Merhaba :) Dün gece geldim ve yeni bölümü bugün tamamladım. Beklettiğim için üzgünüm ve beklediğiniz içinde teşekkür ederim. Umarım beğenirsiniz bu bölümü.
Multimedya daki gif telden açılmayabilir unutmadan :)------
Şirketten dışarı adımımı atar atmaz arkamdan Christian’ın sesini duydum.
“Nil”
Ona döndüğümde zar zor gülmeye çalıştım. Pek başarılı olamadığımdan sanırım anladı ki kaşları çatıldı. Yanıma yaklaştığında sarıldım.
“İyi misin?”
“Değilim” dedim sinirimden ağlamaklı bir sesle. “Götür beni buradan”
Christian beni kolunun altına alarak arabasına doğru yürümeye başladık.
----------
“Sabah sabah gerdi beni anlayacağın.” dedim bu sabah yaşananları anlatarak. Tabi her şeyi anlatmadım. Anlatamadım desem daha doğru olur. Aptal herif yok yatak ısıtmak falan,salak. Sanki zorladım ben onu,kendi dünden razıydı.
“Anlamadığım konu seni güvensizlikle suçlamış.Ama neden? Bana anlatmadığın şeyler var biliyorum, sakladığın şeyler. Başkalarından da saklıyorsun belli ki. Herkesten sakladığına göre kimden ne duymuş olabilir de sana kızdı?”
Ben bunu unutmuştum sinirden işte. Ama Christian doğru bir noktaya parmak basmıştı. Ben Deniz dışında kimseye anlatmamıştım onun şu uyuşturucu işini. Deniz desem. Asla yapmaz. Biliyorum,yapmaz.
“Deniz yapmış ol-“
“Yapmaz” diyerek böldüm sözünü Christian’ın.
“Tamam bakma öyle. Ben,Deniz kolay öfkelenen bir insan olduğu için bir anlık sinirle gidip söylemiş olabilir diye düşündüm.”
“Düşünme Christian!” dedim yüksek sesle. Bunu beklemiyor olmalıydı ki kaşları çatıldı. Gözlerimi yumdum. Amacım onu kırmak değildi ki. Uzanıp elini tutarak konuştum.
“Özür dilerim.Biraz fazla sert çıktım”
Gerilen yüzü gevşedi hemen. “Sorun değil.” Gülümsediğinde elimi çektim. Şimdi burada bir kameraya denk gelirdik sonra al başına belayı. Bir saçma haberi daha kaldıramazdım.
“Şimdi madem konu Deniz’den açıldı.Konuşalım o zaman. Dün gece rahat uyuyabildin mi?” diyerek konuşmayı dağıtmak istedim. Sıkıntılı bir nefes aldı. “Türkler misafirperver insanlar diye bilirdim ama arkadaşın ya Türk değil ya da Türkler misafirperverdir düşüncesi yalan”
Tek kaşımı kaldırdım tebessüm ederek. “O yalan değil de, ne oldu? Deniz seni balkonda mı yatırdı yoksa?” ki salonda yattığını adım gibi biliyordum ama meraklandırmıştı beni. Deniz bu kaldırıp orada da yatırmış olabilir.
“Salonda yatırdı ama ceketimle yatmışım.Kaldırıp çıkarmamı söyleyebilirdi ama yapmadı.Sabah sırılsıklamdım terden” derken kaşlarını çatmış hafifte sinirlenmiş gibiydi. Christian terden ve terlemekten nefret eder bir insandı.
Güldüm.
“Gülme lütfen”
Bu dediğine daha çok güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renkli Rüyalar - Yeniden
RomanceSerinin 2.HİKAYESİ: Yaşadığı hayal kırıklığı yüzünden Türkiye'yi terk eden ve beş ay boyunca İtalya da kalan Nil,kardeşinin sorumluluğu ve işinin geleceği için Türkiye'ye kesin dönüş yapar.Başarısının karşılığını alır ve ilk başvurusunu yaptığı şirk...