Süpriz İş

208 21 25
                                    

EYLÜL
Küçük Eylül ile tanıştıktan sonra Serkan onu hastaneye götürdü bende şirkete geldim.Babam odasındaydı..Serkan ile çalışma fikrini soracaktım.Serkan şuan işsizdi.

Eylül:Baba nasılsın ne zaman döneceksin?

Bülent:Ne zaman döneceğim ne yapacaksın sen?

Eylül:Ya işte..İşler bana kalacağından soruyorum.Yoruluyorum baba..

Bülent:Hemen bir transfer yapalım kızım.

Eylül:Of uzun sürecektir transfer falan iki saat mülakat iş gecmişi falan..

Bülent:Kızım herkese güvenemediğimi sende biliyorsun ne kadar titiz davrandığımı..

Eylül:Babacım Serkan var..

Bülent:Hangi Serkan arkadaşın falan mı?

Eylül:Baba Serkan..Nişanlım olan..Of neden anlamamış gibi yapıyorsun?

Bülent:Nişanlın daha sana sadık kalamadı şirketi ona mı güveneceğim Eylül?Aklını başına al..

Eylül:Baba biz yeniden bir aradayız.Serkan her şeyim..Annem beni ona emanet etti.

Bülent:Annen beni saymamış bile şu hâle baksana.

Eylül:Baba denesek?Hem bana çok yardımcı oluyor uyumlu da çalışıyoruz.Hı?Düşünsen..Nasıl başarılı olduğunu sende biliyorsun düşünsene aile şirketi oluruz.

Bülent:Ne ailesi onunla yeniden nisan falan istemiyorum!

Eylül:İşte bu yüzden annem anladın mı?Annem aşka inanıyor sense..Sense inanmıyorsun!

Bülent:Eylül daha fazla kavga etmek istemiyorum.

Eylül:Baba ben Serkan'a aşığım..Ve onunla ayrılmaya hiç ama hiç niyetim yok.

Bülent:Peki gelsin!Ama sadece deneme sürece en ufak hatasında atarım.

Eylül:Atmazssın babacım çünkü Serkan asla hata yapmaz.

Gülümseyip çıktım.Serkan ile buluşacağımız kafeye geldim.Birkaç dk geçmeden geldi.

Serkan:Eylül iyi..

Eylül:Sevindim canım.

Serkan:Ne gülümsüyorsun bir şey olmuş belli dökül bakalım.

Eylül:Sen şimdi işsiz bir insansın öyle mi?

Serkan:Evet..Ne o baban vermeyecek mi seni bana?

Eylül:Babam beni sana vermeden şirketi sana veriyor desem ne dersin acaba Serkancım?

Serkan:Şaka derim ne diyebilirim ki?Kurma hayaller falan Eylülcüm.

Eylül:Hayal değil Serkan.Bundan sonra bizim şirketin çalışanısın.Sonra ise..Yani şey eğer benimle evlenmek istersen ve biz evlenirsek şirketin genel müdürü olacaksın.

Serkan:Şaka değil yani..İnanmıyorum!Eylül Bülent amca nasıl izin verir buna?

Eylül:Biraz olsun yalvardım tabii ama olsun.Sana değer..

Serkan:Ya ben seni..Seni seviyorum Eylül.

Eylül:Yarına başlarız tamam mı?

Serkan:İstersen şimdi başlayalım Eylülcüm.

Eylül:Yok yarın..Şimdi ben eve gideceğim.

Serkan:Teklifim hâlâ geçerli?

Eylül:Ne teklifi ya?

Serkan:Birlikte yaşama fikrinden bahsediyordum Eylülcüm.

Eylül:Hayır tabii ki hadi..Görüşürüz!

İlk gelen taksiye binip eve yol aldım.Evin önünde beni bekleyen tatsız bir misafir vardı.

Eylül:Neden buradasın?

..

GÜNEY
Kollarımda uyanmış gülümserken bende gözlerimi açıyordum.Nasıl olmuştu bir anda öylece..

Meral:Gün çok güzel Güney..Günü kaçırmak istemiyorum.

Güney:Meral..Ben anlamadım?

Meral:Neyi?Şapşal sana aitim işte..

Yanağıma buse kondurup yanımdan ayrıldı.Sevgili miyiz?Rüya falan görmüyordum umarım!

Meral:Hadi duşlarımızı alıp dışarda kahvaltı edelim Güneycim.

Güney:T-tamam..

SONGÜL
Mert beni bulmuştu..Dün çok fena bir şey yapmıştım ve bugün bedelini ödeyecektim.Derin derin nefesler almaya çalışırken nefesim daralıyordu.Sancılarım..Ah!

Songül:Mert..

Mert:Başıma bela mısın lan sen!

Songül:Düzgün konuş benimle!

Mert:Kimsin lan sen kimsin ki doğru konuşacağım benim altımdan geçen diğer sürtüklerden ne farkın var ki senin!

Songül:Ah..Görmüyor musun sen ya!

Mert:Karnın burnunda bir de anne olacaksın niye attın bana bu iftirayı!

Songül:İftira mı?

Mert:Güney'in bebeği karnındayken bana Meral'e niye kıydın!

Songül:Hayır hayır..Aşkım bu bizim bebeğimiz..Ben senden sonra olmadım kimseyle olamazdım ki..Sen ilkim ve sonumsun Mert..Seni seviyorum..

Mert:Ama Güney..

Songül:Güney sana ne dedi ki?Ah..

Mert:Bebeğin kendisinin olduğunu ve sizin düzenli bir ilişkiniz olduğunu söyledi.

Songül:Ya-yalan..Bu bebek bizim..Bizim oğlumuz Mert.

Mert:Aklım almıyor.Salak mısın Songül!Madem bebek benim..

Songül:Evet senin..Bizim bebeğimiz oğlumuz aşkım..

Mert:Madem bebek benim o zaman niye aldırmadın gerizekalı!

Attığı tokatla kafamı yanda duran dolaba çarptım.

-Bölüm Sonu

Herkese merhaba.Bu bölümde böyle bitmiş oldu.Yorumlar için teşekkürler❤

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin