Merhaba :) Umarım bu bölümü de seversiniz :) Gif te Nil'in karşılığı var :) ve çalan şarkı Sertab Erener-Aşk.. Çok severim. Dördüne de uygun bir şarkı :) Keyifli okumalar :) Ve votelerimiz düşmüş,onları birazcık arttırabilir miyiz :)
----------
Nefes..Nefesim kesiliyor…
Dudaklarımda gezinen dili içime aldığımda nefesim kesildi. Soluk almaya çalıştım ama buna ne hızla atan kalbim.. ne de gücüm yetti.
Dili,benim dilimi keşfederken talan etti değdiği yerleri. Çölde susuz kalıp ölmek üzereyken karşısına su çıkmış da o suyu kana kana içer gibi.
Öyle büyük bir açlık ki bu .. Ah!
(( Multimedya ))
Dilimi hareket ettirerek onun dilinden kurtulduğum da üst dudağına değdirdim. Ufak iniltisi kulaklarımı doldurduğunda ne zaman gittiğini bilmediğim elim yanağını okşadı. Yeni çıkan sakalları tenimi karıncalaştırdı.. Dudaklarını ustaca kullanarak benimkileri sıkıştırdığında diğer elimle destek almak istercesine belime doladığı koluna tutundum.
Belimi hafifçe sıkarak beni kendine biraz daha çekmesiyle dudaklarımı ayırmadan üst dudağına baskı kurdum hızla. Sert öpücüğümü onun gibi ben de beklemezken içimdeki mantık kırıntılarının seslerini duydum çok sonra. Yanaklarından boynuna götürdüğüm elimi ve de kendimi çekeceğim sırada gitmeme izin vermek istemezcesine alt dudağımı sıkıştırıp bırakmamaya,ardından yenileceğini anlayınca üst dudağıma öpücükler kondurmaya çalışıyor ama ..
Kendimi yavaş, çok yavaşça ondan çekiyorum boynundaki elimi de indirirken. Gözlerimi açmak istemiyorum. Çünkü nefesimin onun nefesine karıştığı şu an da gözlerimi açarsam tüm büyü bozulacak sanki ve ben kendimi sorgulayacağım.
Ama istediğimiz şeyler her zaman gerçekleşmez.. En nihayetinde yavaşça gözlerimi açarken ,erkeksi kokusu daha önce hissetmediğim kadar çok doluyor burnuma. Belimdeki elini az öncekinin aksine gevşetirken mavi gözleri ile bana bakıyor mahmur mahmur.
“Ben..” diyorum fısıltıyla ama inanın bana o kadar zor çıktı ki bu dudaklarımdan.Emin bile değilim çıktığından.
“Sen” dedi dudağının kenarı yukarı kıvrılırken. “Yalan söyledin.”
Hiçbir şey demeden ona bakmaya devam ettiğimde aramızdaki bu yakınlık,az önceki öpüşme,etrafta ki fısıldaşmalar yüzünden daha da ateş basıyor vücuduma.
Hırsla çekildim onun kollarından. “Bu..bu olmamalıydı.”
Nasıl kaçacağımı şaşırmışken arkamı döndüm hızla. Koşar adımlarla kimseye bakmadan salondan çıkarken kendimi şansıma kapısı açık olan asansöre attım. Beşinci kata bastığımda aynalarla kaplı duvarlara yaslandım asansör de hareket ederken. Ellerim istemsizce dudaklarıma giderken aklım ve kalbim arasında sıkışıp kalıyorum çaresizce.
Bir öpücük.. Bir öpücük benim bu kadar aklımı başımdan alarak kaybolmamı sağladı ve yine o öpücük beni kızdığım,affedemediğim ,hırslandığım için kendime ihanet ettiğimi düşündürdü. Sıkıştım. Düşüncelerimle sıkıştım. Ben.. ben o kadar köşeye sıkıştım ki ne yapacağımı,ne hissedeceğimi bilemiyorum.
Asansörün açılan kapısından kendimi zorla dışarı atarken,yavaş adımlarla yürüdüm odama. Sanki her adım atışımda bedenim çöktü, ufacık kaldı. Omuzlarım yenilgiyi kabullenmişçesine düştüğünde odamın önündeydim. Anlamsız bir yavaşlıkla oda kartımı çantamdan çıkartırken asansörlere doğru baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renkli Rüyalar - Yeniden
RomanceSerinin 2.HİKAYESİ: Yaşadığı hayal kırıklığı yüzünden Türkiye'yi terk eden ve beş ay boyunca İtalya da kalan Nil,kardeşinin sorumluluğu ve işinin geleceği için Türkiye'ye kesin dönüş yapar.Başarısının karşılığını alır ve ilk başvurusunu yaptığı şirk...