SERKAN
Nesrin teyze yorgun ve bitkin gözüküyordu.O canlı neşeli kadın gitmiş yerine başka birisi gelmişti sanki..Yemyeşil gözleri gülümsemiyordu..Otele yerleşmesini garip bulmuştum.Ardından otelin kafesinde oturdu karşılıklı!Serkan:Sorsam mı bilmiyorum ama Nesrin teyze..
Nesrin:Sorabilirsin istediğini..
Serkan:Ya da siz anlatın Nesrin teyze ya..Neler yaşandınız haliniz yok gibi..
Nesrin:Eşimle ayrılma kararı aldım Serkan..
Serkan:Nasıl ya Bülent amca ile..
Nesrin:Eylül'ün tepkisinden korkuyorum Serkan..Eylül benim çıkardığımı saçmaladığımı düşünecek.
Serkan:Nesrin teyze kaç yaşında insanlarsınız yani Eylül ile ben ne alaka?
Nesrin:Bu kararı ona nasıl açıklayabilirim bilmiyorum..
Serkan:Ayrılık nedeninizi anlamıyorum.Yani..
Nesrin:Serkan bunu Eylül'ün öğrenmesini istemiyorum ben oğlum.Babasından nefret etsin istemiyorum..Zaten ben davaların sonunda yeniden gideceğim yurt dışına.İşlerden de çekileceğim çünkü Bülent beni artık orada çalıştırmayacak.
Serkan:Biraz daha açık olursanız sizi anlayabilirim sanırım.
Nesrin:Bülent'in hayatında başka birisi var çünkü o bana açıkladı her şeyi..Bende kabullendim.Sevmiyorsa ne yapabilirim ki!Kocaman insanlarız sonuçta zorla yanında duracak değilim işte a-ama..Eylül bu durumu hoş karşılamayacak buna eminim..
Serkan:Onunla ben mi konuşacağım?
Nesrin:Yalnızca bana yardım edeceksin Serkan çünkü kızımı benim kadar sende iyi tanıyorsun.
Serkan:Peki elimden geleni yapmaya çalışacağım Nesrin teyze.
..
EYLÜL
Aradan üç gün geçmişti Barış ile bugün konuşacaktım.Ona haksızlık mı etmiştim bilmiyordum.Hazırlanıp yanına gittim..Evi çok güzeldi geniş ve refahtı doğanın içerisinde olması huzur veriyordu.Birlikte bahçeye çıkıp oturduk..Eylül:Barış senden o tokat için özür dilemeyeceğim.
Barış:Ne desem bilmiyorum bende..
Eylül:Yaşamamış olalım tamam mı?Lütfen..
Barış:Ben özür dilerim o hâlde tamam mı Eylül?
Eylül:Affetim hadi yine iyisin.
Barış:Affedilmeyi severim..
Eylül:Ee ne hazırladın bana bakalım?
Barış:Bir şeyler içeriz diye birkaç şişe almıştım.
Eylül:Daha erken değil mi?
Barış:İçeri de geçebiliriz..Hava soğudu sanki.
Eylül:Soğusun..Sen sıcaksın..İnsanların sıcaklığı lazım bize Barış yeteri kadar buz gibi duyguların esiri olduk zaten.
Barış:Haklısın..Eylül..
Eylül:Efendim Barış?
Barış:Ben sana bir şey demek istiyorum ama..
Eylül:Neymiş yoksa şu kız ile alakalı mı?Bahsettiğin o hoş kız kimmiş?
Barış:Ben sana aşık oldum Eylül..Sen beni o gün sanki bir sihirli değnek değmişcesine iyileştirdin..O gün hayatımı verdin bana sen..Sana demiştim ya hani..İntihar edecektim ama sayende tutundum o hayata..Baktım ki hayatım sen olacakmışsın Eylül..İyi ki geldin!
Eylül:Barış be-ben ne diyeceğimi bilmiyorum ya-yani..Biz seninle iki dost olarak-
Dudaklarıma kapatmıştı dudaklarını..O kadar naifçe öpüyordu ki..Ellerimi yanaklarına bıraktım.Birkaç buse sonrası gözlerini gözlerime dikti.
Barış:Ben üzmem seni ben onlardan değilim ki Eylül.Ben senim..Sende ben..Biz kader ortağıyız..Ama artık aşk ortağı olmanın vakti geldi de geçiyor baksana.
Eylül:Barış..
Barış:Bana lütfen bir şey söyle Eylül.Bir şey söyle bana güzel şeyler fısılda güzel kadın..
Eylül:Be-ben gerçekten..
Barış:Sen ne Eylül?Bana bir şey söylesene lütfen söyle..
Eylül:Barış özü-
Barış:Sakın..Sakın yapma bunu.Seni seviyorum Eylül.Seni seviyorum..Sen peki?Sende söyle hadi..
Eylül:Sen çok iyi bir adamsın Barış gerçekten..
Barış:Beni sevdiğini söyle..Seni seviyorum..Eylül sana aşığım ben..
Eylül:Bende..Bende sana Barış.
-Bölüm Sonu
Merhaba herkese nasılsınız?
Yorumlar yine azalmış..Biraz ilgi bekliyorum emeğime karşı.Görüşmek üzere!-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Uykusu
Hayran KurguEvlilik arefesinde olan bir çift nasıl olurda her şeyi başa sarar?