EYLÜL
Defne'nin yardımı ile seçtiğim elbise üzerimde saçlarım olduğu gibi ve hafif makyajım ile Serkan'ın eli elimde giriş yaptım.Meral ve Mert gelenlere selam veriyorlardı.Meral:Hoşgeldiniz oha el ele.
Serkan:Hoşbulduk Meralcim.
Mert:Bizden sonra da siz takın yüzüklerinizi.
Serkan:Bizimki direkt nikah masası artık Mert.O yolları çoktan geçmiştik aslında ama hatalarımız oldu.Ama şunu anladık şimdi daha çok aşığız birbirimize..
Eylül:Serkan haklı.Hatalarımızdan ders çıkardığımız için şimdi daha kuvvetliyiz her şeye karşı..
Cemre geçiyordu bende sırf ona inat Serkan'ı dudaklarından öptüm.
Serkan:Ne yapıyorsun?
Eylül:Tut ellerimi hadi dans edeceğiz..
Serkan:Sevgilim önce bir masamıza geçseydik keşke..
Eylül:Serkan dans etmek istiyorum seninle..
Serkan:Gel..Gel..
Elini elime geçirdi ve diğer elini de belime naifçe yerleştirdi.Gülümsedim Cemre'nin bizi izlediğini fark eder etmez Serkan'ın elini bırakıp iki elimi de omuzlarına yerleştirdim.Birbirimize böylece daha yakın olabirdik.Cemre'ye hiçbir fırsat vermemem lazımdı..
Serkan:Ne bu öpmeler danslar Eylül Hanım?
Eylül:Ee istemiyor musun beni?
Dudaklarımdan öptü.
Serkan:Deli gibi..
Eylül:O zaman sorun yok demektir.Ne bileyim sevesim geldi seni dokunmak istedim sana sevgilim..
Serkan:İşte benim güzel kadınım.Senin bu hallerini çok özlemiştim biliyor musun?Yanii..Biriis tarafından arzulanmak o kadar değişik bir duygu ki..
Eylül:Biliyorum..Biliyorum aşkım.Sende bana hissettiyorsun aynı duyguları..Her yanım sana ait olsun istiyorum.Seninle olmak seninle yanmak..Ellerim tutuşsun bedenim..
Serkan:Senden geçmemem ki..Kaldım öylece sende gözlerinde gördüm yeşili güzel kadın.
Meral yanımıza gelince masamıza el ele geçtik.Güneylerde bizim masadaydı.Defne'nin girdiğini görünce ona el sallamamla o da geldi.
Defne:Harikasın Eylül..
Eylül:Biraz da sayende Defnecim.Nasıl karar veremedim sen biliyorsun.
Serkan:Mert ne adam ya nerede akşam orada sabah..Evlenecek yakında.
Songül:Değil mi koskoca Mert Ertürk!
Eylül:Songül doğum ne zamandı?
Songül:Bir ayımız falan kaldı..
Defne:Ah ne tatlı bebeklere bayılırım.
Sinan masaya gelince o da oturdu.
Sinan:Merhabalar geç kalmadım umarım.
Eylül:Yok daha yeni gelmiştik bizde.
Sinan:Serkan abicim ne oldu o iş hı?
Sinan sırıtırken Serkan anlamsızca onu izliyordu.Serkan'ın yanağına buse kondurdum.Ben anlamıştım ama saf hâlâ anlayamamıştı.
Sinan:Hey..Oğlum sağır mı oldun sen?
Eylül:Sinan yapma şimdi ama.
Serkan:Ne diyorsun kayınço anlamadım ki?
Eylül:Aşkım Sinan saçmalıyor boşversene.
Serkan:Hayır anlamadım ki..
Sinan kaş göz yapınca Serkan gülerek karşılık verdi.Bense birazcık kızarmıştım..Sonuçta Sinan kuzenimdi ve bizi görmüştü.
Songül:Eh şu nişan takılsa da..
Güney:Kendini iyi hissetmiyorsan gidelim Songül.Geldik göründük işte..
Songül:Olmaz öyle şey..Kuzenin sonuçta!
Bu sırada Mert'in anne ve babası içeriye girmişti.Ferhat amca ve Tülin teyze..
Tülin:Ah merhaba çocuklar..
Eylül:Merhaba Tülin teyze nasılsınız?
Ferhat:Hadi takalım şu yüzükleri..Aa Songül?
Songül:Merhaba Ferhat Bey!Hatırladınız demek beni..
Ferhat:Hatırladım..Senin ne işin var burada?
Meral:Ya babacım şu yüzükleri taksakta sonra şey etseniz..Acayip heyecanladım!
Ferhat:Tamam kızım acele etme.
Songül:Aynen ne gereği var acelenin?
Meral ve Mert orta alana doğru ilerlerken Songül de ayaklanmıştı.Güney de onun peşinden gidecekti ki Songül ona otur dedi..
Songül:Bir saniye..
Meral:Songülcüm sancın falan tutmasın şimdi ya of.
Güney:Canım gelsene..
Mert:Songül!
Ferhat:Kızım bir şey diyeceksin herhalde..
Songül:Karnımda ki bebeğimle neden buradayım sizce?Bu nişana neden geldim..
Güney:Songül saçmalıyorsun hadi gidiyoruz hadi!
Meral:Karnındaki bebekten bizene ya Güney senin gibi hizmetçi parçasını başımıza tac etti.
Güney:Meral doğru konuş!
Meral:Ne yalan mı hep sen böyle yaptın bunu!Başka kız yok gibi gidip buna aşık oldun!
Güney:Başka kız vardı anası satayım vardı ama suratıma dâhi bakmadı!
Meral:Hadi al götür şunu nişanın ortasında..
Songül:Mert..Hatırlıyor musun geçirdiğimiz geceyi..Hı?
Meral:Ne gecesi hasta mısın sen kızım?
Songül:Kulağıma fısıldadığın cümleler..Kesik kesik nefesler..Ben unutamadım seni..
Mert:Songül ne demek istiyorsun ben anlamadım?
Songül:Senin için heves değildim.Kıvır kıvır severdin saçlarımı..Bir anda gelişen kaçamak öpücüklerimiz..Yakalanma korkusu..O kadar tutkuluydu ki..
Ferhat:Ne diyor bu kadın!Mert bir şey söyleyeceksin!
Mert:Baba bilmiyorum..İnan ne dediğini bende bilmiyorum.
Ferhat:Ne demek bilmiyorum lan!
Songül bir adamla konuşup gülümsedi.Ve bir anda büyük ekranda ikisinin yatakta ki fotosu ortaya çıktı.Millet şaşınca izlerken Meral bakamadı bile..
Songül:Küçük prens ve külkesidi masalı bizim aşkımız..Şimdi anladınız mı!
Mert:Meral..Meral özür dilerim!
Meral:Sana güvenmemem lazımdı!Güney uyardı ama ben dinlemedim kahrestin!Nefret ediyorum senden nefret..
Mert:Senden önceydi aşkım inan bana.
Meral:Hayır..Sakın gelme peşimden.
Meral nişan tepsinini tutan kızın elinden yüzüğü alıp Songül'e verdi ve ağlayarak uzaklaştı.Mert ise öylece kalakaladı..
-Bölüm Sonu
İyi bayramlar musmutlu gününüz olsun❤
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Uykusu
FanfictionEvlilik arefesinde olan bir çift nasıl olurda her şeyi başa sarar?