İyi değilim

10.7K 406 140
                                    

 Merhaba :) Umarım bu bölümü çok çok beğenirsiniz :) Beğeni ve yorumlarınıza,görüşlerinize ihtiyacım var :) .. Gif'imizi hep kullanmak istemiştim bu bölüme kısmetmiş.Ki bence cuk oturdu :) Ama itiraf edeyim bölümü yazarken ilk defa bu kadar zorlandım çünkü kısa bir zamanda yazdım. Ama güzel oldu bana kalırsa,içime sindi çünkü. Ve çalan şarkı da bölüme cuk oturdu. :) Umarım sizlerde beğenirsiniz ,votelemeniz dileğiyle,keyifli okumalar :)

Unutmadan! Christian-Deniz'in adını nasıl birleştiririm diye düşünüyordum @madammorinyo bu konuda bana yardımcı oldu ve chrisden dedi :) Çok hoşuma gitti.Ona buradan çok teşekkürler:) Ve Mert-Nil içinde bir şeyler bulabilir misiniz merak ediyorum.Şimdiden teşekkürler :)

-----------

Biri beni şu an öldürmeli.Lütfen öldürsün. Ben burada olmak istemiyorum. Ben, sevgilim ve iki yakın arkadaşımla beraber gülmek,eğlenmek ve mutlu olmak istiyorum. Burada olmak istemiyorum. Bu çok acı değil de ne?

"Afiyet olsun." 

İsteksiz mırıldanışım bana dönmelerini sağladığında üçüne de kısa ve üzgün bir bakış atarak yemeğime döndüm. O kısa sürede Deniz'in dudaklarını ısırarak gözlerini yumuşunu,Christian'ın üzgün ve Mert'in de pişmanlık--Allahım şu ifadesini söküp atmak istiyorum.-- kokan gözlerini görmüştüm. 

İlk birkaç dakika sessiz geçerken rahat bir nefes alabileceğimi düşündüm. Mert'e baktığımda gülen bakışlarını görünce ben de karşılık vererek gülümsedim. Ve o uzun soluklu rahat nefesi aldım. Bu adama bakmak bile başlı başına huzur iken nasıl olur da onun yanında huzursuz olabilirdim ki?

"Tuzu uzatır mısın Deniz?" diye ona baktığımda tuzun ona değil de Christian'a daha yakın olduğunu son anda fark etmiştim. Bana da yakındı tabi. Akıl bırakmamışlardı ki bende on dakika da.. Christian tuzluğu almak için elini uzattığın da Mert'in sertçe tuzu çekip bana uzatması da bir oldu. Gözlerimi devirmemek için kendimi sıktım. 

Deniz'in homurdandığını duydum ama bir şey demedi. Mert'e uyarı dolu bakışlar attığımda umursamadı. Harika. Hani benim huzurlu nefeslerim ? 

Christian'ın boğazını temizleyerek "Nil tuzu uzatır mısın.. yoksa Mert uzatır mı?" diye soruşu üzerine küçük dilimi yutacağımı sandım bir an. Suratına anlam veremez bakışlarla bakarken bakışları o kadar düz o kadar normal bir ifade ile bakıyordu ki dalga mı geçiyor diye düşündüm. 

Ve ah! Sırıtmamak için kendimi zor tuttum. Bilerek yapmıştı ve ben ona kızamamıştım bile. Mert'in yaptığı kabalıktı evet ama .. Christian bir yumruk daha yemek istemiyorsa iğnelemelerine devam etmese iyi olurdu. 

Mert'in " Önünde duruyor" deyişi derin bir iç çekmeme neden olurken Deniz'in de benim gibi sıkıntılı bir ifade ile iki adama baktığını görmek yalnız olmadığımı göstererek beni mutlu etmişti. Deniz, bu gece susacaktı belki de. Bunu sadece umabilirdim. Umarım öyle olurdu. 

"Christian ev hediyesi ne istersin?" diye sordum ortamı yumuşatmak adına. 

Ağzındaki eti yuttuktan sonra cevapladı beni Mert'in şaşkın bakışları altında. "Bunu bir düşüneyim." 

Kıkırdadım muzip ses tonuna ve Mert'in hala daha şaşkın bakışları yüzünden onu meraklandırmamak adına ona döndüm. "Christian buraya yakın bir ev buldu. "

Kaşları kalkarken dudağının da hafiften kalktığını görmüştüm. Buna sevineceğini biliyordum zaten. Bakışları beni bulduğunda kendini toparlamaya çalıştı ama yakalandığının o da farkındaydı. 

Renkli Rüyalar - YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin