'Arif??? siapa Arif tu? apa kaitan Arif dengan Syaf?kecewa?maksudnya Syaf tu......'
😕😦
Monolognya terhenti tatkala perbualan kedua sahabat itu seakan serius...semakin dia mendekati,sesak pula dada dia bila mencuri dengar isi perbualan itu....
"KURANG AJAR!!!!BERANI DIA BUAT MACAM TU DEKAT SYAF...!!!DIA MEMANG TEMPAH MAUT DENGAN AKU NI...TAU LAH NASIB DIA NANTI...!"
😠Syed berang setelah mengetahui hal yang sebenarnya terjadi sewaktu di hospital itu tempoh hari...Lengan Syed ditahan kasar oleh Mokhtar bila mana sahabatnya itu sudah mula berganjak...well!😓Siapa tak kenal baran si Syed tu???membunuh jer belum pernah lagi...
"Kau jangan ikutkan sangat amarah kau tu..aku tahu kau sakit hati tapi jangan pula mati budak tu kau kerjakan.."
Rengusan tidak puas hati terluah dari bibir Syed...
"Dia dah buat benda tak senonoh dekat adik aku,takkan aku nak diamkan diri jer?dia memang tak layak hidup!tak guna punya jantan...!"Setelah berkata sedemikian,Syed berlalu pergi dengan amarah yang menggunung..
Mokhtar cuma memerhati kelibat sang sahabat itu sambil menggeleng perlahan..
Tiba-tiba benaknya terbayang akan sesuatu....
FLaSHBaCK
Mokhtar berlari patah balik ke bilik 'peraduan' mereka...
Keningnya terangkat sebelah tatkala tiba diruangan itu...
'Aik??pelik!!kenapa langsir di katil Syed tertutup pula ni???erm...hairan'
Bisiknya dan perlahan menapak.dia juga terlihat sepasang kaki yang pasti itu milik seorang lelaki....Matanya membulat..'Syaf!!!'
Sepantas kilat tirai ditarik kasar...
Kelakuan sang lelaki terhenti....
Sedangkan Syaf langsung tidak menyedari akan ciuman yang mendarat di ubun-ubunnya..
Terkejut beruk si dia.."Kurang ajar!!!"
BUKK!!!!!
Mokhtat tanpa membuang masa melayangkan penumbuk...."Apa kau dah buat,hah???"soal sahabat Syed itu sambil membelasah Arif...
Jika dia tidak datang tadi,mungkin lagi teruk lelaki yang tak berguna tu buat pada Syaf..
Pergelutan mereka berdua itu menyebabkan Syaf cepat-cepat meleraikan pertelingkahan..
Arif cuma menahan diri untuk tidak melawan malah tidak juga ingin membalas tumbukkan tersebut..
Buat muka tak bersalah lagilah dia...
Sabar tak kau???"Abang Mokhtar,,,berhentilah.."
Rayuan tidak diendahkan...
"Abang Mokhtar!!!"
Syaf menarik baju lelaki yang membelasah crush dia tu..dah macam orang kerasukan pun ada.."Syaf..tepi!!..budak ni memang nak kena ajar.."Mokhtar masih begitu..
Syaf tak dapat menghalang lagi dan sepantas kilat dia berlari keluar...
"Wei!!kau memang nak mati ke,hah??aku dah agak yang kau berniat jahat dekat Syaf.kau langsung tak berguna.!lelaki jenis apa kau ni..?
BUKK!!!!!
Tumbukkan padu bertubi-tubi mendarat di wajah kacak Arif...walaupun dia baru bertemu lelaki itu semalam tapi dia dah agak bahwa Arif itu seorang yang suka mengambil kesempatan..
Sesekali darah yang tercalit di tepi bibirnya yang pecah,Arif kesat..
Senyuman sinis terukir..
Lagi panaslah hati Mokhtar tika itu lalu menambah banyakkan lagi buku lima pada muka Arif itu...
YOU ARE READING
Abang Si Penjagaku [$U]
Teen Fiction♡♡♡Kisah seorang abang yang terlalu bertanggungjawab dalam menjaga adik perempuannya seorang itu. Si adik yang mudah jatuh cinta, degil, tak dengar kata dan keras kepala♡♡♡ "Abang jahat! Abang kongkong hidup adik. Abang buli adik. Abang juga larang...