Yasak Duygu

284 31 14
                                    

EYLÜL
Doğum gününe yarım saat falan vardı.Güya kombinim hazırdı ama keyif falan kalmamıştı ki..Ne bulduysam giyindim.Aramıyordu galiba yalnız gidecektim.Ki bu sırada kornaya bastı.Gelmişti demek ki..
Yavaş adımlarla yanına geldim..Beyaz gömleği ve pantolonu ile harika gözüküyordu.Kolunda ise her zaman ki gibi benim ona aldığım saat takılıydı.Konuşmadım..Arabanın önüme yaslanmış hâlde buldum onu.Bana yaklaşıp ellerini belime,alnını ise alnıma yasladı.

Serkan:Özür dilerim gönlümün sahibi.Çok özür dilerim..

Dudaklarıma yanaşınca sadece minik bir buse verdim.Alnıma dokundurdu dudaklarını..

Eylül:Serkan?

Serkan:Seni seviyorum.Lütfen daha fazla konuşup tadımızı kaçırmayalım tamam mı?

Eylül:Peki..Peki tamam.

..

Gelmiştik el ele girdik içeriye.Eğlence başlamış sayılırdı.Serkan'ın ardı sıra onların yanına ilerdim.

Meral:Eylül harika gözüküyorsun!

Eylül:Ah teşekkürler..Sende öylesin tatlım.Cemre nerede?

Meral:Gelmedi daha haberi yok zaten Güney getirecek onu.

Eylül:Serkan?

Serkan:Gelsene sen benimle bir..

Beni orta tarafa çekip ellerini belime sardı..Onunla dans etmeyi çok seviyordum!Sanki bambaşka oluyordu her şey..Ahenk tutku..Ve müziğin notalarla olan dansı..

Serkan:Çok güzelsin böyle sana bakınca içim titriyor.Hâlâ aynı heyecan var üzerimde Eylül..

Eylül:Serkan..Ben sende tutuklu kaldım.Senden öncesi yok sonrası da olmayacak.Burada böylesine tutuldum sana..Sanki seni sevmek hiç bilmediğim bir ülkeyi keşfetmek gibi..Öylesine meraklıyım sana bakarken..Dudaklarının arasında gevelediğin o kelimler benim hayatım..Hayatım..

Serkan:Seni seviyorum güzel kadın..

Eylül:Seni seviyorum.

Dansın ardından ışıklar kapanıyordu.Serkan ve bende misafirlerin olduğu tarafa ilerdik.Cemre geliyordu..

Cemre:Ya ne ya Güney of  bu saat-

Alkışla beraber herkes ona iyi ki doğdun diye bağırmış ve ışıklar açılmıştı.Cemre gülümseyerek görkemli pastanın yanına geldi.Üfledi..

..

Doğum günü normal olarak devam ediyordu.Ama bu ortam artık sıkmıştı.Serkan ben ve Güneyler daha sessiz bir yere gitmeye karar verdik.

Cemre:Teşekkür ederim hepinize..

Eylül:Mutlu olduysan ne hoş.Hediyeleri de yarına açarsın..

Cemre:Evet..

SERKAN
Sabah olmak üzereydi.Eylül'ü eve bırakacaktım.Ön koltuğa oturdu..

Eylül:Serkan aşkım burada dokuz tane gül var.

Serkan:Eylül ne diyorsun ya ne gülü?

Eylül:Serkan dokuz tane var..Ya bunlar bizim güllerimiz aşkım farkında mısın sen ya?

Serkan:Bilmiyorum nereye gittiğini Eylülcüm.

Evin önüne geldiğimizde hâlâ ellerinde güller vardı.Evet değerliydi bense bir an bir hata edip Cemre'ye vermiştim.Ama söylemeye çekiniyordum.Eylül sorun yaratabilirdi buna emindim!

Eylül:İyi geceler..

Serkan:İyi geceler güzel kadın..

Gazladım.Eve gitmek ve uyumak iyi gelecekti ki telefonum çaldı.Cemre mi ama neden?

CEMRE
Serkan'ı aramıştım.Eve girecek dâhi hâlim yoktu.Yolun kenarında mide bulantısı ile cebbeleşiyordum.

Serkan:Dur dur ne oluyor?

Cemre:Ah iyi ki geldin Serkan?

Serkan:Önce bir eve çıkalım tamam mı?

Cemre:Tamam ama ben çok kötüyüm.

Kucağına almıştı beni içten içe kalbim zıplamıştı sanki yerinden.Beni odama bıraktı.

Cemre:Midem fena ya Serkan..

Serkan:O kadar dağıtırsan olacağı bu Cemre Hanım?Ne diyeyim sana şimdi ya.

Cemre:Ya Serkan kızacaksın git ya.

Serkan:Ya kızar mıyım sana ben?Nane limon yapıp geliyorum tamam mı?

Cemre:Olur..Harika olur sende kendine bir kahve al.

Nane limondan sonra uyumuş numarası yaptım.Kapının tıkırtısı ile yerimden fırladım.Ve onu kapıda yakaladım!

Cemre:Ya Serkan gitmesen..Ya korkuyorum çok fena nolur kal yarına gidersin.Ya da hava biraz ışık olunca gi-

Serkan:Sen uyumamış mıydın?

Cemre:Birden uyanıverdim işte..Ya beni mi kıracaksın yapma.

Serkan:Eh peki.

Serkan hemen uzandı..Uyuduğundan emin olunca yanına oturdum.İmkansız mıydı bu içimdeki duygu?Değildi..O benim olmalıydı!Ben hak ediyorum Serkan'ı..Usulca yanağına bir buse kondurdum.Kıpırdandı ama uyanmadı..

Ama tek bir kelimesi beni daha da hırsa bürüdü.

Serkan:E-Eylül..

Eylül'ü değil beni sevecekti.Bunun için elimden geleni yapacaktım!Serkan benim eşim olacaktı..Ve son olarak bu düğüne izin vermeyecektim!Ne olursa olsun canım pahasına dâhi olsa onlar birleşmeyeceklerdi.Kendime engel olamıyordum.Serkan'ın yanağına bir öpücük daha kondurdum.Yine kıpırdandı..

Serkan:Eylül..

-Bölüm Sonu

Merhabalar bölüm için diyecek pek bir şey yok galiba.Yorumlar ve votelere göre bir bölüm daha gelebilir..

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin