Şaşkınlıklar

184 20 20
                                    

EYLÜL
Serkan ile ilk iş gününde beraber olmamıştım çünkü babam bana ve Defne'ye başka bir görev vermişti dışarıda.Belki de bilerek ilk gün bizi uzak tutmuştu.Defne ile bir kafeye oturduğumuzda kahvemi yudumladım.

Defne:Son günlerde çok ağrı saplanıyor göğüsüme..

Eylül:Sinan'a gidelim Defne önemli bir şey olabilir.

Defne:Bilmiyorum ki ya biraz da huzursuz oluyorum ama.

Eylül:Sen öğleden sonra geç o zaman.Bende eve geçer biraz dinlenirim Defnecim.

Bu sırada karşı masadan bize doğru yürüyen Cemre'yi gördüm.

Cemre:Merhaba..Hayırdır Serkan yok yanında?Bak dikkat ette bana gelmesin.

Eylül:Koca bir hatasın onun hayatında..Bense onun kadını hayatının kadını.

Cemre:Kendinden çok eminsin Eylül..Yazık sana gerçekten.O gece..

Gözlerimi kapattım..Her cümle beynimde ikişer kez vurgulanıyordu sanki!

Cemre:O gece..Yatağa dökülen kan anında Serkan'ın yüzünde ki gülümseyişi görseydin eğer..Şimdi onunla kol kola gezmedin..Serkan benim il-

Eylül:Cemre kes sesini yeter dinlemek istemiyorum senin saçmalıklarını.

Cemre:Birbirimize neler fısıldadık bir bilsen kesik nefeslerimizle..

Eylül:Sen bela mısın be!

Tokatı suratına geçirdim.Gülümsüyordu hâlâ arsız!

Eylül:Sen bunu hak ettin.Ama Serkan'ı sana bırakmam.Ne olursa olsun benim o.Duydun mu benim!

Bir şey eklemeden çıktım.Arabama Defne ile bindim.

Defne:Yavaş Eylül öldüreceksin sen bizi ya dursana!

Eylül:Defne..

Defne:Eylül çok hızlısın bak dikkat et sinyal verdi öndeki araç.

Defne'nin uyarmasıyla beraber kendime geldim.Hızlı kullanmıştım hemde çok hızlı.Canım yanmıştı çok yanmıştı!

Eylül:Nasıl konuştuğunu görmedin mi? 

Defne:Eylül bu çok zor ama sende ona fırsat vermemelisin.Hem bir şey daha söyleceğim sen ondan çok çok daha güzelsin.Ben meselka senin gözlerine tutulurdum.

Eylül:Seni evine bırakayım.Bende buradan Nazan teyzelere geçeceğim.

Defne:Kaynana işleri ha kolay gelsin yarın sabah görüşürüz.

Defne'yi bırakıp Nazan teyzelere geldim.Kapıyı açan Serkan idi.Hemen sarılınca bende ona sarılıp kokusuna doydum.Alnıma buse bıraktı.Sanki sinirli olduğumu anlamışta beni sakinleştirir gibi..

Eylül:Nazan teyzenin misafiriyim canım senin değil bırakta içeriye gireyim.

Serkan:Bir daha duymayayım sakın sen  bu evin gelini benimde müstakbel eşim sayılırsın aşkım.

Eylül:Bak bakalım bir..

Ona parmağımı gösterdim.Yüzük falan boboştu.Serkan parmaklarımı öptü ve gülümsedi bana.

Serkan:Sen parmağına yüzük mü istiyorsun yani?

Eylül:Bak parmağıma bakan çok kaparlar beni kalırsın  öylece Serkan Bey.

Serkan:Vermem seni kimselere benimsin sen güzel  kadın.

Nazan:Eylülcüm hoşgeldin.Serkan biz onunla baş başa konuşacağız odana hadi.

Serkan gidince Nazan teyzeyle salona ilerledim.Bakalım neler konuşulacaktı?

Nazan:Yeniden birlikte olduğunuza sevindim ama bunun sonu evlilik olsun artık.

...

GÜNEY
Meral ile olan birliktelikten sonra kendimi iyi hissediyordum.İşte evde gayet iyi anlaştığımızda emindim!Kafamı kaldırıp Meral'e gülümsedim.

Meral:Birazdan çıkalım tamam mı?

Güney:Nereye gideceğiz?

Meral:Bilmem takılırız Güneycim ya.Songül..Ondan haberin var mı?

Güney:Ulaşamadım bilmiyorum.

Meral:Peki tamam..

EYLÜL
Yeni bir iş günü!Sabahleyin şirkete geçip önce imza evraklarını hallettim.Ardından da yapılan son durumları gözden geçirdim.

Defne:Annemle birlikte seni ağırlamak istiyorum.Senden çok bahsettim ona.Cici patron diyor sana.

Eylül:Yaa..Bilmem ki?

Defne:Ya neyini bilmeyeceksin!Hatta Serkan'da gelsin beraber yemek yeriz.Annem harika yemekler yapar..

Eylül:Yani tamam olur.

Defne:Bu akşama olmaz mı?

Eylül:Seni kıracak değilim Defnecim.Ama Serkan'a haber verelim.

Defne:Tamam ben hemen haber vere-

Bu sırada kapı açıldı..

Defne:Aa Serkan Bey..Bizde sizden bahsediyorduk.

Serkan:Eylül ne diyordunuz söyle bakalım?

Eylül:Akşama Defne'nin misafiriyiz diyecektik sevgilim..

..
Serkan ile el ele Defnelerin evine geldiğimizde kapıyı çaldım.Klasik bir site idi.

Defne:Hoşgeldiniz..

Eylül:Hoşbuldum canım benim.

Serkan:İyi akşamlar!

Defne:Annecim geldiler gelsene sende..Bu kadın da benim güzel annem Ahsen..

Serkan:Ahsen mi?

Ahsen:Serkan...Defne senin arkadaşın mı?

Serkan:Bende bilmiyorum arkadaşım mı Ahsen teyze!

Eylül:Aşkım bu ne demek sakin olsana lütfen.

Serkan beni dinlemeden koşarak gitmeye başladı.Asansöre binecekken bende bindim yanına son anda!

Serkan:Olamaz Eylül ya olamaz!

Eylül:Aşkım bir saniye sakin olsana..

Serkan:Olamaz..

-Bölüm Sonu

Ya bölümü erken atacaktım unutmuşum Aşk Hormonu okumaya dalmışım..Bir an ne güzeldi diye düşündüm.Okumayan kaldı mı?
Kadın doğum uzmanı Serkan Özgün'ü unutmadık..❤Neyse hoşçakalın!

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin