Yardım Eli Planları

257 26 46
                                    

EYLÜL
Akşamleyin eve geldim.Meral ve Mert'in birlikteliğine şaşırmamıştım ama Güney'e üzülmüştüm.Beni Meral sürekli arıyordu.Ona geri dönüş yapmak istememiştim.İki saat beni tutacaktı.Ama istemiyordum..Hiçbir şey istemiyordum!

Sinan:Prenses neredesin evden çıkmıssın?

Eylül:Adını anmak istemediğim kişi ile ayrıldık diye ne var acaba gezemez miyim?

Sinan:Oo güçlü prenses diyorsun Eylülcüm öyle mi?

Eylül:Sinan git uğraşamam seninle inan bana.

Sinan:Ne demek uğraşmam ya? Kırk yılda bir geliyorum senin yanına tavırlara bak kıymet bilmiyorsun sen prenses.

Eylül:Sinan..Benim yardıma ya da yanımda olmana ihtiyacım yok gerçekten.

Sinan:Eylül ben senin yanındayım ama sen istesen ya da istemesende yanındayım.İster dost ister kuzen ya da ne bile-

Eylül:Sinan be-ben..

Sinan:Ne prensesim ne?

Gözlerini gözlerime dikti.Gülümsedi bana..Yüzümü avuçladı usuldan.

Sinan:Bırak bu güçlü duruşlarını..Kendine bak rahatına bak.Tamam rahat değilse bile..Acını yaşana Eylül'üm yaşa acını..

Eylül:Acı değ-değil bu Sinan..Acı değil.

Sinan:Acı değilse ne Eylül?Seni kendinden çıkarıp başka birisi yapan ne söyle bana..Bir hafta oldu..

Eylül:Bir hafta..Onunla şimdi bir haftalık evli olacaktım.

Sinan:Böyle ol işte prensesim..Böyle ağla onun için üzüldüğünü söyle.

Eylül:Onun için üzülmedim.Ben kendime üzüldüm Sinan..

Sinan:Kendine değil emeğinize aşkınıza üzüldün biliyorum.Eylül ben sizi biliyorum..Seni de Serkan'ı da..İlişkinizi de..

Eylül:Sinan yeter tamam bu kadar yeter git şimdi hadi git..

Sinan:Bir şey olursa yan odadayım prenses.

Eylül:Tamam..Biliyorum.

Sinan odadan çıkınca gözlerimi kapattım ama uykum yoktu.Zaten gün gece de uyumamıştım ki..

SERKAN
Beni Serkan değil Serhat olarak bileceklerdi başka çarem yoktu.Hem ben temize çıkmak için değil gerçekten yardıma muhtaç oldukları için ona yardım edecektim.Eve yarın çıkacaktım.

Serkan:Baba Eylül için hangi hastane ile konuştun?

Tevfik:Serkan ne yaparsan yap böyle sıyrılamayacaksın.

Serkan:Sıyrılmak için değil..Gerçekten yardım etmek için yapıyorum ben bunu anladın mı?

Tevfik:Serkan bundan emin değilim..Bak sen şimdi suçluluk içerisinde olduğundan böyle düşünüyor olabilirsin oğlum.

Serkan:Değil baba göreceksin sende bak.Ben iyi bir insan olacağım.Yani kötü birisi miydim ki?Bana beni anlatır mısın baba?

Tevfik:Sen benim oğlumsun Serkan.Başka ne diyebilirim ki?Senin hatan..

Serkan:Eylül ya da bir başkası bir kadın olmayacak hayatımda kapatacağım kalbimi..Umrumda değil artık aşk falan.

Tevfik:Kalp bu sevmeden durmayacaktır Serkancım.En iyisi sen sabaha dek uyu..Yarın çıkacaksın eve gideceğiz.

Serkan:İşe başlamam lazım benim baba.Çalışmam lazım..

Tevfik:Hayır sen bir kaza geçirdin ayrıca öyle hemen kalkmayacaksın.

Serkan:Baba Eylül'ün tüm masraflarını ben karşılayacağım.

Tevfik:Sen mi?Serkan bizim paramız var..

Serkan:Biz değil baba..Serhat karşılamak zorunda çünkü bu kararı Serhat verdi Serkan değil.

Tevfik:Eylüller peşini bırakmıyor desene Serkan.

Serkan:İkisine de zarar veriyorum.Hem de çok fazla zarar..

Tevfik:Toparlan artık.

Serkan:Eylül'ün yanında olacağım baba küçük Eylül yani..Zaten eski sevgilim yüzüme dâhi bakmaz.

Tevfik:Haklı ama..

Serkan:Özel hastane ile konuş baba.Yarın o minik kız buradan çıkacak..Bende yanına olacağım.

Tevfik:Tamam oğlum tamam.

-Bölüm Sonu

Herkese merhaba.Umarım bölümü sevdiniz..EySerli Kalın!
Aklımda bir kurgu var ama bu durumlar sürerken yayınlamaya korkuyorum.Sadece fikirler var yazıya dökmedim henüz.Neyse görüşmek üzere..

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin