EYLÜL
Elleri ellerimde gözleri gözlerimde ama olamazdı böyle hemen onu affedemezdim.Hatta birgün affeder miydim onu bile bilmiyordum.Çektim ellerimi hemen silip gözyaşları kalktım masadan!Eylül:Buna izin vermem Serkan!Bana bunu yapmana izin vermeyeceğim.
Eve geldim.Annem yemek yiyordu kısa günün nasıl geçti muhabbetinden sonra odama çıkıp ağlamaya başladım.Ellerim tir tir titrmeye başlamıştı..
SERKAN
Eve de gitmedim.Bugün küçük Eylül'ü Serhat Bey olarak ziyaret etmiştim.Gayet iyiyidi..Mahkeme ise 2 ay sonraydı.Dışrada elimde bira şişesi ile arabayı kenara çekip içmeye başladım.Eylül'e dokunmanın heyecanı hâlâ üzerimdeydi.Bir anda kapım açılınca şaşırdım!Cemre:Aşkım..
Serkan:Ne aşkımı Cemre?Of sıkıldım senden artık yeter!
Cemre:İçme bu kadar o geri gelmeyecek sende biliyorsun..O seni bıraktı.
Dudaklarını dudaklarıma gömerken benim ise gözlerimdeki görüntü bulanıklaşıyordu.
EYLÜL
Barış ile güzel vakit geçiriyordum.Onu tanıyalı bir ay oluyordu ama olsundu..İyi birisi idi.Beni dinliyordu uysaldı.Anlayışlıydı..Hatta bugün onunla beraber Meral'in doğum gününe gidecektik.Sinan beni durdurdu.Sinan:Akşam seni alırım işten çıkar çıkmaz gideriz olur mu?
Eylül:Ya aslında Sinancım ben Barış ile gideceğim..
Sinan:Eylül nereden çıktı şimdi bu Barış işi?
Eylül:Arkadaşım işte..Ne var bunda!
Sinan:Daha onu tanımıyorsun bile Eylül.Teyzem seni bana emanet ederek gitti.
Eylül:Sana falan emanet etmedi Sinan.Sadece birbirinize sahip olun dedi büyütecek bir şey olduğunu sanmıyorum ben.
Sinan:Tamam ama başına bir şey gel-
Eylül:Barış ve ben iyi iki kader ortağıyız..Dahası olamaz.Endişelenme..
Birkaç saat sonra
Bugün oraya gidiyordum..Serkan'ı da görecektim ve bu beni ister istemez geriyordu.Üzerime elbisemi giyindim.Kapı çalar çalmaz açtım.Barış takımı içerisinde çok yakışıklı gözüküyordu.
Barış:Harika gözüküyorsun Eylül..
Eylül:Sende öyle..Barış oyun oynamamıza gerek yok gerçekten ben..
Barış:Bırak onunda yansın canı işte acıma Serkan'a..Hak etti çoktan..
Eylül:Of..Emin değilim yani sevgilimsin gibi davranacaksın a-ama..
Barış:Ufacık bir aşk oyunu kimseye zarar vermez Eylül.
Gülümsedim ve birlikte arabaya ilerledim.
SERKAN
Meral'in hatrı ile gelmiştim.Cemre sabahtan beri arasa da hiçbir telefonunu açmamıştım.Merallerin evine gelmiştim.Güney'i de benim gibi tek beklerken el ele Songül ile girmişti.Güney:Selam!Songül..Serkan'ı tanıyorsun zaten bize gide gele.
Serkan:Merhaba da..Abi sizin elleri anlamadım ben.
Songül:Hamileyim ben sence buraya tek nasıl gelebilirim?
Serkan:Ha rol kesmeler..Anladım..
Cemre:Merhaba ben geldim.Serkan nasıl olmuşum?
Serkan:Cemre yeter ya bıktım daha kaç defa diyeceğim konusmuyorum seninle!
Güney:Sana da merhaha Cemre.
Cemre:Ah Güneycim..Aa Songül sensin demek..Güney'in sır gibi sakladığı sevgilisi..Merhaba canım Cemre ben.
Songül:Memnun oldum.
Cemre:Bebek nasıl?
Güney:Biraz sussan daha iyi olacak Cemrecim.
Sinan'ı tek girerken görünce şaşırdım.Ne yani Eylül gelmeyecek miydi?
Sinan:İyi akşamlar..
Güney:Sinan naber?
Sinan:Yorgunum aslında ama yine de gelmek istedim.
Cemre:Eylülle gelmedin ne o seni de mi hayata küstürdü yoksa?
Songül:Güney Eylül kim?
Cemre:Gereksizin birisi aslında ya.Tatlım boşver..
Sinan:Serkan gelsene bir..
Beni çağırınca şaşırmıştım.Baska bir masaya doğru yürüdüm Sinan ile..
Sinan:Abi Eylül söz dinlemiyor ben artık ona söz geçiremiyorum.
Serkan:Sinan durumları sende biliyorsun ben Eylül ile son bir aydır hiç konuşmadım ya.Sende bilmiyorsan ne diyeyim kuzensin onunla!
Sinan:Birazdan göreceksin nasılsa..
Meral ve Mert el ele gelince bizde Sinanla yeniden kalabalığa ilerledik.Pasta gelirken kapıdan Eylül ve bir adam el ele içeriye girdi..
Cemre:Oha!
Sinan:Sana bundan bahsediyordum işte abicim.
EYLÜL
Barış ile birlikte el ele içeriye girdğimizde hepsi âdeta şok olmuştu bu ise beni daha da mutlu etmişti..Zafer edasıyla gülümsedim.Meral:Oha!Birlikte misiniz?
Eylül:Evet..Birlikteyiz..
Cemre:Sonunda Serkan'ın peşini bıraktın demek.
Barış:Herkese iyi geceler..Ben Barış..Siz?Önce sizinle başlayalım hayatımın kadınının arkadaşları ile tanışmayı gönülden istiyorum.Evet Barış ben..Peki ya siz?
Serkan:Ben mi!
Barış:Evet siz?Siz kimsiniz?
Serkan Barış'ın yüzüne yumruğu salladığında çığlık atarak Barış'ı kendime çektim.
Serkan:Gösteririm gel gel!Gel kimişim acaba gel lan tanışalım!
Eylül:Serkan!Git!Git buradan Serkan!
Serkan:Tutmayacaksın elin adamın elini Eylül!
Eylül:Sanane sevgilim o benim!
Serkan:Başlatma sevgiline lan!Tutamayacaksın dokunmayacak sana kimse duy bunu buna izin vermem!
Eylül:Seni zerre ilgilendirmez!Barış iyi misin sen hı?İyi misin!
Sinan Barış'ı alıp pansuman yapmak için kenara alınca Serkan ile karşı karşıya kaldım!
Serkan:Gebermedi ama dur daha öldüreceğim onu!
Eylül:Çok mu yandı canın!Hı çok mu yandı o canın senin!Ben geberirken şimdi se-
Serkan:Daha fazla direnme diyorum sana Eylül direnme!
Eylül:Umrumda değilsin sen benim.Umrumda değilsin.
Serkan:Tutmayacak elini o it herif!Tutmayacak duydun mu!
Eylül:Sen aldattın beni ayrıldık biz..Sanane!
Serkan:Bak benim sabrımı sınama Eylül.Tutmayacaksın elini falan!
Eylül:Tutarım..Dokunurum gezerim tozarım hatta öpe-
Serkan:Kes sesini seni ancak ben öperim!Ben!
Dudaklarıma kapanıp beni kendisine çekiverdi..
-Bölüm Sonu
Merhaba herkese.Yorumlar neden az yine?Lütfen duyarlı olalım..
EySerli Kalın!-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Uykusu
FanfictionEvlilik arefesinde olan bir çift nasıl olurda her şeyi başa sarar?