Kavuşma mı?

235 25 30
                                    

SERKAN
Nesrin teyze birkaç gün yoğun bakımda kalacaktı.Hastalığı gün geçtikce ilerliyordu.Eylül ise iki saatir uyanmamıştı daha..Sinan ona sakinleştirici yapmıştı.Yanına oturup elini tuttum..Ah canım!

Sinan:Birazdan uyanır abi..

Serkan:Sinan..Nesrin teyzeye bir şey olmaz değil mi daha kemoterapi falan abi..

Sinan:Serkan ne olacağını bilmiyorum.Eylül..Onu hazırlamak toparlamak bunlar sana düşecek.Sen onu çok iyi tanıyorsun..Serkan..Ne olacağı belli değil her an..

Serkan:Ne demek her an?Sinan Eylül ne yapar?Eylül tükenir..

Sinan:Bülent enişte gelecek aradım..

Serkan:Nasıl yani?Durumu kritik öyle mi?

Sinan:Serkan diğer hastalarla ilgilenmem lazım..

Gitmişti.Gözlerimden aktı birkaç damla.Eylül mahvolurdu..Babasına düşman annesine ise.Kıpırdanınca ayaklandım.

Eylül:Anne..Annem..

Serkan:Canım ben buradayım senin yanındayım.

Eylül:Serkan annem nerede?Gelecek mi yanıma annem hı?

Serkan:Gel-gelecek canım..Ameliyat çoktan bitti şimdi yoğun bakımda.

Eylül:Bana ne oldu peki?

Serkan:Bayıldın canım tamam ama şimdi iyisin..İyisin yanımdasın..

Eylül:Serkan..Be-ben teşekkür ederim.

Serkan:Ne için Eylül?

Eylül:Yanımdasın yani o yüzden..

Serkan:Bana bak..Bak bana bakalım bir..Ne olursa olsun yanındayım senin ne olursa olsun.Sen benden nefret etsen bile yanındayım senin..Birgün yeniden seversin beni hı güzel kadın?

Eylül:Serkan..Ben senden nefret edemem ki..

Gülümsedi.Alnına buse kondurdum.

Eylül:Annemi görmek istiyorum Serkan.Hadi gidelim görelim onu..

Serkan:Hayır olmaz Sinan senin de dinlenmen gerektiğini söyledi.Lütfen..

Eylül:Serkan annem diyorum annem!Annemi göreceğim.

Serkan:Canım..Tamam sakin ol sinirlenme önce Sinan gelince gideriz görürürüz ama önce sana yemek yedireceğim.

Eylül:İstemiyorum..

Serkan:İtiraz mı?İnan benden itiraz istemiyorum.

Tam bu sırada yemek gelmişti.Yatağın ucundan masasını çekip yedirmeye başladım.Ağzını sildi suyunu içirdim gülümsedi bir an öylece kaldık ikimizde..

Eylül:Serkan..Ben sana neden direnemiyorum?

Serkan:Ben hatalı olduğumu biliyorum Eylül.Ama..olmadı bak senden kopamıyorum.O ten..Başkası..Anlamıyorum Eylül bilmiyorum.

Eylül:Sana öfkeliyim hâlâ..Bilmiyorum ama nedense..

Serkan:Her zaman umut vardır..Ben senden vazgeçmem.

Eylül:Serkan ben seni se-

Kapıdan içeriye pat diye Barış girince kalktım.Barış Eylül'e sarıldı..

Barış:Nasılsın geçmiş olsun.Annen kötüymüş galiba..

Eylül:Annem iyi olacak Barış..Saol geldiğin için.

Barış:Tabii ki geleceğim.Serkan sen?

Serkan:Ne ben lan!

Barış:İşin varsa gidebilirsin ben kalırım Eylül'ün yanında..

Serkan:Ne saçmalıyorsun sen oğlum!

Eylül:Serkan sakin ol..

Serkan:Ne diyor duymuyor musun sen ya!Ne demek sen git ben kalırım ne demek!

Eylül:Serkan..Of bak zaten hastayım kıskançlığın sırası falan değil.

Barış:Dur dur konuşsun ne diyebilecek!

Serkan:Bana bak seni gebertirim lan şerefsiz!

Birbirimize girişmiştik.Yakasından tutup duvara yaslamışken onu suratıma yumruk geçirdi.

Eylül:Yeter!Serkan dur lütfen Serkan!

Barış:Sen üzdün lan Eylül'ü sen üzdün!Nasıl ağladığından haberin var mı gecelerce..Ha!

Serkan:Hâlâ konuşuyor ya sabır mı sınıyorsun lan se-

Eylül:Dur Serkan dur lütfen ya bir..Serkan aşkım..

Serkan:N-ne?

Barış:Aşkım mı?Eylül sen nasl seni aldatan birisine dönersin ya yeniden aklım almıyor.Hani sevmiyordun bu iti!

Eylül:Seviyorum hem de çok seviyorum..

Barış gidince Serkan ellerini bana doladı..Belimi sarıvermişti o kadar özlemişim ki bir kez daha fark etmiştim..

Serkan:Az önce dediklerin..Doğru mu?

Eylül:Serkan..

Serkan:Doğru mu Eylül ben doğru mu duydum?

Eylül:Evet..Ben ne yapsam ne etsem de direnemiyorum sana işte Serkan..Hata yaptın sen hatta..Bende belki de yaptım..Ama bitmedi anladın mı sana olan bu aşk tutku..Hiç bitmedi içimde..Seni seviyorum..

Serkan:Her şey için özür dilerim sevgilim..En baştan çok güzel günler bizi bekleyecek sana söz..

Gülümserken dudaklarıma kapadı dudaklarını..Ben mi?Bu sefer anın tadını çıkarmaya karar verdim.Taa ki kapı açılıncaya dek..

Sinan:Hop ne oluyor?Barıştınız mı?

Serkan:Yani tam barışıyorduk sen geldin kardeşim.

Eylül:Ya Serkan..

Sinan:Şey diyecektim ya..Teyzem uyandı.

Eylül:Gerçekten mi!

Sinan:Evet hadi gidip görelim..

-Bölüm Sonu

Evde değilim bende gecikmeyi sevmiyorum ama elde olmayan nedenler..Neyse eve dönünce günde birkaç bölümle telafi edebilirim❤
EySerli Kalın!

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin