EYLÜL
Yemekten sonra Serkan ve Defne ile beraber salona geçtim.Büyük iş çözülecek miydi?Defne:Serkan ben bunun sonundan korkuyorum anladın mı?
Serkan:Defne annen sana ne anlattı bilmiyorum.Ahsen teyze öncelikle benim arkadaşımın çocukluk arkadaşıydı.Senin annenle aynı lisede ilkokulda okudular..
Defne:Annem bana arkadaşlarından..Sevil teyzeden bahsetti..Onu tanıyor musun sen yani mâdem annem ve annen sınıf arkadaşı tanıman lazım.
Serkan:Tanıyorum bir oğlu iki kız var hatta.
Defne:Peki yalan söylemiyorsun doğru..
Serkan:Ne yalanı kızım hasta mısın nesin sen ya!
Defne:Annem ve annen arkadaş olabilir peki..Senin kaçmanı anlamadım ben şimdi annemi görünce.
Serkan:Bazı şüphelerim var çünkü Defne anladın mı belli ki annen sana annemi anlatmadığına göre bir şeyler yalan!
Defne:Ya bu ne delilik sen nasıl anneme yalancı dersin ya!Ah yeter a-
Eylül:Bir dakika..Ne oluyor?Defne sakin ol lütfen..Serkan canım..
Serkan:Ben açık konuşuyorum işte Eylül annesinin anlattıkları yani belli.
Defne:Yalan değil eksik diyebiliriz Serkan anladın mı ama yalan değil!
Serkan:Peki..Peki tamam.Hadi ortaya dökelim mi artık sırları Defne Hanım?
Eylül:Serkan bırak annesi ile konuşalım yani sen konuş annesiyle sonra gereken bir şey varsa Ahsen teyze Defne'ye anlatır.
Serkan:Eylül çıldıracağım kadın bunca yıl anlatmamış şimdi mi anlatacak yapma ya.
Eylül:Serkan hassas bir konu bu bak aşkım..
Serkan:Eylül benim için de öyle anladın mı ama saklanamaz konuşulacak illa ki!
Defne:Bir saniye annen ve annem çocukluk dostuymuş işte daha gereği ne var Serkan?Dahası ne!Ne hassası ya hem!
Serkan:Defne hassas diyorum bak sana kızmak değil niyetim ama olanlardan dolayı bende inan çok gerildim artık!
Defne:Tamam da seni geren ne Serkan anlamıyorum ya!
Serkan:Ne biliyor musun Defnecim kardeş olma ihtimalimiz!
Defne:N-ne kardeşi?
Serkan:Kardeş işte anladın mı bal gibi de kardeş!
Defne:Eylül sevgilin saçmalıyor farkında mısın?Bir şey söyle şuna..
Eylül:Serkan bak böyle olmaz lütfen aşkım bir sakin olsana ya.
Defne:Ne kardeşinden bahsediyorsun sen Serkan açıkca konuş duydun mu!
Eylül:Defnecim sende bir sakin olursan sevinirim tatlım.
Defne:Bak..Bir dur!
Eylül:Defne..
Serkan:Defnecim..Annen ve annem gerçekten iyi dostlarmış anladın mı ama..Şöyle de bir gerçek var ki annenin eski aşkı benim babam.
Defne:Ne saçmaladığının farkında mısın sen!
Serkan:Saçmalık değil gerçek olan bu Defne.Gerçek olan bu hakikat bu!
Defne:Ba-babam..Öldü benim Serkan..Babam öldü!
Serkan:DNA testi yaptıracağız bunun başka çaresi yok.
Defne:Annem bana yıllarca yalan mı söyledi yani?Babam var mı yaşıyor mu?
..
GÜNEY
Songül de bebekte iyiydi ama Meral neredeydi?Bebek erken doğduğu için birkaç hafta yeni doğan yoğun bakımda kalacaktı.Ferhat:Güney oğlum sen Songül'ün..
Güney:Benim Songül ile bir alakam yok amca.Yalnızca yanında oldım bu kadar..
Ferhat:Mert ailesini kuracak.Meral yoluna bakacak..
Güney:Amca tamam da bu kadar kolay olamaz.
Ferhat:Güney işime karışmayacaksın.
Mert:Yumuk yumuk gözleri var aslan oğlumun..Babası gibi çapkın olacak.
Güney:Kimsenin âhını almasında..
Ferhat:Güney!Hadi işine bak burada kalmana gerek yok.
Giderken telefonuma gelen mesajla arabama atladım ve gazladım!Meral..Onu şehir içinde bir otelde buldum!Ağlıyordu gidip sarıldım sımsıkı!
Meral:Ben onların ölmesini istemezdim ki Güney..İstemezdim!
Güney:Sakin ol kimse ölmedi ikisi de gayet iyiler..Songül doğum yaptı Meral.Ama bebeğe ya da kendisine bir şey olmadı tamam mı canımm
Meral:İyiler mi yalan söyleme.Ben karakola gideceğim anlatacağım olanları nasıl yaşarım bu hâlde olmaz yapamam!
Güney:Aşkım sakin ol hiçbir şey bilmeyecekler dur..Kimse bilmeyecek bir şey..
Meral:Yanlış yapıyorum..Ben..Mert'ten..
Güney:Mertten ne?
Meral:Ben...
-Bölüm Sonu
Herkese merhaba bir bölüm daha atasım geldi.eysercilerrr gibi bölüme boğmak isterim ama elimde değil yazarcım.Bu arada EySercinizz EyGün hikayesine başlamış ben heyecanlıyım sizde bakın bence ilk kez EySer dışında bir şey okuayacağım.Hoşçakalın Sevda Bulut'unu unutmayın..
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Uykusu
FanfictionEvlilik arefesinde olan bir çift nasıl olurda her şeyi başa sarar?