı terk ettiğinde elimdeki bardağı sıktım sinirle. O piç herifin hayatımın içine sıçtığı yetmezmiş gibi bir de üstüne tüy dikiyordu. O haberi yaptırmış olmasına mı kızsam yoksa Nil ile beni bu kadar yakın takip etmesine mi kızsam..karar veremiyorum.

Bildiğim tek şey o adam elime geçerse eğer,geriye kemiklerinin bile kalmayacağı.

“Efendim Gamze hanım gelmiş”

“Ben sana gir dedim mi!”

Nihal yerinde sıçrarken gözlerimi yumdum.Bir de Gamze ile uğraşacaktım şimdi.

“Kapıya vurdum ama duymad-“ cümlesini bakışlarım yüzünden bitiremedi.

“Müsait olmadığımı söyle”

Tek kelime etmeden hızla odamdan çıktığında elimi saçlarımın arasından geçirdim. Hak ettin,bütün bunlara karışmayacaktın. Geçmişte yaptığın her şeyi tek tek ödüyorsun. En değerlisiyle cezalandırılıyorsun..

Renkli Rüyalar - YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin