Kavga

261 23 27
                                    

SERKAN
Eylül ile hafta sonunda birlikte yine yazlığıma gelmiştim.Sandalda kürek çekeren o ise beni izliyordu.Üzerinde duran elbisesi kendine çok yakışmıştı..

Serkan:Çok güzelsin..

Eylül:Aşkım söyleme şöyle utanıyorum.

Serkan:Utanıyorsun..Hm..Gel bakalım.

Yanıma alıp dudaklarına buseler kondurmaya başladım.Onu her an istiyordum..Birkaç dakika sonra çektim kendimi..

Eylül:İyi ki hava karanlık..

Serkan:Eylül şimdi bu sandal batsa ne olur?

Eylül:Bu nereden çıktı iyi çek kürekleri o zaman ölmek istemiyorum..

Serkan:Niye daha ne görmeyi istiyorsun ki?

Eylül:Bunun cevabını sonra verebilir miyim?

Serkan:Tamam kısa bir süre veriyorum sana o zaman..

Gülümserken yanağına buse kondurdum.

SONGÜL
Eve çıkmıştım Güney ile kaldığımız evde kalıyordum.Güney polisle uğraşıyordu yorgun argın eve geldi.

Güney:Yoklar ama her yanda aranıyorlar..Bebek olarak yani Mert kocaman adam yoksa.

Songül:Oğlumuzu hiç yalnız bırakmayalım asla tamam mı?

Güney:Önce bir bulalım hiç yanlız bırakmayız sana söz..

Gülümsedik birbirimize..

EYLÜL
Yazlığa geçip terasa çıkmıştı Serkan bende bir bardak su içtikten sonra yanına gittim.Bana çevirdi yüzünü gülümsedi..

Serkan:Eylül ya..

Eylül:Sen bir şey mi diyeceksin bana kıvranyorsun Serkan Bey.

Serkan:Eylül..Bak biliyorum böyle olmasın ama artık zamanı geldi bence.Hele ki sonundan dönmüşken daha fazla sensiz kalmak istemiyorum inan bana..Seni seviyorum ve ben..

Eylül:Ve sen ne?

Serkan:Sen seni sevdiğimi itiraf ederken de beni böyle kıvrandırmıştın Eylül ama çıkacak bunların acısı..

Eylül:Hm..Ee sen Serkan Bey ne oldu dilin mi tutuldu?

Serkan:Seni seviyorum..

Eylül:Ee ben bunu zaten biliyorum sevgilim..Bende seni seviyorum.

Serkan:Eylül..Benimle evlenir misin güzel kadın?

Gülümsedim gözümden bir damla akarken önümde diz çökmüş ve yüzük kutusunu açmıştı..

Serkan:Bir şey söyle..Bana evet demeni bekliyorum..

Eylül:Serkan..Ya hayır dersem sana ne olur o zaman?

Kalktı..Endişe vardı suratında ellerimi tutarken bense ciddiyetimi bozmamaya çalışıyordum.

Serkan:Yani..Neden hayır diyesin ki bana Eylül?

Eylül:Yaa..Seni seviyorum ben nasıl hayır derim sana..

Sarıldı bana sımsıkı..Sonra ellerimi tuttu.

Serkan:Benimle evlenir misin?

Eylül:Evet..aşkım evet!

Serkan:Yarım kalan hikayemize kaldığımız yerden devam edeceğiz Eylül..Bana evet dediğin çok mutluyum..Gerçekten..

...

Evlenme teklifi sonrası yatak odasına girdiğimizde Serkan beni göğüsüne yatırdı.Elleri elime geçince gülümsedim.Başımı ona çevirdim..

Serkan:Eylül..

Eylül:Serkan neden ölmek istemem biliyor musun?

Serkan:Nedenmiş söyle..

Eylül:Çünkü daha tamamlanmadım ben sevgilim..Seni hissetmeden ölmek istemem.Bir yanım sensin benim.Seni hatırlamak isterim.Serkan ben..Senin olmadan ölmek istemem.

Gülümsedi dudaklarıma buseler kondurmaya başlayınca bende ona uyum sağladım.Elleri yanaklarımı okşarken beni mutlu ediyordu..

Serkan:Hadi şimdi uyu..Yarın şehre döneceğiz.

Eylül:İyi geceler sevgilim..

Serkan:İyi geceler.

Parmağımda yüzükle elimi yanağına bırakıp uykuya daldım.

..

Evlilik teklifi yeniden..
Çok mutluydum iş yerinde mesai bitmek üzereyken Serkan öfke ile içeriye girdi!

Serkan:Bana sakın o burada çalışıyor deme Eylül duydu mu sakın!

Eylül:K-kim?

Serkan:Ya bak hareketlere bak senin karşında salak mı var Eylül!

Eylül:Serkan neden bahsediyorsun ben anlamadım.

Serkan:Barış itinden bahsediyorum.Ne zamandır burada çalıştığından ve benim bundan ne zamandır haberim olmadığından bahsediyorum Eylül Hanım!

Eylül:Serkan ben sana açıklayacaktım ama yani bir anda gerçekleşince işte kaldı.

Serkan:Çıldırmamak elde değil ya.Eylül o varsa ben yokum anladın mı!

Eylül:Serkan ne demeye çalışıyorsun sanki ben işe aldım gibi lütfen imâlarına dikkat eder misin!

Serkan:Barış'ı sen tanıyorsun senin dert ortağındı..Hatta sevgilindi!

Eylül:Serkan yeter çık odamdan!Çık git defol git.

Serkan:Ya sana dün evlenme teklifi ettim be..Evleneceğiz..Ama yaptığına bak eski yatak arka-

Eylül:O cümleni tamamlama Serkan sakın tamam mı!Sakın devam etme.

Serkan:Yalan mı!Söylesene bir de aynı şirkettesiniz..Sanki başka yer kalmamış gibi..

Tüm çalışanlar bizi izliyordu.Odamın kapısı açık kalmıştı.Barış'da sırıtıyordu orada..

Serkan:Susmasana söyle neden burada?

Eylül:Sonra konuşalım Serkan herkes bizi izliyor.

Serkan:İzlesin senin yaptıklarına alkış tutarlar belki hı?

Eylül:Çık diyorum odamdan çık!

Serkan:Ya o defolacak ya da ben Eylül..

Eylül:Serkan..

Serkan asansöre ilerlerken bende peşinden binip asansörü kilitledim!

Serkan:Aç şunu ne yaptığını sanıyorsun sen hı!

Eylül:Bana güveniyor musun gözlerime bak bunu söyle Serkan.Benim işe almadığıma inanıyor musun bana yalnızca bunu söyle Serkan.

Serkan:Eylül dün gece harika zamanlar geçiyoruz sonrasında olanlara bak..Gerçek mi bunlar!

Eylül:Benim soruma cevap ver Serkan.İnanıyor musun inanmıyor musun bana söyle..

Serkan:Eylül benim kafam gerçekten karışık..Onun seninle oldğunu gerçeğini hiçbir şey değiştirmeyecek nasılsa!

Ona vurmaya başladım rastgele!Ellerimi tutup beni çekince bende ona tokatı geçirdim!

Eylül:Gerizekalı bu ne!Bu yüzük ne!

Serkan:Sakin ol ağlama..

Eylül:Senin olduğumun sembolü bu yüzük ama mâdem öyle al!

Yüzüğü parmağımdan çıkarıp suratına fırlattım!

-Bölüm Sonu

Herkese merhaba yine kavga.Final yapmaya karar vermiştim ya ne yapsam bilemedim şimdi.Şöyle bir öneri sunacağım eğer birkaç bölüme final yaparsam mutlu son olacak.Ama uzatırsam daha EySer'in çok çekeceği olacak uzun ve dikenli yollardan geçecekler..Siz bilirsiniz benden bu kadar..

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin