Eski Bir Aşk Hikayesi

240 22 27
                                    

EYLÜL
Annemi arayıp konuşmak beni rahatlatırdı belki de..Aradım ama ulaşılmıyordu galiba saat farkından kaynaklanıyordu.Sinan'ı kırmıştım onu da aramayı denedim.Açmadı..Kimsem yoktu ki bir tek Barış vardı işte ama onun da öyle densiz konuşması beni rahatsız etmişti.Kapı çalınca gidip kapıyı açtım.Güney ve Songül mü?Songül'ü tanımıyordum bile..

Güney:Naber?

Eylül:Niye geldin?

Güney:Bu gecelik Songül yanında kalabilir mi?

Songül:Gerek yok..Ben gerçekten istemiyorum Güney.

Güney:Benim işlerim var çalışacağım.Serkan ayrıldıktan sonra işler bana ve Cemre'ye bindi sabaha dekte çalışacağım bu yüzden ve Songül'ü emanet edecek kimsem yok.

Eylül:İyi geçsin..

Songül utana sıkıla geçti ve Güney'de bana teşekkür edip çıktı.Mutfaktan su alıp yanına oturdum.

Songül:Kusura bakma böyle başına yük gibi oldum ama Güney'in kuruntuları işte.

Eylül:Ne kusuru bende tek başımayım zaten..Kendini rahat hisset yaşıtız zaten..Ayrıca Güney benim dostumdur..Sende onun sevgilisi olduğuna göre sende dostum olabilirsin.

Songül:Saol ama daha doğru düzgün tanışamadık bile Eylül.

Eylül:Eylül ben işte daha ne diyebilirim ki?

Songül:Peki..

Eylül:Ee nasıl gidiyor Güney ile bebekten de yeni haberimiz oldu aslında tebrik ederim.

Songül:Mutluyuz..Güney baba olacağı için çok heyecanlı tabii ki bende öyle.Gün sayıyoruz..

Eylül:Ne güzel o zaman yakında evlenirsiniz..

Songül:Yani evleneceğiz evet düşünüyoruz ama daha duruyor.

Eylül:Anladım.

Songül:Sevgilin nasıl dün tatsız bir olaya şahit olduk aslında ama..

Eylül:Barış ve Serkan'ın salak olayları.
Neyse ki hayatımda ikisi de yok olmayacaklar.

Songül:Ayrıldınız mı Barış ile bence yakışıyordunuz..

Eylül:Olan oldu neyse sana yerini hazırlasam iyi olacak.

Songül:Peki ama konuşmak istersen sana eşlik edebilirim.

Hiçbir şey demeden ona yukarı katta ki misafir yatak odasını hazırladım.

SERKAN
Küçük Eylül adım adım iyileşiyordu.Artık mahkemeye de sayılı günler kalmıştı.Dün yine Cemre ile beraber olmuştum bu yanlış mı değil mi bilmesem de Eylül'ü içimden atmam lazımdı buna emindim!Onu düşünmemeliydim o artık başkasının sevgilisi idi..Başkası dokunacak sevecekti onu ben değil.Ama bir şey yapamazdım ki!Sevmiyordu vazgeçmişti bizden..

Tevfik:Serkan ne düşünüyorsun oğlum?Eylül ile ilgili bir şey mi oldu yoksa?

Serkan:Minik Eylül daha iyi baba.Serhat abisini de seviyor..Serkan'dan ise nefret ediyor.

Tevfik:Yapma böyle..Evet ilk başlarda bende çok kızdım sana ama..Sen kendini kaybettin Eylül'den sonra..

Serkan:Baba ne yapsam olmayacak belli artık.Yani..Dün gördüm başkası ile birlikte!

Tevfik:Ne?

Serkan:Bende inanmak istemedim önce ama onları öyle görünce çok kötü oldum baba!Ağlayacaktım neredeyse..Ama faydası yok olmayacak ki!

Tevfik:Serkan aynı acıyı sende ona yaşattın oğlum..Sende aynısını yaşatamadın mı?

Serkan:Kahretsin ne kadar pişman olduğumu tahmin bile edemezssin!

Tevfik:Ederim oğlum..Öyle bir ederim ki.

Serkan:Baba bırak ya aşk acısı mı çekmişsin sanki..

Tevfik:Nereden biliyorsun?Annen ilk aşkım değildi..

Serkan:Nasıl?

Tevfik:Anneden önce bir kadını sevdim.Sapsarı saçları vardı.Gözleri de harika bakardı..Sevdik birbirimizi evlenecektik nişan bile taktık..

Serkan:Peki sonra ne oldu?

Tevfik:Yalnızca tek bir gece..Her şeyi mahvetti işte..

Serkan:Nasıl yani?

Tevfik:Oğlum..Sana nasıl diyeceğim bilmiyorum..

Serkan:Ne ya söylesene baba?

Tevfik:Ahsen.O kadın Ahsen idi..

Serkan:Eee sonr-Ne Ahsen teyze mi?Annemin kankası değil ya o!

Tevfik:Kanka diyelim hadi..Şimdilerde öyle oldu adı.Serkan Ahsen'le bir kavga ettik oğlum.Sonrasında kendimi annenin yanında buldum..Ve o gece yaşandı işte..Ahsen öğrenince de çekip gitti..Dönmedi bir daha da!

Serkan:Ama şimdi annemle görüşüyor baba?

Tevfik:Neden görüşüyorlar bilmiyorum.Annense hep sabretti..Aramıza girdiği için o gece yaşandığı için pişman oldu kaç aylarca ağladı ama..Olan olmuştu..Sen olmuştun..

Serkan:Evli değil miydiniz baba ya!

Tevfik:Evlendik..Eskisi gibi değildi o zamanlar..

Serkan:Annemi seviyor musun?Baba..

Tevfik:Nasıl soru o öyle seviyorum tabii ki!Annen..Bana seni verdi..Daha ne isterim ki?

Serkan:Peki ya Ahsen teyze?

Tevfik:O ise kaldı kalbimin köşelerinde..Ama hâlâ çok güzel..Annen gibi..

Serkan:Şuna bak..Neler yaşanmış..

Tevfik:Neler yaşanmış tabii kesme umudu..

Serkan:Baba Barış yarı çıplaktı daha ne olsun ya.

Tevfik:Deme öyle..

Serkan:Ben vazgeçtim baba..Ama benden önce o vazgeçti..Başkasının koynuna yatan bir kadına artık his beslemem kabil değil.

-Bölüm Sonu

Merhaba neler oluyor bu yorumlar neden bu kadar azaldı yine..
Desteğinizi esirgemeyin!

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin