Gerçekleşen Hayal

207 18 17
                                    

EYLÜL
Yaşananların gerçekliği hâlâ beni şok ediyordu.Nişanın dağılmasının ardından Serkan ben Sinan ve Defne birlikte kafeye gelip oturduk..

Sinan:Mert'in yerinde olmak istemezdim gerçekten kabus gibi.

Defne:Ben olaya çok yabancıyım ama galiba Songül'ün bebeği nişanlanacak adamın bebeği doğru mu?

Serkan:Evet öyle.Güney kabullenmişti bebeği..Aslında Songül'e bir şeyler hissetmeye de başlamıştı bana bahsettiğinde ama şimdi neler olur bilemiyorum.

Eylül:Boşver biz bize bakalım..

Serkan:Seni seviyorum güzel kadın.

Eylül:Seni seviyorum..

Biz birbirimize gülümserken Defne fotoğrafımızı çekmişti.

Defne:Hiç ayrılamamlıydınız zaman kaybetmişsiniz..Çok güzelsiniz.

Eylül:Teşekkür ederim Defnecim.Umarım sende Serkan gibi birisini bulursun..

Serkan:Sinan yarın nöbetçi misin?

Sinan:Hasta mısın abicim?

Serkan:Yoo.Benim küçük Eylül vardı ya onu getirecektim sana tabii müsaitsen..

Sinan:Olur bakarım bir ara ama zaten iyileşti..

Eylül:Benden başka Eylül kim varmış söyle bakalım?

Sinan:Kıskandı kıskandı enişte.

Eylül:Kıskanırım tabii..Serkan kim Eylül?

Serkan:Kaza yapmıştım ya hani ben çarptığım minik kız çocuğu sende tanışacaksın yarın..

Eylül:Olur..Defne yarına program varsa iptal edersin ben sevgilimle evlilik provası yapacağım.

Serkan:Evlilik provası derken çocuktan mı bahsediyorsun?

Eylül:Yanii olsa olmaz mı?

Serkan:Olur..Bal gibi olur.

Sinan:Ben geçiyorum eve o zaman yarın benim için uzun olacaktır.

Defne:Bende gitsem iyi olur.

Eylül:Defne'yi de bıraksana eve Sinancım.

Defne:Yok ben kendim giderim ya sıkıntı değil.

Sinan:Gel gel gidelim..

GÜNEY
Ulaşamıyordum ona bir türlü!Yoktu bende eve gelip ılık bir duş aldım.Beni kullanmıştı resmen..Ne yapabilirdim ki ben yakışıklı değildim!Her şeyi hak eden o idi.Mert Ertürk..Bense Mert'in saf kuzeni salak Güney'im..Kendimi kandırmışım..Ayaklandım ki kapı çalındı.Meral..

Meral:Güney..

Güney:Bu hâlin ne senin gel içeriye..

Meral:Güney..

Güney:Ateş..Ateşin var senin doktora gidelim mi şt..Ağlama..

Meral:Sen beni uyardın ama ben seni dinlemedim bile ne kadar aptalsam!

Güney:Sen her şeyin en güzelini hak ediyorsun.Aptal olan birisi varsa o Mert.Tamam mı?

Meral:Güney ben..

Güney:Gel buraya..

Onu kucağıma alıp banyoya ilerlerdim.Üzerinde hâlâ elbisesi ile duruyordu.Makyajı saçları darmadağındı!Öylece soktum duşun altına..

Güney:Birazdan iyi olacaksın..

Meral:Üşüyorum..Ü-üşüyorum..

Güney:Hayır Meral yanıyorsun..Ateş gibisin şu hâline bak..

Meral:Güney..

Kollarını bana dolayınca öylece kaldım.Onda tutulup kalıyordum hep.Çıktım banyodan elim ayağım birbirine dolaşmıştı.Birkaç dk sonra bornoz ile çıktı..

Meral:İstemiyor musun sende beni?Hı..

Güney:Meral sana yatak hazırlasam iyi olacak uyu dinlen..

Meral:O..O kadın ben miyim?

Güney:Hangi kadın sen misin Meral?

Meral:Senin aşık olduğun kadın ben miyim Güney!

Güney:Hayır değilsin..

Meral:Kim peki?Kim sana bakmayan kadın söylesene ya!

Güney:Meral git giyin tamam mı daha fazla yorma beni artık nolur!

Meral:Güney..

Bana yaklaşıyordu hiçbir sey diyemedim.Nefesim kesiliyordu onun güzelliği karşısında ne diyebilirdim ki?Ellerini yanaklarıma bıraktı!

Meral:Benim o..Biliyorum o kadın benim.

Güney:Değilsin..Meral yapma bak çok kötü ol-

MERAL
Gözlerinde ki ates beni çağırıyordu.Ansızın öptüm dudaklarını..Neydi bu yaptığım Mert'e olan öfke mi Güney'e olan tutku mu cevabını bende bilmiyordum.Bana karşılık vermeye başlayınca daha istekle öpmeye devam ettim..

Meral:Beni istiyorsun Güney..Benim o kadın!Aşık olduğun kadın benim!

Güney:İstiyorum..Seni istiyorum.

Zorla da olsa yatak odasına geldiğimizde öpücükler artmış bedenler alev topuna dönüşmüştü..Bir çırpıda çıkardı üzerimki borzonu..Alnıma doğru dudaklarını uzatırken yanağından akan damlayı fark ettim.

Meral:Güney..

Güney:Sen benim hayalimdin..Hayalim..

Meral:Şimdi ise senin gerçeğin olacağım..Senin..

Yüzünü göğüslerime kapattı.Uzun bir gecede nelere şahit olacaktım?Sadece anın tadını çıkarmaya karar verdim..

-Bölüm Sonu

Yorumlar size emanet şimdiden teşekkürlerr❤❤

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin