HaLaMaN 38

133 7 6
                                    

Butang kemeja sekolah dibuka habis. Fikiran pula melayang mengingatkan keberaniannya yang telah meluah rasa pada sang bintang hati.

Dia memandang cermin di biliknya.

"Aku tak tahu kenapa aku berani luahkan perasaan aku pada kau,Syaf..mungkin sebab aku merasakan sesuatu yang tidak baik bagi aku akan terjadi..tapi aku tak pasti itu apa...harap-haraplah itu semua tidak buat kau jauh daripada aku,Syaf..aku sayangkan kau sangat-sangat..Syaf,aku cintakan kau..cintakan kau sepenuh hatiku..."

Kaca matanya ditanggalkan...
Ditenung pantulan dirinya itu..
Dia lihat tubuhnya yang tidak segagah yang lain..muka dia cuma biasa-biasa saja..
Tapi kenapa dia sangat berharap akan berita baik yang dia nak dari mulut Syaf???

Layakkah dia???
Layakkah dia merangkul cinta sang bidadari sekelasnya itu...sedangkan dia langsung tidak punya apa-apa...

Dia cuma ada satu sahaja...

Iaitu...

Setia pada cinta hatinya...

😳

"Erfan,kau boleh!!!kau boleh dapatkan cinta Syaf!keep it up!!!"

Lelaki itu memberi semangat pada dirinya sendiri...

Rambutnya disentuh sekilas menggunakan telapak tangan kanan...

Tiba-tiba dia terfikir akan sesuatu...

Imej!!!

😁
Erfan tahu apa nak buat untuk tambat hati Syaf...

Mula-mula....
Dia kena............

Tukar Imej!!!!
😎

'Good luck,Erfan!'

##############

Keseronokkan mereka berlima pada malam itu sangat mengharukan bagi sang perempuan seorang ini...

Salina...

Reza masih membelek video yang dia dan yang lain rakam tadi...

Wow!
Dia kagum dengan 'performance' diorang dua jam yang lalu...

"Wei!korang...aku dah rasa macam artis porno profesional jer ni...em,mesti ramai yang nak beli video ni nanti kan?ahaha.."

Nick mengangguk...dia sedikit penat dengan 'aktiviti' mereka tadi...
"Aku tak sangkalah,Rif...patutlah kau tak nak tinggalkan si Salina tu.rupanya body dia memang terbaik!!!tak sia-sia kitorang join ni...betul tak guys??"

Sahabatnya yang tiga orang itu menjerit serentak sambil mengangkat ibu jari tanda best!

Dia cuma tersenyum sinis...
"Kan???tulah...aku dah kata kat korang..hah!sekarang ni korang taulah apa yang aku rasa...sedap dia tak terkata.."

Reza bangun tiba-tiba sehingga memancing anak mata rakannya yang lain...

"Wei!kau nak pergi mana???"
Tanya Nick yang masih berboxer...

Reza senyum sambil bersuara...
"Aku 'nak' lagi...kali ni aku nak rasa tanpa guna 'protection'..ehe.."

Setelah dia berkata sedemikian,tubuhnya lesap ke dalam bilik...'lauk' dah tunggu...
Yang lain pun join sama...

Abang Si Penjagaku [$U]Where stories live. Discover now