En güzel senken

12.3K 451 132
                                    

Merhaba! Hayal adlı bölümü 17 sayfa,Burdayız adlı bölümü de 16 sayfa yazmışım cidden ama bu bölüm onlara göre daha kısa oldu.Dediğim gibi erken final olmasını istemediğimden 9-10 sayfa yazacağım ki inanın bana az bir sayfa değil o da. Ve geçen bölüm gelen yorum sayısı yine alıp başını yürümüştü ve ben artık Maşallah diyip dilimi ısırmak istiyorum. Ve de sizlere o güzel yorumlar beğeniler ve destekleriniz için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Gerçekten minnettarım :)

Gif'e gelirsek de...ımm şey :) birde çalan şarkının ilk bir buçuk dakikasını inanılmaz severim.Anlamlı ve güzel bir şarkı ve bölüme de uydu bana kalırsa :) Unutmadan da..Yarın yeniden başlayacak olan okul dönemi için hepinize başarılar dilerim :) 

Dipnot:Bölüm sonunda gelecek bölüm için iki kısa kesit paylaştım. Fragman gibi düşünün ve okul hediyesi gibi bir şey olsun. Umarım bu bölümü de yorumlar ve beğenirsiniz:)keyifli okumalar :)

-------

"Siz şimdi..ay çok sevindim!"

Ece büyük bir coşku ile sessizliği bozup boynuma atladığı sırada gözlerim hala daha Leyla Hanımdaydı. İfadesi değişmemiş, Soğuk bakışlar,sinirli bir yüze tanıklık ettiriyordu. 

Kollarımı yanımda zıplayan küçük kızın bana yaptığı gibi ona sardığımda Mert biraz geri giderek ikimize de yer açtı. Ece zıplayarak beni de hareket ettirirken kıkırdadım. 

"Sonunda yani! "

Nihayetinde ayrıldığımızda Burcu Eren'in tuttuğu elini daha sahiplenici bir tavırla sıkarken ona istediğim zaten yanımda sen elindekini benden değil başkalarından sakın,misal az ötemizdeki sarışın kızdan bakışları atıyorum. Anlamaz ama.

Hakan Bey'in babacan bir tavırla "Çocuklar..tebrik ederim" demesi ve de gülümsemesi dikkatimi ona yöneltirken güldüm. "Aranızın düzelmesine çok sevindim." 

"Teşekkür ederiz.." 

Ve o an Hakan Bey hiç beklemediğim bir şey yaparak beni yanaklarımdan öptü.Öptü! Şaşkınlığımdan ötürü yüzümdeki ifadeden ne kadar aptal göründüğüm adım kadar eminim belli oluyordur. Mert elini sahiplenici bir şekilde belime atarken az da olsa şaşkınlıktan sıyrıldım. 

"Sağol baba." 

Ardından Kaan ve Eren de bizi tebrik ediyor ama o ikisi. Hah,biri hala daha donmuş bir vaziyette diğeri ise hala daha benim kocam derdinde olduğundan tek kelime etmiyorlar. İçimden gözlerimi devirdim. Hakan Bey de bir şeyi unuttuğunu yeni fark etmiş gibi arkasını döndü.

"Leyla? "

Kaş göz işaretlerini göstermemeye çalışsa da görmüştüm. Leyla Hanım yüzüne yıkılmadım tarzında bir gülümseme kondurup --sadece sanıyor-- bakışlarını çevirip bize döndü. İki büyük adımda Hakan Bey'in yanına gelerek bariz bir samimiyetizlik ve yapmacıklıkla " Çok sevindim" dediğinde "Teşekkürler" dedim neşeli sesimle. Gözlerinin hafiften kısılmasını gördüğümde içimden kendime bir beşlik çaktım.

Bu iş gittikçe güzelleşiyordu.

------

Eren ve Burcu'yu yolcu ettikten sonra arabalara giderken Hakan Bey'in sesi hepimizin durup ona dönmesini sağladı. "Neden birlikte bir yemek yemiyoruz? " Bize çevirdi gözlerini." Kutlama gibi düşünün." 

Renkli Rüyalar - YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin