Can Yakma Bilmecesi

253 27 25
                                    

GÜNEY
Doğum günü rezil olmuştu.Songül ile beraber eve geldiğimde Songül oldukça yorgun hissediyordu.

Songül:Ne güzel dostların kuzenlerin falan kalabalıkları hep sevmişimdir.

Güney:Dışardan öyle şirin gözüktüklerine bakma.İçlerini görebilsen keşke bambaşkalar aslında..

Songül:Mert ve o kız.Ayrılmamışlar mı daha?

Güney:Songül sanane.

Songül:Karnımda taşıdığım bebek kimin Güney?

Güney:Onu bilmeyecek duydun mu!Songül Mert'in ışıtılsına kanma..Aslında öyle değil.

Songül:Ben bebeğimin babasız büyümesini istemiyorum.Bir yanı eksik kalacak biliyorum..Ama zor geliyor anlamıyorsun!

Güney:Babasız büyümenin ne olduğunu iyi bilirim Songül.Bunu bana sorma..Ben altı yaşımdan beri amcamlarla yaşadım!Mert ile yaşadım..Mert karnındakine babalık yapmaz!Seni nasıl attıysa onu da atar!

Songül:Vardır vicdanı elbet insan yavrusuna kıyar mı hiç aklım almıyor.

Güney:Bak bilmiyorsun işte.Mert için sıradansın..Tek gecelik bir ihtiyaçtan ötesi değildin..Seni kovdu ses etmediğin hâlde bebeği öğrenirse ona engel olamam Songül..Yapma..

Songül:Ne demek b-bu?Ona engel olamam ne demek Güney?

Güney:Bebek..Bebeğin hayatına son bile verebilir..

Songül:Hayır saçmalık bu!O daha küçücük ya.

Güney:Bak ben yanında olurum senin..İnan bana doğacak bebeğe hissettirmem eksiklik..

Songül:Nasıl olacak ki?Sen yakışklı adamsın evlenirsin bir genç kızı tanıyacaksın ve seveceksin elbet..Ömür boyu benimle kalacak değilsin ya.

Güney:O zaman gelince konuşuruz bunu tamam mı şimdi güzelce dinlen hadi..

Songül kendi odasına geçince bende odama geçip ayaklarımı uzattım.Her şey alt üst mü oluyordu yoksa hayatım yeniden mi kuruluyordu bilmiyordum..

SERKAN
Dün gece..Cemre yanımdaydı..Sabah öperek uyandırdım onu.Gülümsedi elleri bana doladı hızlıca.

Serkan:Günaydın.

Cemre:Aşkım günaydın..

Serkan:Cemre..Ben seninle..

Cemre:Serkan ben hazırım seninle olmaya bu aşka ilişkiye ne bileyim yaşayalım işte..

Serkan:Cemre bana bunu deme..Ben seninle olunca kendimde değ-

Cemre:Sen duşunu al aşkım o zaman.Kahvaltımızı nerede edelim?

Serkan:Benim bir yere uğramam lazım.

Cemre:Hı..Tamam o zaman aşkım.Ben hemen sana kahvaltı hazırlayayım.

Yanağıma bir buse kondurup kalktı.Bugün Eylül'e önemli müdahaleler yapılacaktı onun yanına gidecektim.Ah minik can..

EYLÜL
Hastaneye uğramam lazımdı.Ama Sinanla karşılaşmamak için özel hastaneyii tercih ediyordum.Arabayı park edip polikliniğe doğru yürürken Serkan'ı gördüm.Ne işi vardı ki?Az ilerde ise beni bekleyen Barış'ı görüp el salladım ve birbirimize sarıldık.

Barış:Serkan buradaydı.Haberin var mı?

Eylül:Sence?Tabii ki yoktu..Bilmiyorum hastane burası herkes gelebilir.Neyse şunları vereyim ben.

Barış:Burada bekliyorum seni.

Eylül:Tamam.

Tahlilin yapılacağı yere girip kolumu açtım.Kapı açık kalmıştı..Barış beni izlerken gülümsedim ona.

Serkan:Oo kimler buradaymış!

Barış:Geçmiş olsun.

Serkan:Barış Bey asıl sana geçmis olsun dünden sonra bir tane daha yemek ister-

Kan alımı tamamlanınca kalkıp onların yanına ilerledim.Barış göz kırpıp ellerini belime sarınca kıkırdadım.Çok iyi oynuyordu!

Barış:Canım hadi gidebiliriz.

Eylül:Serkan niye buradasın?

Serkan:Sen niye buradasın yoksa hamile falan mısın Eylül?

Eylül:Ne haddine senin böyle konuşmak!

Serkan:Kızımızın ismini bile seçmiştik hatırladın mı?Hâlâ aynı ismi mi beğeniyorsun acaba?

Barış:Eylül hamile falan değil.Biz korunuyoruz!

Ne?Barış ne diyordu böyle.O an Serkan gözlerimin içine baktı..Öyle kötü bakmıştı ki hiçbir şey yapamamıştım.Barış inatla bir de yanağımdan öpmüştü.Serkan yutkundu!

Serkan:İ-iyi günler size.

Serkan gider gitmez çektim elimi ve onu dinlemeden ilerlemeye başladım.

Barış:Dursana hani lunaparka gidiyorduk?Sonuçlar çıkana dek..

Eylül:Barış sen ne dedin Serkan'a farkında mısın?

Barış:Onu unuttum diyorsun ama hâlâ ona acıyorsun Eylül.Artık bir karar verir misin?

Eylül:Ne diyorsun ya ne kararı?

Barış:Serkan'a dönecek misin aylar geçse bile onu affedecek misin yoksa on-

Eylül:Barış yeter eve gidiyorum ben lütfen.

Barış:Serkan'a kıyamıyorsun.O ise senin yerine başka kadını koyup onunla sizin düğün gecenizde hatta sizin yatağınızda onunla yattı!Sense ona kıyamıyorsun.Olmayan bir şey yalan.Sadece seviştiğimizi sanacak ne var bunda?Hı?

Suratına tokatı geçirip koşmaya başladım.

-Bölüm Sonu

Merhaba Barış hakkında ne düşünüyorsunuz?
Unutmadan EySer daha sürünsün değil mi daha kaçıncı bölümdeyiz?
Yorumlar sizlere emanet❤

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin