GÜNEY
Cemre cümlesini tamamlamaması aklımı karıştırsa da üzerinde durmadım.İşten çıkıp eve doğru ilerlerken Mert'in aradığını gördüm.Mert:Kuzen nerelerdesin ya?
Güney:İşten çıktım eve doğru gidiyorum da trafikteydim ne var?
Mert:Bizim teknedeyim gelsene takılırız.
Güney:Yok oğlum yarına ayıkamam.
Mert:Lan gel işte uzatma patronunun kızının aklı bana gidiyor.Mertle takıldım dersin olmaz mı?
Güney:Meral akıllı kız senin gibisiyle işi olmaz lan.
Mert:Oğlum Mert'im lan ben beni istemeyen kız varsa söyle.
Güney:Zevzek!Geliyorum hadi..
En yakın kavşaktan dönüp marinaya doğru sürdüm.
EYLÜL
Annem yine düğünle âlâkalı söyleniyordu ve yetiştireceğimi falan söylüyordu.Oysa ki çalışıyordum ve gayette yetiştiriyordum kendimce.Meyve suyumu alıp annemin yanağına bir buse kondurdum.Eylül:Anne yoksa sen yuvadan kızın uçuyor diye mi üzülüyorsun söyle bakalım?
Nesrin:Ne üzüleceğim bende baban gibi artık keyfime bakarım.Kapatırım burada ki evi de oh..Yurt dışında mis gibi yaşarım..
Eylül:Babam da varya insan misafir gibi düğüne bir hafta önceden mi gelir ya?
Nesrin:Aman kızım babanı bilmiyorsun sanki sende!Şekerim yükseldi kolestrolüm arttı bilmem ne!Şirkette sana emanet kalacak.Ben elimi eteğimi çekerim.
Eylül:Aman anne babamın benden önce gelen dostları halleder şirketi.Ben de kocamla evliliğimin sefasını süreceğim haberin olsun!
Nesrin:Bakalım baban efendi Serkan'a hisse verecek mi?
Eylül:Niye vermesin anne Serkan'ın ne kadar başarlı olduğu ortada bir kere.
Nesrin:Aman tamam hadi yatıyorum bende.
Eylül:İyi yat sen.
Nesrin:Ee sen Eylül Hanım sabah kalkmıyorsun sonra şirket sahibi işe geç kalıyor çalışanlara etiket ediyorsun bizleri.
Eylül:Annecim olması gereken bu değildir midir azıcıl torpilli olayım işte ya..
Nesrin:Serkan ile buluşacaksınız başka ne olabilir ki?
Eylül:Annecim ne yapabilirim özlüyoruz birbirimizi ayrıca hafta işi görüşebildiğimiz mi var?
Nesrin:Eh hadi git.
Eylül:Gelir birazdan basar kornaya.
Nesrin:Bu saatte korna ha aferin Eylül sana.
Eylül:İstersen cama taş atsın annecim nasıl fikir!
Annem bana sarılıp odasına doğru ilerledi.Bende telefonu elime alıp sosyal medya da dolaşmaya başladım.Takip ettiklerime bakarken birden elim ona değdi..
cemrederinoğlu_
Gönderilerine bakarken Serkan ile ne kadar fazla foto paylaştığını gördüm.Ayrıca bugün ki hikayesinde de Serkan'ı ve kendisi çekip atmıştı.Çok güzel bir dostlukları vardı..Ne hoş!Korna sesiyle ayaklandım.Serkan gelmiş olmalıydı.Arabaya biner binmez sarıldık birbirimize..Eylül:Nereye gidiyoruz?
Serkan:Sahil yoluna gidelim diyorum olmaz mı?Hem bu saatte tüm aşıklar da oradadır.
Eylül:Peki..
Yol boyu da sohbet edeceğimize emindim.
Serkan:Eylül ben diyorum ki evlendikten sonra bir müddet bu işlere ara verelim.
Eylül:Nasıl yani?Serkan babam şirketi bana devrecek tüm iş bana kalacakken bilmiyorum nasıl yaparız sevgilim..
Serkan:Ama Eylül ben evlendikten sonra mesai saatlerimi bile aza indirmeyi planlarken sense bana şirketi yöneteceğini söylüyorsun.
Eylül:Tamam aşkım henüz belli bir durum yok ki zaten sinirlenme.Hele bir evlenelim tatilimizi yapalım sonra konuşuruz yine.Zaten düğün telaşı var yeni streslere girmeyelim..
Serkan:Haklısın..
Eylül:Güneyleride mi arasaydın keşke ya hep birlikte eğlenirdik sohbet ederdik.
Arabadan indim o da elimi tuttu ve yürümeye başladım..
Serkan:Geleceğini sanmıyorum Cemre zaten yorgundu ya.
Eylül:Evet unuttum birden..Güney de bence elini çabuk tutsun.
Serkan:Nasıl?
Eylül:Serkancım Cemre'ye nasıl baktığını görmüyorsun galiba..Kıza aşık olduğu o kadar belli ki..
Serkan:Daha neler!
Eylül:Neden?Olabilir bence yakışırlar da..Neden olmasın?
Serkan:Arkadaş onlar Eylül saçmaladın.
Eylül:Ee önce dost sonra sevgili..Biz sa-
Serkan:Şu konuyu kapatabilir miyiz?
Eylül:Tamam..
GÜNEY
Yataktan kalkacak hâlim yoktu.Dün gece içmiş ve geceyi de yine bir kadınla geçirmiştim.Başım çatlıyordu ve duş almam lazımdı.Yanımdakinin adını bile hatırlamıyordum ki..Kadın:Güney kahvaltıyı hazırladım canım..
Güney:Sen ye sonrada giyin çık.
Kadın:Ama be-ben..
Güney:Ya sen ne bekliyordun?Alt tarafı gecelik bir ilişki hadi giyin git.
Kendimi banyoya attım..
-Bölüm Sonu
Herkese merhaba bu bölümde böyle sona ersin bakalım.
ustasd12 ve hndinez0❤-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Uykusu
FanfictionEvlilik arefesinde olan bir çift nasıl olurda her şeyi başa sarar?