Merhaba

9.7K 373 128
                                    

Merhaba, Umarım bu bölümü beğenirsiniz :) Bölüm biraz geç geldi ama kusura bakmayın.Bölümde de harf hataları olmuşsa özür dilerim.Ki bu bölümü iki günlük yorgunluğumdan ötürü zar zor yazdım ama içime sindi.Çünkü gerçekten güzel oldu ve son sahne çok hoşuma gitti :D Resimde de dörtlümüz var ama boyutundan ötürü bir sıkıntı var sanırım. Çalan şarkıyı da çok severim.Nev-Sen gibi.

 Keyifli okumalar :)

------

"Mert ben hiç iyi değilim.."

İki elimin üstüne de tüy kadar hafif öpücükler bıraktı benim gibi onun da canı yanarken. Gözümden akan tek damla yaşı silerek yanağımı ellerimden çektiği ellerine hapsetti. "Şu dünya üzerinde hiç kimse ama hiç kimse seni ağlatamaz,üzemez.Ağlama lütfen. Şimdi..konuşalım.."

Ellerini tuttum. "Konuşmayalım.. Sarıl bana. " Gözümden akan yaşı sildim. "Beni uyutur musun? " 

Yüzündeki ifade yerini hüzünden gülümsemeye bırakırken başını salladı ağır ağır. Doğrulup ayağa kalktı ve ceketini çıkartıp ne yapacağını bilemez gibi bakındı önce. Sonra koltuğu gördüğünde oraya koydu.Kravatını da çıkarttığı sırada ben örtüyü kaldırıp içine girmiştim bile. En son olarak ayakkabılarını da çıkartıp yatağa geldiğinde hemen sıcak kollarına aldı beni. 

Haziran'ın sıcak havası daha sabahtan bunaltmaya başlamıştı ama ben onun sıcak kollarında kendimi hiç olmadığım kadar güvende hissediyordum. Sırtım güvenli göğsüne yaslanmış,eli beni belimden tutarak kendine sabitlemiş,başını boynuma koymuştu. 

Arada bir boynuma şefkat dolu öpücükler konduruyor arada bir de kokumu içine çekmeye çalışıyordu. Ne kadar süre öyle yattık bilmiyorum ama nefesini tenimde hissetmemle sesinide işittim. " Tatile gitmeye ne dersin?" 

Tatil..Tatil?

Cevap vermediğimde "Nil?" diye sordu. Omuz silkmekle yetindim. Elleri bedenimi daha sıkı sararken "Düşünmeni istiyorum. İkimize de iyi gelecek " dedi.Sıkıntılı bir nefes verdim.

"Aklımda o kadar çok şey var ki Mert... Tatil fikri"

Mert hızla başını boynumdan kaldırdıktan sonra üstüme eğildi belimdeki elini yatağa koyarak. " Nil,bunu kendine yapma. Onun yüzünden.."

"Mert!" diye bağırdım o an da. Doğrularak ona döndüm. "Ben ondan bahsetmek istemiyorum.. Onun kendini mağdur gibi göstermesinden,beni aşağılamasından..her şeyden önce ..aramıza girenin o olmasından bahsetmek istemiyorum artık."

Beni tek bir harekette kucağına çektiğinde başımın üstüne bir öpücük kondurdu. "Bak,ben bu güzel kadını seviyorsam eğer,gerisi önemli değil.Ben bu güzel kadını öpmelere doyamıyorsam gerisi önemli değil..Ben bu güzel kadının kalbinin kırılmasına dayanamazken gerisi, başkalarının onu incitmesi, önemli..Herkes,sana acı çektiren herkes yaptığının karşılığını alacak. "

Sıkıntılı bir nefes daha aldım. Ah,Mert.. Ben seninle ne yapacağım?

-------------

"Biraz daha kalabilirim.."

"Git lütfen.. İş-

"İş bekleyebilir. Önceliğim sensin." 

Dudaklarıma konan küçük tebessümle birlikte ona sarıldım. Ben,bu adamı çok seviyordum. Bu adam hayatımdaki en güzel şeydi kuşkusuz. Bu adam benimdi. Sadece benim!

Renkli Rüyalar - YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin