Bölüm geç geldi farkındayım ama üzgünüm.Bölümde Deniz'inde ağzından yazdım. Keyifli okumalar :) Unutmadan! multimedya da gif var,telefondan gözükmeyebilir.Gif de altyazıdaki sözler hikayeyle alakalı değil.
--------
“Proje mimarının kim olduğunu da öğrendiğinize göre, revaklar olmayacak”
Vee Mert:0 Nil:1 hatta siz onu 10 yapın.
Mert “Tek mimar siz değilsiniz,ben de varım.Bunu tekrar konuşuruz” derken sinirim geçti imajı vermeye çalışsa da başarılı olduğu söylenemezdi.
“Benim fikrim değişmeyecek Mert Bey.”
“Toplantı bitirelim mi Erkan Bey? Şirkete dönmemiz gerekiyor.” dediğinde güldüm hafifçe.
Kaç bakalım. Kaç.
“Tamam. Arkadaşlar bugünlük burada bitirelim” Erkan bey’in sözleriyle beraber odayı boşaltırken “Sen kal Nil” demesiyle kalktığım sandalyeme oturdum. Konuşmak istiyordu sanırım.Pekala bence de konuşsak iyi olurdu.Özellikle şu mimar konusu konuşulmayı gerektiriyordu.
Herkes çıktığında Erkan Bey’le oda da yalnız kalınca konuyu uzatmamak en iyisi diye düşünerek konuştum.
“Mimar olarak niçin beni seçtiniz Erkan Bey?Benden çok daha deneyimli mimarlarınız vardı halbuki.”
“Evet. Ama seni seçmek demek rekabet ortamı yaratmak demekti” dediğinde kaşlarımı çattım. “Ortak bir proje olduğu doğru fakat her iki şirkette bu iş bitince kendi payına düşeni en iyi şekilde almak isteyecek. Onlar mimar olarak en deneyimli olanlarını seçtiler ve bizden de en iyisini beklediler.Belki en iyisi olmayabilirsin ama en dişlisi de sensin. Pekala. Kafan karıştı biliyorum ama “ derken sözünü kestim.
“Yoo,hayır.Anladım.Benden Mert Bey'i zorlamamı istiyorsunuz. Onun hakkından geleceğimi düşünüyorsunuz çünkü.Rekabeti de bu yüzden istiyorsunuz. Onunla iyi bir iş çıkarmamı ama iş bitince de onlardan geriye bir şey kalmamasını istiyorsunuz.. Bu rekabet ortamı yaratılınca biz projeyi en iyi şekilde yapmak için çalışarak yapacağız ama aynı zamanda kendi menfaatimiz için de savaşacağız ”
“Anlamana sevindim. Dediğim gibi onların hakkından gelebilecek tek kişi sensin ve benden sana küçük bir tavsiye, gittiği yere kadar zorla onları” dediğinde kaşlarımı çattım. Onları derken?
“Ufak ayrıntılara takılmanı istemiyorum.Lütfen sadece projeye odaklan” dedi beni öyle görünce. Başımı salladım belli belirsiz. Şimdilik bu konuyu kurcalamayacaktım ama önceden de bir manyağın intikam planına dahil olmuştum. Ortada yine öyle bir durum varsa eğer tekrardan asla piyon olmazdım.
Bu konu şimdilik kapanmış olabilirdi ama altını eşeleyecektim en kısa sürede.
-------------
DENİZ:
Harika. Bir gün bu meslekten sıkılacaksın deseler güler geçerdim herhalde. Ah. Şu an yorgunluktan ölmek üzereyim ve daha düzeltmem gereken bir sürü sayfa,röportaj ve reklam var.
Oturduğum sandalyemde geriye yaslanıp boynumu bir iki kere kıtlattım rahatlamak için. Bilgisayar ekranına baktığımda gözlerim yanınca indirdim kapağını. Lütfen bugün bitsin diye düşündüm.Bitsiin.
Ellerimi birleştirerek başımı masaya koydum. İki saatliğine uyusam fena olmazdı.
“Deniz?” Tabi rahat bırakırlarsa..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renkli Rüyalar - Yeniden
RomanceSerinin 2.HİKAYESİ: Yaşadığı hayal kırıklığı yüzünden Türkiye'yi terk eden ve beş ay boyunca İtalya da kalan Nil,kardeşinin sorumluluğu ve işinin geleceği için Türkiye'ye kesin dönüş yapar.Başarısının karşılığını alır ve ilk başvurusunu yaptığı şirk...