Dünürler

316 24 36
                                    

EYLÜL
Annemin ısrarlarına rağmen gitmedim hastaneye.Evet biraz da olsa merak etsem de beni aldatan insanın yanında olmayacaktım.Öfkem hâlâ dinçti ki haklı olduğumu düşünüyordum.Sinanla evde kaldım..

Sinan:Prenses merak etmiyorsun yani şimdi inanalım mı?

Eylül:Sinan olmaz diyorum gidemem.

Sinan:Ya Eylül düşman olmadınız ya birbirinize?

Eylül:Düşman olamam işte Sinan ben ona.Ama gidemem de lütfen daha fazla soru sorma tamam mı?

Sinan:Tatlı ama huysuz bir prensessin sen bakalım ne yapacağız?

Eylül:Ne ne yapacağız?Yarın dönmüyor musun sen?

Sinan:Dönmüyorum hem sanane.Merak etme kalırım bir otelde.

Eylül:Ya hayır öyle demek istemedim.Ağlayacak bir omuza ihtiyacım vardır belki..

Sinan:O omuz burada Eylülcüm.İstediğin gibi tepe tepe kullanabilirsin.Garantili hem kız.

Eylül:Delisin sen varya.Ben yatıyorum iyi geceler..

Odama çıkıp yatağa uzandım.Şimdi yanında olmam lazım değildi.Beni aldatan kendisi idi ve bedelini ödemesi lazımdı.Kapıya tıklayan sese doğruldum.

Sinan:İyiymiş Serkan anlayacağın prenses dualarımız tutmadı gebermemiş.

Eylül:İyi geceler Sinan..

Kapattı kapıyı ve bende gözlerimi..

SERKAN
Nesrin Hanım gelmişti.Teyze ya da anne değil Nesrin Hanım.Tek kelime edemezdim ki sesim çıkamazdı..Yine de kadın bana gülümsedi.

Nesrin:Nasılsın oğlum?

Serkan:İyiyim saolun..Nesrin Hanım ben yaşananlar için üzgünüm gerçekten.

Nesrin:Ne yaşandığınızı bilmiyorum Serkan.Ben sadece buraya senin nasıl olduğunu öğrenmeye geldim..

Serkan:İyiyim gerçekten.Şey..

Nesrin:Eylül iyi oğlum.Seni merak etti ama gelemedi.Yani..

Serkan:Haklı ama Nesrin Hanım..Ben olsam onun yerinde ben olsam ne yapardım hiç bilmiyorum.

Nesrin Hanım çıktıktan sonra gözlerimi kapattım.

..

İki dünür kapı önünde konuşacaklardı.Tevfik mahcup haldeyken Nesrin ise durumu alttan almaya çalışıyordu.

Nesrin:Geçmiş olsun yeniden..

Tevfik:Çocuklar bu hâle nasıl geldi inanın bilmiyorum.Ama çok üzüldüğümü söylemek isterim Nesrin Hanım.

Nesrin:Serkan ve Eylül birbirlerine aşıklar..Bakmayın olay daha taze ama elbet aşk yeniden olacaktır.Ben onlara inanıyorum.Hem galiba kızımı tanıyorum.

Tevfik:Serkan dönülmez bir hata yaptı.Bu Eylül için ağır..Ben Serkan adına onunla konuşup özür dileyeceğim.

Nesrin:Görüşmek üzere.

Tevfik:İyi geceler..

Tevfik oğlunun yanına girdi yeniden.Serkan onun girmesiyle gözlerini açtı.Küçük kızı sormaya cesareti yoktu çünkü duyacaklarından korkuyordu.

Serkan:Polisler ne zaman gelecek baba?

Tevfik:Yarın sen taburcu olmadan gelirler.

Serkan:Avukatımızı aradın mı?

Tevfik:Evet oğlum aradım ama o küçük kız yoğun bakımda hâlâ..Serkan sen ne kadar hızlı olduğunun farkında bile değilmişsin.

Serkan:Allah kahretsin ya!

EYLÜL
Sinan'ın sulu şakasıyla uyandım.Bir bardak suyu kafamdan aşağıya dökmüştü gerizekalı!Gidip duş alıp kahvaltıya indim.Babam çıkmış annem ise kahvaltısını ediyordu.

Sinan:Teyze akşama dışarı çıkalım diyorum katılmak ister misin?

Nesrin:İstemem.

Sinan:Ne kızıyorsun ya?Allah Allah bunlarda ailece atarlı giderli.

Eylül:Nereye gidiyoruz Sinan benim haberim yokken acaba!

Sinan:Prenses biraz eğlensin diyorum fena mı?

Eylül:Canım istemiyor birazdan ben Meralle buluşacağım.

Sinan:Serkan'ın patronuyla görüşeceksin öyle mi?

Eylül:Meral benim arkadaşım Sinan salak salak konuşma.

Sinan:Tamam tamam demedim bir şey.Benimde birkaç işim var.

Yanağımdan öpüp çıkınca annemle göz göze kaldım.Çatalını bırakıp bana yaklaştı.

Nesrin:Senin hiç vicdanın yok mu kızım?

Eylül:Anne bana o şerefsizden bahsetme sakın tamam mı? Nasıl olduğunu falan da sormuyorum umrumda da değil ya beni aldattı o anne aldattı.Canım nasıl yandı sen biliyor musun?Bilemezssin anne..Bilemessin çünkü babam hâlâ sana aşkla bakıyor.Bilmiyorsun..Evleneceğin adam kapıyı sana yarı çıplak açıyor.Hem de senin e-

Nesrin:Serkan hapise girebilir Eylül!Kes şunu!

Eylül:Girerse girsin orada geberir umarım duydun mu!

-Bölüm Sonu

Öncelikle merhaba okurlarım.Sizinle bunu paylaşmak istedim.Bildiğim kadarıyla EySer hikayesini ilk yazan yazarlardan birisiyim.Ayrıca dizide de EySer bittiği anda izlemedim bile düşünün ki nasıl kafaya taktığımı..Ben burada tamı tamına yedi hikaye bitirdim.İki hikayemi yayınlayıp sildim (Kırık Dökük ve Denge) ve şimdi de bu hikayem ve Mertebe var üzerinde çalıştığım..Her zaman görüşlerinizi önemsedim.Her zaman sordum sizlere..Hatta bıraktım bir ara beceremiyordum çünkü ama EySersiz ve yazmadan yapmayıp en çokta sizlere haksızlık olmasın diye geldim.Ama görüyorum ki ne okunma sayısı ne yorum ne de vote hiçbir şey yolunda değil.Size samimiyetle soruyorum diğer yedi hikayemde olupta bu son iki hikayemde olmayan ne var?Sıkıldınız mı ya da ben mi yazamıyorum artık konular mı sarmıyor sizi..Nolur bana söyleyin neler olduğunu..Üzülüyorum artık...
Her şey için yine yeniden teşekkürler.Kırdıysam affola❤

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin