Yeni Elaman

178 21 11
                                    

EYLÜL
Serkan ve Defne kardeşti bunu öğrenmiştim.Bugün ikisi de izinliydi.Bense tek başıma ofise gelmiştim.İşlerimi titizlikle yaparken içeriye babam ve Barış girdi.İyi de nereden tanışıyorlardı ki?

Bülent:Kızım merhaba desene yeni iş arkadaşına.

Eylül:Ba-barış?

Bülent:Aa tanıştığınızı bilmiyordum.Barış harika bir çocuktur!

Barış:Eylül seni burada görmek ne hoş..

Babam anlattıkça geriliyordum.Serkan bununla aynı çatı altında çalışmayı reddecekti ama Serkan işten çıkamazdı babama söz vermişti.Ben şimdi ne yapacaktım?Babam çıkınca Barış ile yalnız kaldım.

Barış:Baban beni pek sevdi Eylülcüm.

Eylül:Ne diyorsun sen?Çalışacak başka yer kalmadı da buraya mı attın kendini!

Barış:Burada sen varsın..O yüzden buradayım güzelim.

Eylül:Doğru konuş!

Barış:Her şey çok güzel olacak..Çok!

Odadan çıkarken sırıtıyordu..

SERKAN
Defne babamla sarılmıştı.Bugün yeniden buluşup konuşuyorduk!Ahsen teyze bu buluşmaha katılmamıştı.Yorgundu!

Serkan:Yıllar sonra gelen kız kardeşsin demek sen bana..

Defne:Kardeşiz de kim doğdu ki?Abi demem sana bak Serkan.

Tevfik:Serkan 19 Nisan doğumlu..

Defne:Tamam ben de 8 Aralık!Yanii küçük olan benim..Hatta sene var aramızda...Abicim!

Serkan:Ahaha..Baba Dna testi yapılacak mı?

Defne:Bende tamamen emin olmak istiyorum lütfen eğer sizde izin verirseniz..

Serkan:Siz ne ya?Baban o senin baba..De bakalım baba.

Defne:Baba..

Defne ve babam yeniden sarılırken benimse telefonum çaldı.Eylül arıyordu..Sâhi onu çok özlemiştim!

Eylül:Canım..Ne yapıyorsun?

Serkan:Baba ve kız kardeşimle sohbet ediyorum.Sen işten çıktın mı?

Eylül:Eve geçiyorum..Nasıl durumlar?

Serkan:Biz üçümüz baya iyiyiz de işte Ahsen teyze biraz durgun oldu.

Eylül:Hm..Şey yanıma gelsene diyecektim yani işin bitince.

Serkan:Özlendim mi ne?

Eylül:İlla söyletecek ve şımaracaksan evet deli gibi özledim seni..

Serkan:Tamam yarım saate gelirim.

Eylül:Yemek hazırlayayım bende..

Serkan:Seni seviyorum be.Çok seviyorum seni..

Eylül:Bende seni..

Telefonu kapattığımda babamla kaldım öylece karşı karşıya.Sırıtınca sırtıma vurdu!

Tevfik:Al şu kızı al artık oğlum ya.

Defne:Yengem mi aradı?

Defne'ye gülümsedim ve yanağından makas aldım.

Serkan:Evet yengen aradı beni özlemişte yanına gideceğim.İsterseniz sizi de götüreyim dememi falan beklemeyin sakın baş başa kalacağız da..

Tevfik:Deli seni git kıy şu nikahı ne halt edersen et sonra.

Defne'yi babam bırakacaktı.Bende arabama atladım.Önce çiçekçiye uğrayıp ardından da Eylül'ün yanına geldim.Kapıyı açar açmaz sarıldım ona..

Serkan:Özledim..Güzelim..

Eylül:Geçsene çok açım yemek hazır.

Hemen masaya geçip yemeğe başladık..
SONGÜL
Çok güzeldi her şey..Ferhat amca ve Tülin teyze hep yanımdaydı.Bebeğimi emzirip yatağına bıraktım.

Mert:Hastaneden çıkınca nerede kalacağız?

Songül:Aşkım evde kalacağız nerede kalacağız..

Mert:Dur ben bir doktorla konuşayım ne zaman çıkıyoruz.

Songül:Tamam aşkım.

Odadan çıkıp doktorun yanına geçtim.Ona bebeği çıkarmak istediğimi söyledim.Yarın için uygun dediğinde arabama atlayıp gazladım.Verilen adrese geldim..Kapıyı ikinci kez çalınca açtı.Hiçbir şey demesine izin vermeden dudaklarına yapıştım.Nefesimi kesiyordu..

Meral:Aşkım..Nerede bebek ne zaman getireceksin onu bana?Oğlumuzu..

Mert:Yarına yanında olacağız sevgilim..Sıkma canını sen..

Meral:Güney ne olacak?

Mert:Boşver ben halledeceğim.Her ikisini de halledeceğim tamam mı?

Meral:Mert..Seni seviyorum..

Mert:Bende seni seviyorum..Çok özledim seni..Çok!

Dudaklarına yapışıp onu kucakladığımda ikimizde çıldırmıştık..Bir an ayırdım kendimi..

Mert:Güney nerede?Gelir mi?

Gülümsedi ve öptü dudaklarımdan..

Meral:Gelmez..Gelmeyecek..

Onu alıp yatağa bıraktım..

..

MERAL
Mertten kopamazdım.Madem bebek vardı bebekte bizim olurdu!Songül'ün değil..Bizim!Ben olurdum annesi..Mert'in yanağına öpücük bıraktım.Dün çok güzel bir gece geçirmiştim onunla..

Mert:Günaydın..

Meral:Oğlumuzu getireceksin değil mi?

Mert:Getireceğim ama sende bugün buradan çık tuttuğum eve geç sevgilim..

Meral:Mert..

Bir şey dememe izin vermeden beni öpmeye başladı.Durması lazımdı..Birazdan Güney gelirdi!

Meral:D-dur aşkım..Güney gelmeden çık hadi..Sonra onu oyalar bende çıkarım.

Kalktı..Bende ardından kalkıp duşa ilerledim!

"Güney..
Her zaman farkındaydım bana olan aşkının..Seninle geçirdiğim gece de anladım bunu..Ama olmazdı.Ben seni sevemezdim.Sen bende heyecan bırakamadın ki..Kuzenin ve sen o kadar farklısınız ki..Bak Güney kızlar yanlışı sever..Sen çok iyisin ama ben seni değil..Mert Ertürk'ü sevdim ve seveğim..Anlattıklarımı anla nolur..Benden sana eş ya da sevgili olmaz.Yaşadığımız geceyi unut..Ya da unutma benim için sadece yaşandı.Aklımda Mert varken sığıntıydı duygular.."

                                 Meral'

-Bölüm Sonu

Merhabalar nasılsınız? Biraz depo yapacağım galiba.Neyse yorumlar ve voteler unutulmaasın!

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin