EYLÜL
Serkanla birlikte benim eve gelmiştim.Kendini iyi hissetmediğinden ona duş almasını ve rahatlamasını söyledim.Daha sonra yanına gittim.Salonda oturuyordu..Yanına oturup elini elime aldım.Serkan:Eylül ben ne yapacağım bilmiyorum sevgilim gerçekten bilmiyorum.
Eylül:Serkan Ahsen..Yani bu babanın aşkı Ahsen öyle mi?
Serkan:Evet yılladır tanıdığım sadece birkaç ay önce babamın eski sevgilisini olduğunu öğrendiğim Ahsen ne yazık ki!
Eylül:Tamam da ne bu tedirginliğin sevgilim?Rahatla..
Ona dönüp ellerimi yanaklarına bırakıp dudaklarımı dudaklarına koyup onu öpmeye başladım.Bana karşılık veriyordu.Bir süre sonra ayrıldık..
Serkan:Sen iyi ki varsın yanımdasın..Gitme nolur..
Eylül:Ben gitmem senden bizden..Ama Serkan..Bana şimdi seni tedirgin eden noktayı söyler misin?
Serkan:Eylül anlamıyorsun herhalde!Ya..Defne diyorum Defne!
Eylül:Hayat tesadüflerle dolu.Ne yani Ahsen teyzenin kızı diye..Hem yıllarca kız yurt dışındaymış.Senin de bilmemen doğal bence Serkancım.
Serkan:Peki Eylül Ahsen teyze burada olmasına rağmen kızı niçin yıllarca yurt dışında kaldı söylesene!
Eylül:Saklandığını mı düşünüyorsun Serkan?Ama neden..
Serkan:Saklanmadı..Defne'yi Ahsen teyze sakladı!
Eylül:Neden böyle bir şey yapsın ki Ahsen teyze?
Serkan:Eylül..Korkuyorum ama bunu söylemeye..Defne benim kardeşim olabilir!
Eylül:Kardeş..Ne!Ama..
Serkan:Babamın kızı olabilir Defne.Eylül babam bir yandan Defne ne sanıyor acaba babasını ya da..Kim olduğunu..
Eylül:Bilmiyorum hep annesini anlattı bir babadan bahsetmedi ki aşkım.
Serkan:Babama söylersem ne olur?Annem..Annem bunu kaldıramaz Eylül..
Eylül:Serkan neden ki?Yani..Of anlamıyorum.
Serkan:Eylül kocanın başkasından çocuğunu olduğunu öğrenmekten bahsediyorum canım.Hem de yaşıt..Anladın mı!Mesela..Ben ve Ce-
Eylül:Hayır sen..Sen..Başkasın sevgilim..Sen benimsin Serkan..Benim bebeğimin babası olacakasın sen!
Serkan:Bak böyle olacak..Annem babama aşık hâlâ..
Eylül:Tamam bir yolunu buluruz Serkan.Sen üzülme nolur hem Defne çok tatlı..İyi birisi.
Serkan:Tesadüfe baksana..Hayret ediyor insan!
Eylül:Şimdi uyuyalım yarın konuşuruz.Hatta DNA testi falan..Ama şimdi senin üzülmeni istemiyorum.
Serkan:Koynumda mı uyuyacaksın?
Eylül:Uyutur musun?
Serkan:Uyuturum tabii..
Elinden tutup onu yatak odasına götürdüm yatağa uzandı ve bende göğüsüne koydum başımı..Dudaklarına birkaç buse bıraktım.
Serkan:Seni seviyorum.
Eylül:Bende..Seni seviyorum hayatımın erkeği..
Serkan:Sen biraz gergindin sabah unuttum sormayı.
Eylül:Önemli değildi..Bana sarılsana..
Serkan:Memnuniyetle güzel kadın.
Sarmaş dolaş uykuya daldım onunla..
