Suç

188 22 13
                                    

EYLÜL
Defne içeriye girdiğinde gülümsedim ve ona sarıldım.Ufak tefek değişikler vardı kendisinde..

Eylül:Hoşgeldin canım özlettin kendini.

Defne:Bir haftadır kaldım öyle Eylül ne yapacağım bilmiyorum.

Eylül:Nasıl yani anlamadım?

Defne:Eylül..Serkan ve annem..Bir yerden nasıl bağları var söylesene bana.

Eylül:Defne ben karışamam inan bana..Hani Serkan'a sorarsan söyler sana.Baban mı mesele?

Defne:Ben baba bilmem ki..Annemin dediğine göre ben doğarken yani doğduğumda gemiden düşüp ölmüş.Babam seferlere çıkarmış..Geminin tayfasında..

Düşündüm!Yalan mı söylüyordu Ahsen teyze kızına..Defne bana acıyla bakarken ona gülümsedim.

Eylül:Hı..Anladım canım.Neyse şimdi işimize bakalım.Sonra konuşuruz.

..

Mesai çıkış saatine yarım saat kalmıştı.Serkan bugün yanıma hiç gelmemişti.Normal de gelmek için bahaneler üretirken sırf Defne ile karşılaşırım diye gelmiyordu.

Defne:Bunlarda onaylandı Eylül.

Eylül:İş bitti o zaman.Çıkabiliriz..Yemek yiyelim mi?

Defne:Serkan ile planınız vardır belki.

Eylül:Yok yani gel sende.

Defne:Tamam..

Serkan'dan bahsederken çat diye girdi içeriye..Defne'yi görmedi bana sarıldı.

Serkan:Özledim seni..Bugün çok yoğundu mâli durumlar ödeme günü falan..Sen ne yaptın?

Eylül:Bende aynı onayları geçirdik.

Serkan:Defne..Geldin mis sen?

Defne:Evet..Serkan sana sormam gereken şeyler var.

Serkan:Defne Ahsen teyze annemin bir dostu ama dahasını sorma bana nolur.

Eylül:Aşkım burada tartışmayın bize gidelim.Yemeğimizi yiyelim ben hallederim.

Serkan:Peki tamam ne olacaksa olsun!

Defne:Tamam gidelim.Ama annem de gelse..

Serkan:Annen ne âlâka Defne!

Serkan bağırınca Defne irkilmişti.Serkan'ın önüne geçip ellerini tuttum.

Eylül:Defne sen vezneye uğra önce canım.

Defne çıkınca Serkan'a kaşlarımı çattım.

Serkan:Ne ya?Annesi ne âlâkâ Eylül!Beni deli ediyor baş belası şey.

Eylül:Serkan ayıp..Yapma konuşursunuz işte bende yardımcı olurum babanla düm konuşabildin mi?

Serkan:Biraz..Olsun anlatırım.

Eylül:Sormaya çekiniyorum ama öyle mi bir ihtimal var mı?Yani..

Serkan:Eylül..Bilmiyorum!

Eylül:Defne babasının yani Ahsen teyzenin anlattığına göre gemiden düşüp öldüğünü biliyormuş.

Serkan gülümsedi dudaklarını dudaklarıma bırakıp öpmeye başladı.Az önceki o hırçım adam kaybolmuştu..

Eylül:Yap-yapma iş yerindeyiz.

Serkan:Napayım azıcık sakinleşiyorum böyle olunca sevgilim..

Eylül:Hadi kız bekliyor gitmemiz lazım.

Serkan:Sen varya Eylül bana çok iyi geliyorsun.Her şeyi unutuyorum yanında..İyi ki buradasın.

..

GÜNEY
Meral kaçıp gitmişti.Songül'ü ile doğuma almışlardı..Bebek iki hafta önce doğuyordu.Başka çare kalmamıştı zaten..Ya ölecekti ya da şimdi doğacaktı.Meral'i polise söyleyecek miydim?Yapabilecek miydim büyük aşkıma bunu!

Güney:Mert?

Mert:Nasıl olmuş abi bu?Özel hastane olacak bir de.

Güney:Sanki bebek çok umrumda da.

Mert:Sen bana Songül hamile deseydin bakardım bir yoluna ama sen bana bebek benim dedin lan!

Güney:Şerefsiz aldır diyecektin ne olacaktı?

Mert:Güney uzatma şimdi ikisi de içeride anladın mı!

Güney:Amcam nerede duydu mu olanları?

Mert:Duydu gelecek birazdan kameraları falan izleyecek polislerle birlikte..

Hemen koşarak uzaklaştım.Mert nereye dese dâhi umursamadan ilerledim.Güvenliğin yanında aldım soluğu..Meral'in adını temize çıkarmam lazımdı!

..

Mert ve amcam hâlâ bekliyordu.Bir yanda da polisler..

Ferhat:Memur bey hadi gidip bakalım artık.

Polis:Evet gidelim.

Bekledim..Amcam geldiğinde sinirli olduğu suratından belliydi!Bilmiyormuşcasına sordum.

Güney:Ne oldu amca?

Ferhat:Ne olacak kamera kayıtları ortada yok.

Güney:Nasıl ya nasıl olur böyle şey!

Mert:Songül nasıl acaba neden hâlâ çıkmadılar delireceğim!

Güney:Mert umrundaymış gibi yapmasana komik oluyor.

Ferhat:Güney o ne demek oğlum yakışıyor mu sana?

Güney:Yakışıyor mu?Amca Songül hamileydi..Kaç ay oldu.Bir gün bile sormadı!

Ferhat:Bir torunumuzun olduğu yeni öğreniyoruz Güney.Sen eğer bize haber verseydin bunlar yaşanmazdı.

Bu sırada içeriden doktor çıktı.

Doktor:Anne de bebekte..

-Bölüm Sonu

Merhabalar bir bölüm sonu daha.Yorum ve vote bekliyorum.Sevda Bulutu'da yeni bölüm geldi haberiniz olsun.

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin