Merhaba :) Öncelikle tekrardan teşekkür etmek istiyorum. Son bölüme gelen yorumlar beni çok mutlu etti. Minnettarım. :) Bölüme gelirsek de gerçekten de beğenerek yazdığım bir bölüm oldu. Umarım sizlerde seversiniz :) Gif'e gelirsek bir şey diyemeyeceğim :) Çalan şarkıyı da bayılırım,sözleri çok anlamlıdır ve kesinlikle yayınladığım bölüme ve gifle uyumlu oldu.:)
Ve sürpriz! Bu bölümde bir yerde Christian'ın ağzından da yazdım :) Keyifli okumalar. :)
---------
Pekala,giyin,makyaj yap,aşağı in,yüzüne bak,gül ve yemeğe git.. Sadece bu kadar.
Demesi fazla kolay!
O andan sıyrılıp nasıl giyindim, makyaj yaptım ve merdivenlere nasıl iniş yaptım bilmiyorum. Bildiğim tek şey o şu an koltukta otururken benim merdivenlerin son basamağında dudaklarımı dişleyerek onuz izliyor oluşumdu.
Kendine gel!
Evet,tabi,söylemesi kolaydı.
Ama haklıydı. Silkelenmem gerekiyordu. Saçlarımı geriye atarak ona duyurmadan boğazımı temizledim ve adım attım. "Ben hazırım."
Yavaşça ayağa kalkıp bana döndüğünde saçmalayarak bakışlarımı kaçırdım. Buna ne gerek varsa?
"Çıkalım ?"
Başımı salladım sorusuna. Kapıya doğru yürürken tam açacaktım ki kolumu tutup beni kendine çevirdi.
"Nil,yüzüme bak."
"Bakıyorum." dedim zar zor bakarak. Dudaklarına çok tatlı bir gülümseme oturdu. Ama ya!
"Beni anlıyorsun değil mi?"
"Evet... Geç kalıyoruz çıkalım. "
Bir şey demesine izin vermeden arkamı dönerek kapıyı açtım ve Tuğçe ile kafa kafaya geldim. "Dikkat etsene abla!" dedi gülerek ama bakışları benden Mert'e kaydığında o gülümseme silindi ve yerini öfkeli bir ifadeye bıraktı.
"Tuğçe.." diye mırıldandım ama bir şey demeden yanımdan geçerek odasına çıktı Mert'in ona "Merhaba" deyişini de umursamadan. Ağzım bir karış açık onu izliyorken neden şaşırıyorsam diye kendime kızdım. Ona baskı kurmamıştım ve bu tepkisini normal karşılamalıydım ama olmuyor ki öyle.
Ne kadar aralarının düzelmeyeceğini çok iyi bilsem de umut etmekten geri kalamıyorum işte.
"Nil?" omzuma dokunan Mert, sesi ile beni kendime getirdiğinde " Özür dilerim ama ..durumu biliyorsun" diye mırıldandım.
" Biliyorum..haklı da.Hakediyorum. "
Kapıyı kapatarak ona yetişterek kolunu tutup kendime çevirdim. "Mert! Tuğçe ve Deniz yetmezmiş gibi bir de sen ..böyle konuşma."
Acıyla suratıma baktı. " Yalan mı peki? Haksız mı? Nil.." başını salladı elini saçından geçirirken. " Sen unutuyor olabilirsin ama onlar unutmuyor.Bu umurumda değil ama sen üzülüyorsun. Sonra..herşeyi en geçtim en basitinden Minik! Onu sana ben aldım,sevdin değer verdin ama bana dün, benim yüzümden ondan da uzaklaştığını söyledin.. "
Dilim kopsaydı da söylemeseydim!
"Seni başka birine çevirdim Nil.. Kötü davranılmayı haketmediğimi söyleyemezsin. Ben adi herifin-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renkli Rüyalar - Yeniden
RomanceSerinin 2.HİKAYESİ: Yaşadığı hayal kırıklığı yüzünden Türkiye'yi terk eden ve beş ay boyunca İtalya da kalan Nil,kardeşinin sorumluluğu ve işinin geleceği için Türkiye'ye kesin dönüş yapar.Başarısının karşılığını alır ve ilk başvurusunu yaptığı şirk...