SERKAN
Cemre kahvaltı falan hazırlamıştı ama acelem olduğunu söyleyip eve geldim.Ilık bir duş alıp hazırlandım.Eylül'ü alacaktım ve bugün biraz vakit geçirecektik.Evimize gidecektik!Harika gözüküyordu bu doğal halini çok seviyordum.Bıcır bıcırdı..O kadar tatlı konuşuyordu ki onu dinlememek imkansızdı.Serkan:Aşk yuvamız mı diyelim?
Eylül:Hadi girelim merak ediyorum acaba nasıl oldu?
Serkan:Bende bende hadi..
El ele girdik içeriye..Eşyalar yerleşince daha da iyi olduğunu anladım.Ev..Bir aile olacaktı artık!Mutfak banyo salon..Sıra çocuk odasına geldiğinde onu kendime çevirip gülümsedim.
Serkan:Burayı bir başka seviyorum.
Eylül:Bende öyle..
Serkan:Sanki doğmamış çocuklarımızı burada hayal etmek bile çok güzel..O günü sabırsızlıkla bekliyorum aşkım.
Dudaklarından öptüm.Gülümseyerek çekti kendini..
Eylül:Aşkım acaba çocuğumuz kız olur erkek mi?
Serkan:Ne yalan söyleyeyim kız babası olmayı merak ediyorum.Ama olsun ikinci de erkek olur.
Eylül:Yaa..Aşkım!
Serkan:Ee boşuna mı buranın yarısı mavi yarısı da pembe boyalı?Burayı boyatırken senden iki çocuk sözünü aldığımı hatılıyorum Eylül Hanım.
Eylül:Yanii evet ama..
Serkan:Çocuksuz ev olmaz.
Eylül:Diyorsun..Ama çocuklar olunca bence sen beni onlarla pek paylaşamazssın.Yani sonuçta senden başka insanların da ilgi alanlarına girmiş olacağım.
Serkan:İzin veririm canım o kadar da değil.Çocuklarımızla paylaşırım seni..Ama şunu unutma en çok benimsin..
Gülümserken yine öptüm dudaklarını.
Eylül:Hadi burada kaldık ama Serkan.
Serkan:Kaldık çünkü burada kurulan hayaller çok güzel karıcım..
Eylül:Karıcım mı?Müstakbel diyecektin herhalde aşkım.
Serkan:Hadi tamam hadi.
Yatak odasına gelince gülümsedik birbirimize..Bana yaklaşıp ellerini göğüsüme bıraktı.
Serkan:Peki ya burası?
Eylül:Burası..Burası sana ait olacağım yer aşkım.Seninle gecemi gündüzümü acımı mutluluğumu paylasacağım yer..
Serkan:Kalbimin yarısı sen güzel kadın.
Bıraktım daha sonra dudaklarına dudaklarmı.Hiç bitmesini istemediğim yıllanmış şaraptı âdeta.İçtikce içiyor ve ona doyamıyordum.Kendimi bir anda yatakta buldum.Durup gülümsedim..Ellerimi yanaklarına bıraktım.
Serkan:Çok güzelsin gözlerin..Dudakların alev alev beni yangınlara çağırıyor...
Eylül:Serkan..Be-ben..
Hiçbir şey demesine izin vermeden onu öpmeye devam ettim bir süre..
Serkan:T-tamam..Be-benim arabaya bakmam lazım.
Arabaya doğru ilerledim.O ise içerde kalmıştı.
CEMRE
Başımın ağrısı her yanımı sarmış gibiydi.Telefonuma baktığımda cevapız çağrı mesaj ne ararsan vardı..Kalkıp duş aldım tam da bu anda kapının zili çaldı.Meral:Günaydın!Hadi kahvaltıya gidelim oradan da düğün için hazırlanan elbiselerimize bakarız.
Cemre:Ah Meral ne acelen ya?Hiç tadım yok benim..
Meral:Ya kızım kankan evleniyor!Biraz hevesli olsana..
Cemre:Banane.Sanki onlar evlenince dünya kurtulacak falan filan ya.
Meral:Cemre söyleyemediğin bir şeyler mi var yoksa?
Cemre:Nasıl yani?
Meral:Nereden bileyim her şey olabilir..
Cemre:Hayır aksi bir şey yok Meral.Kapıda kaldın girsene..
Meral:Kalbi kırılmış buraya bir gül bırakılmış..
Cemre:Bir doğum günü hediyesi..
Meral:Oo kimmiş bu gizemli talibin Cemre Hanım?
Cemre:Yaa Meral.Şey birisi işte iş ciddiye binerse eğer öğrenirsin sende..
Meral:Bak bak..
Gülümsedim gidip yatak odasına girdim ve hazırlanmaya başladım.
GÜNEY
Mert ile onların evinde kahvelerimizi yudumluyor ve bir yandan da konuşuyorduk.Mert:Ee kuzen son durumlar ne şimdi?
Güney:Ne durumu Mert.Sende oluyor genellikle durumlar benim felsefem belli oğlum.
Mert:Şerefsiz.
Güney:Sen nesin lan?Sen bana sanki süt dökmüş kedisin!
Mert:Tamam lan ama en azından bence bir ilişki süreci var anlıyor musun?
Güney:Lan tükürürüm ilişkine yatağa kadar süren ilişki mi olur lan?
Mert:Bak Güneycim..
Güney:Yok yok saol tavsiyelerine ihtiyacım yok.
Bu sırada bir gürültü kopmuştu.Mert ben mutfağa koştuğumuzda yerde yatan Songül'ü gördüm!
-Bölüm Sonu
Merhaba..Bugün ikinci bölüm oldu.
hndinez0 ve eysercilerrr için olsun❤-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Uykusu
FanfictionEvlilik arefesinde olan bir çift nasıl olurda her şeyi başa sarar?