GÜNEY
Mert'e hiçbir şey demeye kalkmadım.Zaten ne diyebilirdim ki?Onu seçecekti tabii ki Meral.O havalıydı yakışıklıydı..Benim gibi değildi.Amcam çağırmasa gitmezdim bile o eve ama..Gittim.Kapıyı Songül açtı.Bundan da nefret ediyordum.Songül:Hoşgeldiniz Güney Bey.
Güney:Amcam nerede geldi mi?
Songül:Evde henüz kimse yok Güney Bey.Mert Bey ve sevgilisi buradaydı ama..Gittiler.
Güney:Meral mi?
Songül:Evet yarım saat önce çıktılar.
Mert'in odasına gittim.Tahmin ettiğim gibiydi yatak odası her yan dağınıktı.Bu yatakta birlikte olmuşlardı demek ki..Yerdeki kıyafetlere baktım öylece.Gözümden akan damlayı sildim.Ağlamam yanlıştı.Kapıda beni izleyen Songül ile karşı karşıya kaldım.
Songül:Meral Hanım?Senin sevgilin miydi?
Güney:Kapat çeneni!Kapat!
Songül:Güney Bey..Be-ben..
Bayılıvermişti birden..Hemen onu kucaklayıp hastaneye sürdüm.
SERKAN
Küçük Eylül'ün tedavisi başlamıştı ve olumlu sürüyordu.Onu yakında ziyaret edecektim.Eylül'ü odada bırakıp aşağıya indim.Sinan bozuntusu ile ne kadar konuşmak istemesem de konuşmak zorundaydım.Bir dakika..Güney mi bu?Serkan:Abi ne oldu ne yapıyorsun burada?
Güney:Songül birden bayıldı.Evde de kimse olmayınca ben getirmek kaldım.Sen?Sen hayırdır?
Serkan:Eylül..Eylül'ün kan değerleri düşmüş.Ben işten çıkmıştım trafikteyim iş yerinden sonra ki üçüncü ışıklarda işte..Sonra bir karmaşa..Baktım Eylül'ün arabası!
Güney:Seni kovmadı mı?
Serkan:Kovmaktan beter etse de ne ki kardeşim yanındayım ben onun.
Güney:Serkan sana anlatmam gereken şeyler var abi.
Serkan:Anlat dinlerim..
Güney:Önce bir şu sonuçların çıksın da öyle konuşalım.
Serkan:Tamam bende Eylül'e bakayım.
Sinan:Güney Songül'ün sonuçları çıktı hadi hayırlı olsun.Yakında baba oluyorsun.
Serkan:Ne?Oha!
Sinan:Serkan sanane sen hâla burada mısın?
Serkan:Sana hesap vermiyorum.Ayrıca mâdem öyle sen görürsün!
Hızlı adımlarla hasta-kabul merkezine ilerledim.
GÜNEY
Songül hamileydi.Peki ya şimdi ne olacaktı?Mert asla bakmazdı bebeğe falan hatta kabul bile etmezdi bundan emindim.Meral duysa ortalığı yıkardı buna da emindim.Aklım karmakarışık olmuştu işte..Sinan:Birazdan ultrasona alacağız.Böylece her şey daha da netleşecek.
Güney:Songül bunu biliyor mu peki?Ona söylediniz mi?
Sinan:Ben önce babanın duymasını istedim.Hatta haberin vardır sandım.Çünkü bebek..Bir buçuk aylık.
Güney:Yani..Ta-tamam..Peki.
EYLÜL
Gözlerimi başka bir odada açtım.Serkan başımdaydı.Serkan:Uyandın..Su falan ister misin?
Eylül:Hayır!
Serkan:Yapma böyle nolur..
Eylül:Sana git demiştim Serkan neden hâlâ burada kalıyorsun?
Serkan:Ben sana olan aşk-
Eylül:Hayır asla..Asla bana aşktan bahsetme Serkan.Diline sürme o kelimeyi duydun mu sakın!
Serkan:Hastaneden çıkana dek yanında kalacağım.
Eylül:Sinan nerede ne zaman gelecek?
Serkan:Sinan gelmeyecek Eylülcüm.
Eylül:Of ne saçmalıyorsun ya başım ağrıyor zaten.
Serkan:Sinan gelemez çünkü sen artık Sinan'ın hastası değilsin.
Eylül:Ne yaptın sen ya?Kuzenim doktorumken gidip kimleri başıma koydun doktor diye gerizekalı!
Serkan:Sinan bugün acil serviste kalacakmış Eylülcüm.Bende seninle ilgilenemez diye seni vip servise aldırdım.Ve doktorunda değişti..
Eylül:Ne bakıyorsun seni tebrik etmemi falan mı?
Serkan:Y-yok bana böyle bakmanı özlemişim..
İç çektim o ise hemen gözlerini kaçırdı ve diğer yanına döndü.Bende boş koltuğa oturdum.
GÜNEY
Songül'ün yanına ilerlerken ona ne diyeceğim hakkında hiçbir fikre sahip değildim.Derin bir nefes alıp kapıyı açtım.Uyanmıştı..Güney:Songül?
Songül:Ben çok özür dilerim haddime değildi o cümleleri kurmak gerçekten özür dilerim.
Güney:Bende senden özür dilerim.Mert'i tanımıyormuş gibi sana yükledim.Sana sormadım bile sana zorla bir-
Songül:Bunların artık önemi yok zaten Mert Bey bugün beni işten çıkardı.
Güney:Ama..Amcam dururken o-
Songül:Güney Bey ben bugün onları gördüm.İkisini..Meral'i ve Mert Bey'i..Gözlerimin önünde öpüşüyorlardı.
Güney:Tamam daha fazla devam etme.Şimdi benim sana söylemem gereken bir şey var..
Songül:Nedir?Bakın..
Güney:Öncelikle bana siz demeyi bırak lütfen Songül.Çünkü..
Songül:Ne?
Güney:Hamilesin..Bebeğin olacak Songül.
-Bölüm Sonu
Merhaba aslında bir günde iki bölüm atmak istemiyordum ama canım bölüm okumak istedi attığım bölümü hemen bende sizinle okurum da neyse böyle olsun.Görüşürüz!
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Uykusu
FanfictionEvlilik arefesinde olan bir çift nasıl olurda her şeyi başa sarar?