EYLÜL
Sabah Songül'ü alıp gitmişti Güney.Bende hazırlanıp şirkete uğradım.Bu arada doktor aramış ve öğleden sonra iğne vurulmam için gelmemi söylemişti.İşlerimi halledikten sonra şirketten çıkıp Meral'in yanına gittim.Meral yine güzeldi..Meral:Hoşgeldin kuzum.
Eylül:Aslında çok mahcubum sana karşı..Yani be-benim yüzümden mahvoldu güzel doğum günün.
Meral:Ya o öpücük neydi kızım!Ne oldu barıştınız mı?
Eylül:Kiminle barıştık mı Meral?
Meral:Ayol Serkan ile kiminle olacak canım ya..Nasıl öptü ama seni..
Eylül:Of hatırlatma lütfen sinirlerim zıplıyor.
Meral:Gerçi..Barış'ta fena değil bak.Akkılı kız seni..
Eylül:Ne diyorsun Meral ya!Serkan ile barışmadım barışmayacağım!
Meral:Hadi ya..Neden tokatı geçirmedin o zaman?Sende özlemişsin belli..
Eylül:Me-Meral!Yeter daha fazla konuşmayalım ya.
Meral:Seviyorsun sende hâlâ saklama gözlerin ele veriyor seni seviyorsun kendini kandırma!
Eylül:Ben kalkıyorum o zaman.
Meral:Meraklanma Serkan gelemez.
Eylül:Serkan burada değil öyle mi?
Meral:Çalışmak istemediğini söyledi.Değerli bir çalışanımızdı ama..Kendi istedi yani ne yapabiliriz ki?
Eylül:Haklısın neyse bende gideyim artık ya.
Meral:Ne oldu Serkan muhabetti sarmadı herhalde canısı?
Eylül:Meral yeter dediğimi hatırlıyorum ama of.Neyse hadi zaten kalkmam lazım.
Hastaneye geldim.Serkan nerede çalışacaktı peki artık?Bu sırada telefonum da çalıyordu inatla ama açmak istemiyordum.Kapattım telefonumu..Doktoruma geçip iğnemi aldım..
Eylül:Aa Serkan?
Serkan:Yine buradasın ne oldu?
Eylül:H-hiç..Sen işten ayrılmıssın..Nerede çalışıyorsun şimdi?
Serkan:Sanane Eylül.Ne o Barış yok mu korktu da gelemedi herhalde.
Eylül:Serkan iki gündür hastanedesin bir şeyin mi var?
Serkan:Bana da söylesene nasıl oluyor bu korunma işleri belki ban-
Tokatı suratına geçirdim.Bileğimi sıkıca tutup beni kendisine çekti..
Serkan:Canın mı yandı lan!Söyle konuşsana ne yapmaya çalışıyorsun sen ya!
Eylül:Bırak beni Serkan bağırırım herkes başımıza toplanır bak!
Kolumdan sürükleyerek beni temizlik odasına soktu ve duvaraya yasladı..
Serkan:Bağır hadi bağırsana kim duyacak seni Barış iti mi duyacak!
Eylül:Çıkmak istemiyorum hemen çıkaca-
Serkan:Sus..Sus bak!
Eylül:Serkan artık biz olamayız bunu sende biliyorsun.Senin hayatında Cemre var benimse Barış.Herkes yoluna bakacak!
Serkan:Sus dedim sana Barış'da Cemre'de canı cehenneme!
Eylül:Ne yapıyorsun ya-yapma..Ser-Serkan ya-yapma..
Kendine yaklaşıtıyordu beni ve ben ona karşı koyamamaktan çok korkuyordum.Daha iki gün önce dudaklarına hapsolmuş dudaklarımın sızısı dururken..Hayır izin vermemem lazımdı!Dudaklarımız arasında milimler varken öylece durdum.Kıpırdansam buluşacaktık çünkü..
Serkan:Ne bu yaptığın?Acı mı çektirmek istiyorsun bana çektim geberdim..Duydun mu!Geberdim!Yapma daha fazla Eylül.Yapma!Başkası dokunmasın lan sana aklım çıkacak gibi oluyor..Bu dudakların..Ellerin nasıl ya? Başka tenlerle..Ne yapıyorsun sen!
Eylül:Bırak be-beni..B-bırak!
Serkan:Senden nefret ediyorum..
Eylül:Ben senden daha çok inan bana!
Bırakıvermişti beni ve gitmişti.Az önce neler yaşamıştım öyle!Aklım karışıyordu sürekli ama onu affedemezdim ki!
Gururum aşkımdan daha büyüktü..SERKAN
Cemre Cemre Cemre..Sürekli peşimdeydi.Ama onunla mutlu olamazdım biliyordum.Benim içi gece şenlendirmekten öte geçemeyecekti.Aramıştı yine ama açmadım.Eve geldim..Babam ve annem eski albümleri karıştırıyordu.Nazan:Serkan hoşgeldin..
Annemi öpüp odama çıktım.Cemre arıyordu yine açmadım bile.Nesrin Teyze mi!Neden arıyordu ki?
Nesrin:Alo Serkancım iyi akşamlar.
Serkan:Merhaha Nesrin teyze.Nasılsınız?İyisiniz umarım..
Nesrin:Serkan seninle konuşmamız lazım..
Serkan:Nasıl?Eylül hakkında mı?
Nesrin:Ciddi bir konu diyebilirim..
Serkan:Neredesin sen Nesrin teyzecim yurt dışında değil miydin?
Nesrin:Sabaha havaalanına iniyorum.Gelip beni alırsan sevinirim..
Serkan:Tabii ama..Siz iyisiniz değil mi?
Nesrin:İyiyim dedim ya oğlum..Ama konuşacaklarımız önemli.Desteğe ihtiyacım var.
Serkan:Tamam ben yarın gelirim.
Nesrin:Çok saol..Teşekkürler oğlum..
Serkan:Ne demek iyi geceler görüsürüz..
-Bölüm Sonu
Merhaba herkese nasılsınız?
Bir bölüm sonu daha geldi böylece.Yorumlarınızı bekliyorum❤-Esraa