Казват,че хората които закъсняват са креативни личности.По тази логика, от мен се очаква да съм най-креативния човек на земята.Защо ли? Защото отново закъснявам.И докато хвърча по оживената улица,единственото което минава през ума ми е „Мамка му,мамка му,мамка му”. Това ни е първата обща тренировка и е изключително важно да направя добро впечатление.Което май няма да ми се получи,защото имам 10 минути път и само 5 до началото на тренировката.От друга страна,само наличието на съвестни шофьори спасява живота ми в момента,тъй като буквално минавам на какъвто светофар ми падне.Завивам и най-сетне се озовавам на улицата,на която е залата.Ужас!Косата ми стърчи навсякъде и съм направо отчайваща картинка.Но поне съм тук,макар и с 5-6 минути закъснение.Вземам стълбите по две наведнъж и се озовавам пред вратата.
-Извинете за закъснението - изстрелвам накъсано още с влизането,докато се опитвам да си поема въздух.
В този момент фокусирам треньора.Просто няма как да го сбъркам с някой от останалите хора в залата,макар че не го познавам.Висок е най-вероятно метър и деветдесет,има стегнато тяло,изкуствен тен и не особено приветлив поглед,който е насочен към мен.Определено ми прилича на някой от онези издокарани фитнес инстуктори.Обаче външния му вид няма нищо общо със суровият му,плашещ глас,който в момента ми крещи.
-Ти не знаеш ли,че не трябва да закъсняваш?Вече всички са започнали!Вие малки невежи.... - сипе пороя си от думи той.Аз обаче вече като че ли не го чувам.Просто наблюдавам останалите,които се разгряват и междувременно си говорят нещо,но прекалено тихо,че да мога да разбера какво.Явно тук,за разлика от училище,ако не си на време,губиш.И все пак, не съм закъсняла чак толкова много.
-Ако закъснееш и следващия път,забрави да те допусна!Хайде сега,отивай да се разгряваш.
„Всякаш ми пука,ако не ме допуснеш”-идеше ми да изкрещя в отговор,но си замълчах и тръгнах да влизам.
-Чакай малко – обръща се отново към мен той,което хич не ми хареса.- Ти партньор нямаш ли?Къде е?
-Нямам представа-отговарям и след като се оглеждам по-внимателно,установявам,че момчетата действително са само три.Просто страхотно!Сега пък ми крещи за нещо,за което нямам абсолютно никаква вина.
-Андрей го няма.А,ти трябва да си резервата.Тук някъде е.Иди го намери и по-бързо.И без да се бавите.
Единственото което правя по време на тирадата му е да кимам утвърдинелно.И все пак използвам това,че ми дава възможност да изляза и се втурвам навън.Страхотно начало на деня,Вивиан,прекрасно наистина.Всички ми гледат излагацията и вече съм абсолютно убедена,че няма да си имам приятели тук.Ще съм аутсайдера на групата.Идва ми направо да ревна с глас.Но не го правя,защото трябва да открия въпросния Андрей,който явно има навика да закъснява,също като мен.Поемам си дълбоко дъх и решавам да си пробвам късмета с врата,успоредна на тази на залата в която се очаква,че трябва да тренирам,но удрям на камък.Там няма никой,затова се втурвам към долния етаж.Та аз дори незнам как изглежда,как се очаква да го намеря?Явно просто ще си ходя и ще крещя „Търся Андрей и съм отчаяна”.
Обаче тъй като изобщо не гледам къде вървя,както обикновено,се блъскам в някой.О,стига де,само това ми липсва!Гледам как на забавен каданс,чаша с кафе се изплъзва от нечии ръце и пада на земята,а садържанието и се разплисква по краката ми.Горещото кафе моментално изгаря кожата ми и едва се сдържам да не изпищя от болка.
-Извинявай,толкова съжалявам,ще ти взема друго кафе-започвам да пелтеча отчаяно,
-Къде гледаш?-сопва ми се момчешки глас.
Вдигам поглед и се натъквам на сърдитото изражение на непознато момче.Не че познавам някой тук.И макар да ме гледа всякаш съм му прегазила кучето,мога да си призная с чиста съвест,че е адски красив.
-Трябва да намеря Андрей-казвам отчаяно.Едва ли има голямо желание да ми помогне,но какво ми пречи да опитам.
-Аз съм Андрей.Какво искаш?-изведнъж тона му стана мъничко по-заинтересован.
Обаче аз съм в шок.Това изобщо не ми харесва.Вероятността тук да има друг Андрей е почти никаква,което значи че той е момчето което търся.А това е лошо.Представях си го по съвсем различен начин.Запознанството ни не беше сред най-добрите,а имам усещането,че ще превърне живота ми в ад.И незнайно защо ми се струва, че е напълно способен да го направи.
Нека си призная истината.Няколко секунди просто седях,по-скоро стоях и го гледах втренчено.Което не създава много добро впечатление,нали?Ама трябва да кажа все нещо.
-Ами....-започвам,но думите просто не ми идват-Е... дойдох на тренировка и ми казаха ,че трябва да те намеря,тъй като съм нова и резерва и нямам партньор...-преди малко и дума не можех да кажа,а гледайте ме сега.Вече и аз започвам да се мисля за откачена.
-По-спокойно,Новата,никъде няма да ходя-тонът му беше подигравателен и назидателен едновременно.
Този тип определено ми е странен.Защо се държи така арогантно?Може би защото му разлях кафето.Но то опръска мен,а и аз не го направих нарочно,беше абсолютно случайно.И се извиних.А и защо седи тук,след като не иска да тренира?Засега няма да получа отговор на въпросите си,затова да го караме по същество.
-Но ти ТРЯБВА да дойдеш-натъртвам аз-Казаха ми да те открия,а и вече закъсняваме много.
-Виж какво,не ме занимавай,тръгвам си!-отсича той,въпреки настоятелния ми тон.
Моля??О не,ти няма да си ходиш.Забранявам!Това няма да го бъде.Достатъчно се излагах за днес.В момента в който тръгна да слиза надолу,грабнах китката му и я стиснах здраво.Което е изненада не само за него,съдейки по застиването на тялото му,но и за самата мен.Аз не правя такива неща.Той спря и се обърна и за първи път погледите ни се срещнаха.В тази позиция сме на почти еднаква височина, а в кафявите му,почти черни очи виждам...всъщност незнам какво виждам.Погледа му се плъзва по тялото ми,а осъзнавам,че и аз правя същото.Тъмна коса,черна тениска,която очертава добре оформено тяло и красиви крака.Хъх.Това не е честно.Освен това, нямаме щял ден да се гледаме.В този момент гласът му нахлува в съзнанието ми.
-Хубаво.Идвам-казва и звучи толкова отекчен,че почти го съжалявам.
Въпреки че може да се държи малко по-мило.Нищо няма да му стане.Решавам,че вече е безопасно да го пусна и отпускам захватката си.Кожата му е почервеняла,там където си бях впила пръстите.Опа.Това счита ли се за телесна провреда.Андрей обаче не каза нищо,затова тръгнах нагоре по стълбите,и чувах стъпките му зад себе си.Ето,можело да се разберем.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Любов от пръв поглед/A love of first sight
RomanceТя е обикновено,мило и добро седемнадесет годишно момиче. Животът и е нормален и дори скучен,до момента в който отива в танцова зала. Там среща Андрей -властен и надут,но въпреки това харесван от всички. За кратък период от време, той я научава не с...