AHSEN
Defne'nin soruları beni bunaltıyordu.Yıllar sonra şimdi sırlar mı dökülecekti?Şimdi..Defne'ye yalan söylecektim.Önce Serkan ile konuşmam lazımdı!Ama beni dinler miydi?Ya da babası ile olan ilişkimi biliyor muydu ne kadarını biliyordu biliyorsa da..Kafam karmakarışık olmuştu..Defne:Serkan seni nereden tanıyor dedim anne sana daha kaç sormam lazım!
Ahsen:Bana değil git Serkan'a sor.
Defne:Anne..Neden kaçamak yanıtlar alıyorum senden.Anne neyi bilmiyorum ben söyle bana!
Ahsen:Bir şey değil kızım.Hadi yarın işe gideceksin yat uyu.
Defne:Serkan da bizim şirkette..Yarına soracağım anne neler olduğunu seni nereden tandığını..hepsini!
Defne odasına giderken benimse gözlerimden damlalar akmaya başlamıştı bile..gecmis gün yüzüne çıkacaktı!
SERKAN
Sabahleyin kollarımda uyandı sevdiğim..Gülümseyince öptüm dudaklarını.Eylül:Ne güzel günaydın böyle..Günaydı seninle aşkım.
Serkan:Ah..Evlenelim artık hiç ayrılmak istemiyorum hiç bırakmak istemiyorum seni..Hiç!
..
Serkan kızın dudaklarını öpmeye başlamıştı.Doyamıyordu kızın süt tenine..Yudum yudum içmek içini doyurmak istese de asla doyamacağını bile bile öpüyordu kızın dudaklarını.Peki ya o?Sevdiği adam için yanıyordu kalbi,bedeni,ruhu!Ateşlere çağırıyordu sevdiği adam kendini o da hiç çekinmeden yanacağını bile bile gidiyordu ona..Ruhunu okşayan gözlerinin ışığı olan adamın kendisini arzulamasını seviyordu kız..Büyü gibimsibiydi bu buseler..Birbirini ezberlemiş o dudaklar her dokunuşta ayrı bir kıvılcıma neden oluyordu.Nefes kesen anlarda açılan gözleri buluşuyordu ikisinin de..Kesilen nefes sonrası ilaçtı birbirlerine bıraktıkları dokunuşlar..Serkan kızın boynuna indi usulca.Kız ise gülümsedi onun bu tavrına..Kayıyordu Serkan'ın dudaklarını kızın boyununda hiç bitmesini istemediğini bir rüya idi onun için.Eylül adamın yanaklarına koydu ellerini birkaç dakika yalnızca gözlerini izledi gözleri...Konuşacak nefesi kalmamıştı ki!
Eylül:Sevgilim..
Serkan:Şt..Bak bana güzel gözlerim hayat bulsun gözlerimde seyret sadece izle beni..Kirpiklerini sayayım senin..
Eylül:Sende bir şey var beni alev alev kendine çekiyor..
Serkan:Aşk..Aşk sensin..Benim en güzel duygularım sensin..Her şeyim sensin..Benim dünyam yaşamamın sensin.
Eylül:Seni seviyorum..
Serkan:Hayal kadar güzel gerçek kadar varsın..İyi ki buradasın..Yatağımda yanımda kalbimde olacaksın hep.
Eylül:Sende benim..
Serkan:Güzel kadın..
Gözleri dolmuştu Eylül'ün..Az önce yaşadıklarından kızarmıştı her yanı..Uzun süre sonra bu denli ileri gidebilmişlerdi..
Eylül:Şey..İşe geç kalacağız?
Serkan:Haklısın gidelim..
-Bölüm Sonu
Herkese merhabalar.Vote ve yorumlarınızı beklemekle birlikte yeni hikayeme göz attınız mı?Sevda Bulutu'na bakmayı unutmayın.
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Uykusu
FanfictionEvlilik arefesinde olan bir çift nasıl olurda her şeyi başa sarar?