Sonuç Olarak

200 20 6
                                    

EYLÜL
İşten eve dönünce ılık duş sonrası yemeğimi yedim.Tv'yi karıştırdım ama bir şey yoktu.Defne ve Serkan bugün hiç konuşmamış hiçbir şey olmamış gibi davranmışlardı ama yakında patlayacaktı.Serkan uğraşmakta kararlıydı.Kapının çalmasıyla kalkıp açtığımda onun geldiğini gördüm.

Serkan:Ne yapıyorsun?

Eylül:Ne yapayım canım gelsene..

Serkan:Geçiyordum ya..Defne'ye gideceğim Ahsen teyze ile konuşacağım hatta babamı bile çağırdım gelirse..Sende gelmek ister misin sevgilim?

Eylül:Yok..Beni aşabilir aşkım sen git bana anlatırsın..

Serkan:Peki.

Dudaklarımdan öpüp gitti.Daha oturmadan yeniden kapı çaldığında Sinan'ın geldiğini görüp onu içeri aldım.

Sinan:Naber seninki çıkıyordu buradan?

Eylül:Aman ne olsun kayıp kız kardeş gizemi ile uğraşıyor.

Sinan:O ne demek Eylül?

Sinanla salona geçtiğimde ona yaşananları anlattım.Şaşırmıştı..

Sinan:Demek sana görümce çıkacak şu kız desene Eylül.

Eylül:Yani tam bilmiyoruz daha bakalım.

Sinan:Hmm..

Eylül:Yani artık Serkanlara damat falan olursun bilemem.

Sinan:Ne demek o kızım?Defne ne alaka yani?

Eylül:Ya yalan söyleme işte Sinan bir şeyler hissettiğin belli.

Sinan:Eylül gerçekten delirmişsin sen.

Eylül:Yo..Aklım başımda ama Defne senin aklını almış orası belli.

Sinan:Nereden anladın kız?

Eylül:Kendi çapımızda bir şeyler biliyoruz bizde Sinancım.Ee ne zaman ilan-ı aşk ediyorsun bakalım?

Sinan:Nasıl edebilirim şimdi kıza?Suratıma bakmaz.

Eylül:Yani tabii önce şu sorunlar bir geçsin hallederiz.

Sinan:Can kuzenim ya..çok iyisin çok!

..

SERKAN
Ahsen teyzeyi ve Defne'yi de alıp babamın yanına geldim.Annem yurt dışına çıkmıştı.O kadar garip durumdaydım ki..Herkes susuyordu ama böyle çözülemezdi bu konu..Ahsen teyze ve babam mutfağa geçtiler.Defne ile yalnız kaldım.Bir kız kardeşe mi sahip olacaktım?Abi nasıl olunurdu ki?

Defne:Yaşananlardan dolayı üzgünüm Serkan yani sana fevri davrandıysam özür dilerim.

Serkan:Ben..Ben asıl çıldırmıştım ben özür dilerim Defnecim.Yani..

Defne:K-kardeşsek ne olacak peki?

Serkan:Bilmiyorum ki..Yani..Ne olmasını isteyebiliriz ki Defne?

Defne:B-bende bilmiyorum yani içerdeki adam babam olabilir bu garipsenecek bir şey.

Serkan:Haklısın..Sende tabii alışman zor olabilir.

..
Ahsen ve Tevfik konuşmaya başlamışlardı.Tevfik hesap soracaktı Ahsen bunu bildiğinden kendini hazırlamıştı bu sorguya!

Tevfik:Tek bir soru Ahsen o kız benim mi?

Ahsen:Te-tevfik..Bir saniye dinleyeceksin beni tamam mı?

Tevfik:Dinlemek istemiyorum Ahsen duydun mu?Sadece ben sana şunu soruyorum o kız benim mi?

Ahsen:Senin olsa ne olacak olmasa ne olacal Tevfik!

Tevfik:Ahsen diyorum sana ya!Seninle yaşanan o gecenin sonucu mu bu kız söyle bana!

Ahsen:Defne..Evet bizim kızımız ama sen..Sen bana söyleseydi-

Tevfik:Kaç yaşında o kız söylesene bana yaşıt mı Serkan ile hı!

Ahsen:Yaşıt tabii!Niye sakladım sanıyorsun ha?Sen Nazan ile yuvanı kurmuştun evlendiğinizde ben sizin düğününüzde alkış tutarken canım nasıl yandı haberin var mı senin!

Tevfik:Bunların sırası mı Ahsen hı?Kaç yıl oldu sırası mı?Eğer gitmeseydin..

Ahsen:Tamam sus..Defne senin kızın tamam mı bitti!

Tevfik:Bitmedi hanımefendi..Yıllardır saklamışsın kızımı ama neden?Neden sakladın!

Ahsen:Gerizekalı mısın sen Tevfik söylesene bana!Defne..Babasını sorduğunda ne oldu biliyor musun cevap veremedim.Yok saydım seni..Yok saydım! Öldü dedim ben Tevfik öldü dedim!Baban öldü dedim.

Tevfik:Kızım sahip çıkardım Ahsen.

Ahsen:Şimdi izin vermiyorum Defne'ye her şeyin bir yanlış anlaşılma olduğunu söyleceğiz.

Tevfik:Saçmalıyorsun Ahsen!Bu nasıl olur!

Ahsen:Tevfik..

Bu sırada kapı açıldı Serkan içeriye girdi.

Serkan:Sesiniz yankı buluyor..Ahsen teyze her şeyi duyduk.Burada babama bağıracağına kızını..Ka-kardeşimi tesseli et bence.

Ahsen:Defne de mi duydu her şeyi..

Serkan:Evet..Salonda ağlıyor.

Ahsen mutfaktan salona ilerlerken Serkan ve babası da birbirlerine sarıldılar!

-Bölüm Sonu

Merhaba bir bölüm sonu daha.
Sevdalı Bulut diyeceğim yine ilgi görmesse son bulacaktır.Görüşmek üzere..

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin