SERKAN
Ayaklandım polise ifademi vermiştim.Hastanede ki ikinci günümde Cemre yine gelmiş ve ben yine onu kovmaktan beter etmiştim.O hastanın yanına ilerledim.Serkan:Merhaba..Küçük kız nasıl oldu acaba?
Kadın:Daha iyi kızım.Ama ona çarpan sürüm sürüm sürünsün inşallah.Cezasını çekip yıllarca çıkamasın o zehir hapsilerden!
Serkan:Kimse kimseye bilerek çarpmaz ki ama teyzecim.
Kadın:Bilerek alkollü araç kullanmayı çok iyi biliyorlar ama!
Serkan:Tam olarak durumu ne kızınızın?
Kadın:Bir ayağı hasarlı kaldı..Protez bacak istendi ama imkanımız yok.Ben bir başıma ne ederim!Babası öldü geçen sene..
Serkan:Üzüldüm.Ben size yardım etsem olur mu?
Kadın:Dur hele sen kimsin bakim?O zenginlerin bize kurduğu oyun falan olmayasın?
Serkan:Y-yok ben de bir kaza geçirdim.Doktorlarımızdan duydum..
Kadın:Adın nedir senin?
Serkan:Adım mı?Adımı ne yapacaksın?
Kadın:Emin olmam lazım o kızıma çarpan kansızın adı Serkanmış!
Serkan:Benim adım..Serhat!
Kadın:Niye yardım edeceksin bakim sen bana?
Serkan:Dedim ya bizim bir kurumumuz var zorda kalan insalara yardım ediyoruz.Babam zengin..
Kadın:Gerçekten yardım mı edeceksin bana?Kızıma..
Serkan:Evet edeceğim onu görebilir miyim izin verirseniz eğer?
Kadın:Geçin..Serhat Bey.
Serkan:Serhat demeniz yeterli teyzecim.
Kadın:Geç..
Kadınla birlikte içeriye girdim.Minik bir kız çocuğu öylece yatıyordu.
Serkan:Merhaba canım.Ben Serhat..
Kadın:Annecim bak Serhat abin bu bize yardım edecek tanış onunla kuzum..
Serkan:Korkma ben sana z-zarar vermem..
Çocuk:Ama başkaları benden bacağımı aldı.Senin gibi bir abiymiş adı Serkanmış..
Serkan:Onu boşver Serhat abin sana yardım edecek tamam mı?
Çocuk:Tamam..Ne yapacaksın tedavi olmamı mı sağlayacaksın?Biz..Bizim hiç paramız yok..
Serkan:Tamam takma parayı..Ben halledeceğim.
Çocuk:Sana ne oldu Serhat abi?Sana da mı araba çarptı!
Serkan:Y-yok ben..Beni boşver.Sen iyi olacaksın hem bunu düşün başka bir şey düşünme tamam mı?
Çocuk:Tamam..
Serkan:Sizin adınız neydi?
Kadın:Ben Nur..Kızım da Eylül..
Serkan:E-Eylül mü?Adın Eylül mü senin?
Eylül:Evet..Sevmedin mi ismimi abi?
Serkan:Sevmem mi çok sevdim..Çok sevdim..
EYLÜL
Meral'e gelemeyeceğimi söyledim.Bu kez de Güney ile buluşacaktım.Bana bir şeyler soracağını söylemişti.Güney'den yana sıkıntım yoktu o özel hayatlara müdahale etmez ve soru sormazdı.Güney'in yanına geldim.Güney:Nasılsın yani sorulmaz ama..
Eylül:İyiyim Güney..Adını bile anmak istemiyorum ikisininde..
Güney:Ne dese haklısın Eylül o kadar haklısın ki hem de..
Eylül:Bunları konuşmanın bir faydası yok zaten seninle ne konuşacağız?
Güney:Meral..
Eylül:Ne?
Güney:Eylül Meral'i seviyorum ben galiba..Biliyorum o benim yüzüme bile bakmaz a-ama..
Eylül:Güney bir yavaş..İnanmıyorum!
Güney:Of..İşte bende bilmiyorum.Ya çok değişik duygular içindeyim
Eylül:Güney a-ama..
Bu sırada telefonum çalıyordu bende açmak zorunda kaldım.Meral sanki adının geçtiğini anlamış ve aramıştı.Güney'e gülümseyip telefonu açtım.
Meral:Eylül neredesin ne yapıyorsun!
Eylül:Dışardayım Meralcim sonra konuşsak ne hoş olur ya.
Meral:Olmaz çok önemli şeyler anlatmam lazım sana kızım ya.
Eylül:Meral bak benim meselemi konuşmak istemiyorum be-ben..Zaten yeteri kadar yıprandım!
Meral:Hayır ya olay olay!
Eylül:Of ne oldu söyle.
Meral:Sadece şunu bil şimdilik tatlım.Mert'e aşığım..
Eylül:Ne!
Meral:Biz birlikteyiz Eylül..Mert ve ben birlikteyiz.
Telefon kulağımda kaldı öylesine.Bana bakan Güney'e ne cevap verecektim peki?
Güney:Ne oldu ne diyor Meral?
Eylül:H-hiç..Önemli bir şey değil Güney.
Güney:Ona süpriz yapmak istiyorum.Biliyorsun Meral pastalara bayılır..Ellerimle bir pasta yapacağım ardından da o-
Eylül:Ama ha deyince olmaz öyle Güney.
Güney:Tamam biliyorum..Ama bende sabırsızlanıyorum artık ona yakın olmak istiyorum Eylül.
Eylül:Güney..
Güney:Ne?Sence sevmez mi Meral beni?
-Bölüm Sonu
Son yazdıklarım bile değer görmedi.Vedalaşma zamanı belki de geldi de geçiyor..
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Uykusu
FanfictionEvlilik arefesinde olan bir çift nasıl olurda her şeyi başa sarar?