Aulia masih setia duduk di kerusi tepi katil pesakit milik Syaf...
Masuk hari ini adalah hari ketiga sahabat baiknya itu tidak sedarkan diri..perkembangan terbaik sehingga kini cuma tubuh dan jantungnya sahaja sudah stabil...kepala Syaf pula menerima lima jahitan...
Akibat kehilangan banyak darah,tubuh gadis itu amatlah lemah....
Sedih dia bila melihat keadaan Syaf sebegitu...
"Syaf....bangunlah....aku datang ni...aku nak berborak dengan kau...kau tak kasihan dekat bff kau ni ke???aku bercuti pun tak happy,tau tak???ni semua sebab kaulah..."
😖😖😖😖😖
Dalam tangis,Aulia bergurau...dia rindu sekali akan telatah Syaf itu...
Dia kenal rakan sekelasnya itu seorang yang ceria dan ditakdirkan 'sekepala' dengannya...
Sama-sama gila...Aduhai!!
Dada Syaf yang berombak perlahan diperhatikan...
Aulia mengesat air mata yang entah ke berapa kali...
Hingus pun meleleh...😖😕😢😩
So ewwww!!!!😶😶😶😶😶
"Syaf...kau tak nak bangun lagi ke???habis tu aku nak sakat siapa wei!?"
Walaupun Aulia sedar tiada respon namun tetap juga dia berceloteh...
Berharap sang sahabat mendengar akan suaranya..
Sepi...
Cuma bunyi kipas siling yang menyelubungi suasana...
"Wei!Syaf...kalau kau tak nak bangun,aku..aku hah!!aku panggilkan Erfan untuk kau erk???kalau kau tak nak, kau bangunlah teman aku.."
*😖sob sob...
Sedihnya...
Sampai nama budak nerd itu pun dia petik sekali..
Sayu hati Aulia tatkala melihat wayar yang berselirat pada tubuh Syaf...
'Kenapa kau tak sedar lagi ni,Syaf???takkanlah kau...ko...esh!!!tak!tak!tak!!!Syaf,kau bukan koma kan???please Syaf..tolonglah sedar...aku sayang kau...kami semua rindu kau kat sini..."
Kepalanya digeleng beberapa kali...
Tak sanggup rasanya jika Syaf koma...Semakin berlumba-lumba pula mutiara jernihnya turun ke pipi...
Kenapa semuanya terjadi pada Syaf??
😖😖😖😖😖
"Tsk..Syaf..kau tak kasihanke dekat crush aku tu???dia muram jer bila kau terbaring macam ni..wake up,Syaf...please!!i'm begging you.you are my truly friend,right!!!so you must be strong!!i miss you,buddy.i think you can hear me,right?try to fight it.you can do it!!!you will be alright.i'm sure for that..."
😕😕😕😕😕
Sendu tangisnya bergema dalam jiwa...
Sunyi sepilah dia ni sekarang...#########
Fikirannya waktu ini cumalah status...
Status apa pula ni???
😳Yang pasti bukan status kat WhatsApp atau pun Facebook...
Ni pasal Syaf....
Bab kali ini semuanya berkaitan dengan Syaf sekalipun dialog dia tiada k..
Harap maklum!!!😂😂😂😂😂
YOU ARE READING
Abang Si Penjagaku [$U]
Teen Fiction♡♡♡Kisah seorang abang yang terlalu bertanggungjawab dalam menjaga adik perempuannya seorang itu. Si adik yang mudah jatuh cinta, degil, tak dengar kata dan keras kepala♡♡♡ "Abang jahat! Abang kongkong hidup adik. Abang buli adik. Abang juga larang...