SERKAN
Küçük Eylül bugün yeni hastanesinde idi.Ona minik minik hediyeler alıp gönderdim ardından da ofise geçtim.Güney,Meral ve Cemre toplantı odasında konuşuyorlardı.Bende geçtim..Cemre:Hoşgeldin aşkım.
Kalktı yanağıma buse kondurdu.Meral sinsi sinsi bakıp sırıttı.Güney ise oralı bile olmadan iş hakkında konuşmaya devam ediyordu.
Serkan:Meral..Ben küçük bir kaza geçirdim ama şimdi iyiyim.İşime geri başlayabilirim öyle mi?
Meral:Başlayabilirsin Serkancım hatta Cemre ile masalarınız artık yan yana.Güney işinize girmez sizde rahat rahat bizleri ayakta uyutursunuz!
Serkan:Ben kimseyi ayakta uyutmadım!
Meral:Ee Serkan o zaman neden hâlâ buradasın?
Serkan:Peki geçiyorum.
Yerime geçip bilgisayarımı açtım.Bu sırada masamın üzerinde duran Eylül ile fotomuz duruyordu.Cemre gelip çerçeveyi aldı.
Cemre:Serkan aşkım akşama bir yerlere falan mı çıkalım diyorum?
Serkan:Neden yapıyorsun bunu Cemre?Seninle yaşadım bir gece ama şunu unutma ki en iğrenç geceydi.Ben Eylül'ü seviyorum seni değil..
Cemre:Eylül'ü sevseydin eğer benimle yatmazdın Serkan.
Serkan:Şimdi sor şimdi bak!O gece ki Serkan mı bu hı!O gece ki ben değildim..
Cemre:Ama ben seni seviyorum.O gecenin her anını aklıma kazıdım Serkan..Seni seviyorum.
Serkan:Ben seni sevmiyorum Cemre!Senden nefret ediyorum.Nefret..
Cemre:Etmeyeceksin sende beni seveceksin Serkan.
Kendi masasına geçince bende işime döndüm ama böyle olmayacağını anlamıştım..Onunla aynı çatı altında çalışamazdım artık.
EYLÜL
Kuaförden geldikten sonra bir yorgunluk kahvesi içip uzanacaktım ki telefonum çaldı.Nazan Hanım mı?Nazan:Alo..Eylül görüşebilir miyiz lütfen?
Eylül:Benim artık sizinle bir bağım kalmadığına göre Nazan Hanım.Gereksiz konuşmalara gerek yok gerçekten..
Nazan:Eylül..Ben oğlum hatasız demiyorum.Ben ilişkiniz hakkında konuşmayacağım.
Eylül:Ortada ilişki falan da yok zaten Nazan Hanım.
Nazan:Hanım?Kızım bak ne olursa olsun ben seni hâlâ seviyorum..Bana olan senin bakışında değişsin istemem.
Eylül:Peki..Nerede görüşeceğiz?
Nazan:Buraya gel..Biliyorsun ben allerjim nedeniyle pek çıkamıyorum.
Eylül:Ama olmaz yani ben ge-gelemem.
Nazan:Kızım Serkan buraya gelmiyor zaten..Biliyorsun bir kaza geçirdi.
Eylül:Peki geliyorum.
Telefonu kapattım.Üzerime eteğimi ve t-shirtü giyip arabama bindim.Anneme de oraya gideceğimi söylemedim.Burada ne çok zaman geçirmiştim.Nazan teyze beni bende onu çok severdim..
Nazan:Hoşgeldin kızım.
Eylül:Merhaba..Nasılsınız?
Nazan:Resmi resmi konuşmamıza gerek yok Eylül.
Eylül:Ben böyle olduğunu yani daha uygun olacak.Sonuçta artık be-ben..
Nazan:Serkan nasıl böyle bir hata yaptı inan bilmiyorum kızım.Sana oğlumu savunacak hâlim yok çünkü haksız olduğunun farkındayım..Ama..Kızım bak inan bana Serkan kaza geçirdiğinde Cemre de geldi..Ama Serkan onu kovmaktan beter etti.Ben barışın diye-
Eylül:Asla böyle bir şey beklemeyin benden asla!
Nazan:Sakin ol..Ben sadece şunu söyleceğim sana Serkan seni aldattı ne yazık ki ama bence Cemre ile ilişkisi tek gecelikti..
Eylül:Nazan teyze senin o tek gece dediğin benim düğünümün önceki gecesi bunun ne kadar can alıcı olduğunun farkında değilsiniz.
Nazan:Biliyorum be-ben..
Kadın:Nazan Hanım Tevfik Bey arıyor efendim.
Nazan teyze telefonu alıp uzaklaşmıştı.Etrafa göz gezdirirken alile fotosunu gördüm.Serkan ve benim nişanımda çekilmişti..Çercevede duruyordu.İkimiz birbirimize aşkla bakarken gülümserken..En önemlisi aşıkken..Birisi omzuma dokununca başımı hızla çevirdim.
Eylül:Dokunma bana!
SERKAN
Güzel kadın.Koltuğun üzerinde tablo gibi oturuyordu.Onu iki haftadır görmemiştim bile..Saçları dudakları..Elleri..Sessizce izledim onu..Yanına gitsem ne diyecektim?Ürkekçe dokundum omzuna..Eylül:Dokunma bana!
Serkan:E-Eylül..
Eylül:Çek ellerini üzerimden dedim sana dokunma bana!
Serkan:Nasılsın demeye hakkım yok değil mi?
Eylül:Sen hâlâ ölemişsin buradasın.Ama ölme o zaman kaçmış olursun.Ahımı aldın..Umarım beter olursun!
Serkan:Senden bir şey isteyebilir miyim?
Eylül:Hayır.
Serkan:Eylül ben gerçekten o günden sonra uyumadım bile.
Eylül:Ne dememi bekliyorsun acaba sana geçmiş olsun falan mı demeliyim?
Serkan:Hayır.
Eylül:Of gidiyorum ben zaten gelmem hataydı!
Serkan:Eylül ben yüzüne bile bakamıyorum..Gerçekten çok acizim..Yani..Aldat-
Eylül:Aldatmanın hatası olmaz Serkan.Kimse seni zorla soyup ona dokundurmadı.Sen yaptın o ellerinle bana baktığın gözlerine sen yaptın bunu.Bu iğrençliği..Be-ben..
Serkan:Birgün..
Eylül:Ne birgünü?Senin o gecen tüm günleri bitirdi Serkan.Bitirdi..
Serkan:Ne desem dinlemeyeceksin nasılsa..
Eylül:H-hem be-bende çok aşık değilmişim sa-sana..Hiç ağ-ağlamadım..üzülmedim..
Serkan:Yapma..Kendini güçlü göster-
Eylül:Ben güçlüyüm Serkan.Zayıf olan sensin..Sen nişanlıyken kendini onun kollarına atacak kadar zayıfsın..Bende senin neyine aşık olduysam!
Serkan:Eylül böyle söyleme.Biz seninle..
Eylül:Artık yalnızca iki yabancı.
Kalktım..Gözümden akan damla ile yürürken onu orada bırakmıştım.
Serkan:Kalplerimiz..kalplerimiz tanıdık sevgilim..
Kendimi tutamayıp hıçırıklarla arabama koştum.
-Bölüm Sonu
Ee buyrun bölüm votelersiniz artık.
EySerli Kalın❤-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Uykusu
FanfictionEvlilik arefesinde olan bir çift nasıl olurda her şeyi başa sarar?