İlgi alanı

11.3K 560 27
                                    

Merhabalar :) Sizi biraz beklettim biliyorum afedersiniz.Ama merak etmeyin iki günde bir bölümler gelecek :) Multimedya da bçok sevdiğiniz Mert :D ve Nil var. :) Keyifli okumalar.

------

Aklım,kısa süreli şoktan ötürü söylenilen kelimeyi filtresinden geçirmeye çalışırken,Ece ayağa kalkmıştı bile.

“Sen hamileydin değil mi? Hamileydin. Bir dakika bir dakika,bebek nerede o zaman?”

“Ece” diyebildim o şoktan çıkmaya gücüm yettiğinde. Ama beni dinlemedi.

“Ne yaptın?Doğmuş olamaz değil mi?” Gözlerini benim üzerimde gezdirip kıstıktan sonra vücudu ani bir şok dalgasıyla yeniden kasıldı. “Aldırdın!”

“Aldırdın!Tanrım,nasıl yapabildin,nasıl bu kadar cani olabilirsin Nil!” diye sesini yükselttiği bir daha.

“Ece yeter!” dedim ama beni dinlemeyerek başını sağa sola salladı ve tam bir şey söyleyecekti ki Deniz ikimizin de şoka gireceği kelimeleri söyledi.

“Hamile olan bendim!”

Başım anında ona doğru dönerken Ece’nin de gözlerinin kocaman açıldığını görmüştüm. Birkaç saniye hiçbirimiz konuşmadık.  “Nasıl? Yalan söylüyorsun, senin bir sevgilin bile yoktu” diyerek sessizliği bozdu Ece. Bense Deniz’e sen ne saçmalıyorsun bakışları atıyordum.

“Bebekler sadece duygusal seksle mi oluyor ?” dediğinde yüzündeki ifadeyle Ece’ye açıkça salaksın diyordu.

Ece,Deniz’in sorusuna gözlerini devirdiğinde gümbür gümbür atan kalbim hala ritmini bulabilmiş değildi. “Benim…. kafam karıştı.Şunu biriniz baştan anlatsın.Bu kimin?” diyerek elindeki testi bize doğrulttu. Ben lafa gireceğim sıradaysa Deniz sözü devraldı.

“Benim. “ Nefes aldı “ Nil gidince kendimi boşlukta hissettim ve tahmin edersin ki ardından gelen şefkat gösteren fırsatçı adam ve duygusuz seks. Korunduğumuzu sanmıştım ama yanıldım. Hamile olduğumu öğrendim ve “ sesini bir ton kısarak üzgün bir ifade takındı yüzüne ve devam etti “Nil’in yanına giderek aldırdım.”

Pek ala.Gerçeği bilmesem ben bile inanırdım bu haline. Mükemmel bir oyuncuydu. Telaşla Ece’nin suratına baktığımda ifadesinin yumuşadığını gördüm. Derin bir nefes alabilirdim sanırım.

“Sana neden inanayım?” dediğinde erken konuştuğumu düşündüm.Deniz “Doğru söylüyorum çünkü. Nil sen bunu öğrendikten sonra Mert’e yetiştireceğini bile bile inkar etmez,vaktini olası bir Mert öfkesine hazırlanmaya harcardı.” diyerek bana döndüğünde tuttuğum nefesimi verdim belli etmeden.

“Doğru söylüyor” diyebildim sadece ve inanmasını bekledim. Ece koltuğa çökerken elindekini bıraktı. Yanına oturdum ben de. “Ben,özür dilerim.Onları kızgınlıkla söyledim” deyip bana baktı. Asıl ben özür dilerim,yalan söylediğim için. Kısmen yalan.

“Önemli değil” dediğimde ayaklandı. Salondan çıkacakken Deniz’in sesini duydum tekrardan. “Ece,bu konuşulanlar aramızda kalacak öyle değil mi?” dedi üzgünce. Hoş geldin oyuncu Deniz!

Ece başını sallayarak evi terk ettiğinde Deniz’e döndüm. “Neden yaptın?”

Deniz cevap vereceği sırada şaşkın bir ses duymamla gözlerimi devirdim yine.Yeter ama!

Renkli Rüyalar - YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin