Bir Bütünlük

1.1K 42 47
                                    

EYLÜL
Serkan..Hayatımın aşkı..Kocam olacak beyefendi.Onu nasıl seviyorum bir bilseniz bana baktığında gözlerimi ondan alamıyorum.Dokunduğu zaman kıpırdayamıyorum.Kısacası sırılsıklam aşık olduğumu biliyorum ona.Düğünümüze mi?Sadece iki ay kaldı.Annemin beni dürtmesiyle gözlerimi tavandan alıp anneme döndüm.

Nesrin:Kızım hadi Serkan gelmiş kapının önünde seni bekliyor.

Eylül:Ah erken gelmiş anne ya daha yarım saat vardı.Ee sende alsana içeriye anne ya.

Nesrin:Daha hazırlanacaksın tabii çocuğu arabada ağaç etmeyelim!

Eylül:Anne hadi ben lavaboya geçiyorum.

Hızlıca lavaboya geçip işlerimi hallettim.Ardından odama gelip üzerime yazlık uçuş uçuş bir elbise giyiverdim.Saçlarımı da toplayıp gözlüğümü ve çantamı alıp salona geçtiğimde Serkan ve annemi sohbet ederken gördüm.

Eylül:Çok bekletmedim umarım?Aşkım?

Nesrin:Beklettin Eylülcüm.Oğlum desene beklettin diye sende aa.

Eylül:Aşkım?

Serkan:Ondan başka kimi bekleyeceğim sanki beklerim ben canımın içini..

Eylül:Seni çok seviyorum biliyorsun değil mi?

Serkan:Biliyorum..

Serkan gelip elimi eline aldı yanağıma öpücük kondurdu ardından yola çıktık..

GÜNEY
Cemre ile beraber sinemadan sonra biraz yürüdük.Zaman çok hızlı geçiyordu.Cemre bir mağaza görünce girmek istedi.Bende onunla girdim..

Güney:Bak iki saat deneme yapma Cemre bekleyemem kızım.

Cemre:Aman sende ne anlarsın Serkanla gezssem senden iyiydi.

Güney:Kızım damatla mı gezeceksin?Yengem izin vermez artık.

Cemre:Aman Güney Serkan evlilik öncesi ne ise sonrasında da o olacak.Ne değişecek ki?

Güney:Hayır canım olur mu öyle şey?Gece çıkmalar iş yemekleri bunlara ben sen bakacağız.

Cemre:O şirkette üçümüzde aynı pozisyonda değil miyiz?Ben niye ondan fazla çalışacakmışım?

Güney:Cemrecim yeni evli diyoruz yeni evli ne demek gel aşkılm efendim canım ay sevgilim..

Cemre:Ay sus.Kusura bakma da ben o keyif sürsün diye dk bile fazla çalışmam.

Güney:Tamam Cemre tamam sende elbet bulursun birini o zaman görüşürüz!

Cemre:Görüşürüz.

Cemre kabine girince bende telefonu elime alıp Meral'i aradım.Pardon Meral Hanım'ı!Patronumuzun kızı idi..

Meral:Evet Güney ne vardı?

Güney:Meral Hanım Cemre'nin doğum günü adına bir şeyler yapacaktık.

Meral:Hatırladım tamam..Ben bir mekan ayarladım.Tabii biraz hareketli olacak.

Güney:Tüm şirket çalışanlarını diyorsunuz..

Meral:Evet ayrıca dışardan da katılım olabilir.

Güney:Peki saolun Meral Hanım..

Meral:Görüşürüz Güneycim..Yarın son mesaiye kim kalıyordu?

Güney:Ben kalıyorum Meral Hanım saat 19:30'da çıkışım..

Meral:Tamam Güneycim.

Telefonu kapatıp Cemre'nin yanına ilerledim.Birkaç parça şey almıştı ve elinde poşetlerle geldi.

Cemre:Kiminle konuşuyordun Güney Bey?

Güney:Sevgilimle ne oldu kıskandın mı?

Cemre:Olmayan sevgilinle mi Güneycim?

Güney:Canım benim talibim var bi kere ama ben bekarlık sultanlık diyorum.

Cemre:Öyle mi iyi bari Serkan'ı kaybediyoruz seni kaybetmeyelim kankacım.

Güney:Taktın Serkan'a ya kankam mutlu olsun demiyorsunda ayıp ama.

Cemre:Canım diyorum aa..Mutlı olup bir yastıkta kocasınlar tamam!

Cemre arabasını bulup binip gazlamıştı bile..Bende taksiye atlayıp evin yolunu buldum.

EYLÜL
Serkan ile alış-veriş sonrası birlikte kafeye geldim.Ellerimi bırakmıyordu ki..

Serkan:Gelinlik provan ne zamandı?

Eylül:Yaa gelmeyi planlıyorsun ama yemezler beyefendi.Gelinliğimi düğünde göreceksin..

Elini yanağıma bırakıp okşadı usuldan..Gülümsedim ve ondan gözlerimi kaçırdım.

Serkan:Merak ediyorum..Nasıl da güzel olacaksın kim bilir..

Eylül:O zaman beklersin.

Serkan:Ne olursa olsun beklerim seni hiç vazgeçmem senden..

Eylül:Eh hadi iç kahveni ancak eve gideriz.

Serkan:Haklısın.

Eylül:Eh hadi gidelim..

Serkan:Seni eve bırakayım sonra da eve geçerim.

Eylül:Yarın çalışıyorsun değil mi?

Serkan:Evet ama düğünden sonra balayımız için iki ay izin alıyorum.

Eylül:Harika olur..Serkan aşkım..

Serkan:Ne oldu?Düşürme yüzünü gelin dediğin etrafa gülücük saçar..

Eylül:Korkuyorum..Evet seninle masal ötesi bir aşk yaşıyorum.Evet çok mutluyum!Evet sana da çok fena aşığım ama..Mutluluktan korkuyorum Serkan..

Serkan:Korkma..Ben seni bırakmam.Sende beni bırakırsan eğer..

Ellerini tuttum.

Eylül:Bu elleri bırakmam..

-Bölüm Sonu

Merhabalar farklı bir şey olması dileğiyle çıktım bu yola.Umarım güzel yerlere gelir..Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyor olacağım.Hepinize teşekkürler!

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin