İşten Ayrılma

268 24 25
                                    

EYLÜL
Meral anlatıyordu ama aklım Serkan'da kalmıştı.Yavuz amca çok ciddiydi.İlk kez onu bu kadar ciddi görmüştüm.Meral masaya vurunca kendime geldim.

Meral:Hey! Sen beni dinliyor musun?

Eylül:Bir an daldım kusura bakma Meral.Ee ne diyordun?

Meral:Dün..Mert ile teknede harika bir gece geçirdim.O harika bir erkek Eylül..Beni o kadar mutlu ediyor ki anlatamam.Tabii bir de beklenmeyen misafir geliverdi ya.

Eylül:Kim geldi söylesene?

Meral:Kim dersem inanırsın acaba?Bir de baktım Güney tabii bende üzerimde bornoz çıktım dışarıya ya..Aslında o da şok oldu ama belli etmedi.

Eylül:Ee sonra peki?

Meral:Sonra Mert'in bir işi çıkınca bizde Güney ile dönmek zorunda kaldık.Güney söylemeyeceğine dair söz verdi babama..

Eylül:Güney ile konuşmalısın Meral.

Meral:Nasıl yani ne için?

Eylül:Güney ve Mert kuzenler..Mert hakkında bilmediklerin olabilir karakter falan..Aşk gözünü kör etmeden..

Meral:Aman Eylül sende Mert beni seviyor biliyorum ben..Daha fazlasına gerek yok ki..

Eylül:Peki çıkıyorum ben eve gitmem lazım.

Asansöre bindiğimde bir alt katta durunca Serkan bindi.Yüzü oldukça asıktı..Ne olmuştu yoksa işine mi son verilmişti?

Eylül:Ne konuştunuz?

Serkan:Sanane bundan!

Eylül:Banane bundan öyle mi Serkan!

Serkan:Ya sanane evet daha fazla uzatma da git başımdan.

Asansörden iner inmez hızlı adımlarla ilerken bende onun ardı sıra koşuyordum.Önüne durup gitmesine izin vermedim!

Serkan:Çekil Eylül çekil gideceğim.

Eylül:Ne olduğunu anlatacaksın çekilmem Serkan..Serkan inadımı biliyorsun yapma uğraşma boşuna!

Serkan:Nefret ettiğin adamla ne konuşacaksın ki?

Eylül:Aşk..Aşk hariç her şeyi konusabiliriz seninle inan bana..

Serkan:Of saçma sapan kitap alıntısı gibi konuşma da gideyim işlerim var..

Eylül:Sevgilin de yukarda ne işin olabilir ki?

Kolumdan kavrayıp kendisine çekince sendeledim.

Serkan:Aklına koy şunu Cemre sevgilim falan değil olmayacakta!

Eylül:Hadi inanmış gibi yapayım..Ne oldu?

Serkan:Çekil bir daha tekrarlatma bana şunu işte!

Önümden gidiyordu ki elini tuttum..Tenini özlediğimin farkına vararak..

GÜNEY
Songül kapıda karşıladı beni elimde bir buket gülle gelmiştim birde..Hata yapmıştım.Meral ve Mert'e olan sinirimin tümünü Songül'den çıkarmıştım.Ki bu çok büyük haksızlıktı!

Songül:Hoşgeldin..Şey ben çorba salata falan yaptım yer misin?

Güney:Sende benimle yiyeceksin unutmayalım ki sende hamilesin karnında bir bebek taşıyorsun.

Songül:Unutmuyorum insan anneliğini unutur mu hiç?

Güney:Ben bilmem böyle aile işlerini ya..

Songül:Eh ben masayı kurayım.Sende istersen üzerini değiştir Güney.

Güney:Çiçekleri almayacak mısın?

Songül:Bunlar bana mı?Ama neden?

Güney:Hamileliğin hayırlı olsu.

İkimizde kahkahalarla gülüşmüştük!

Songül:Ya gerçek mi bu?

Güney:Of bilmiyorum..Ya ben dün kaba davrandım.Kabul edersen sevinirim işte..

Ardından duşa girmek için banyoya ilerledim!

SERKAN
Eylül elimi tutunca heyecanlanmıştım..Sanki ilk kez teni tenime değiyormuş gibi hissetmiştim.Bana baktı..Öylece..Öylece o gözlerle!

Eylül:Düşman değiliz ya konuşalım.

Serkan:T-tamam..

Elimi bir süre daha bırakmayınca gülümsedim ama gülümsememle beraber elini çekiverdi sertçe!Birlikte bir kafeye geldik.Birer kahve söyledim.

Eylül:Bu sana atılan adım falan değil Serkan önce bunu bilmeni istiyorumm.

Serkan:Biliyorum..Biliyorum lütfen yeniden hatırlatma.

Eylül:Acı geliyor değil mi?

Serkan:Eylül..

Eylül:Peki susuyorum..Sana gelelim..Ne oldu ne bu hâlin?

Serkan:Senden sonra kendimde miyim ben sanki Eylül şaka gibi bir de sorma.

Eylül:Konu biz değiliz Serkan.Patronunla ne konuştun sana oldukça öfkeli bakınca ben biz kavga eder-

Serkan:Seninle alakası yok..Ben artık orada çalışmıyorum Eylül hepsi bu.

Eylül:Ama sen çok başarılısın Serkan!Ben konuşurum buna izin vermem!

Serkan:Ne yapacağım ki işi..Hayat kuracağım bir kadın yok..Bir ev geçindirmek zorunda değilim..Ya da bakacağım bir bebek olmayacak.

Eylül:Niye öyle diyorsun Se-Serkan?

Serkan:Bu böyle..

Eylül:Hayır benimle değilse başkasıyla olacak Serkan!Duydun mu!Seversin aşık olursun yeniden..Seversin inan bana.Bir kadını..Sonra evlenirsiniz..Bebeğiniz de ol-olur..Ne-neden olmasın ki?

Gözlerinin dolduğunu anlayabiliyordum.Benimde yanağımdan bir damla akmıştı bile.Masanın üzerinde duran elimi alıp dudaklarıma koyuverdim.Öptüm doyasıya ağlıyordu!Çekmeye çalışınca elini dudaklarımdan çekip masanın üzerinde tuttum ellerinin ikisinide..Sımsıkı!

Serkan:Annesi sen olamayan bir bebek yok..Olmayacakta..Ya seninle olacağız yeniden.Ya da sonsuza dek hapsolacak hayallerim..Çünkü..

Eylül:N-ne?B-bırak Serkan b-bırak!

Serkan:Çünkü benim hayallerim seninle aşkım..

-Bölüm Sonu

Neler oluyor acaba?
Umarım sevdiniz bölümü sü yorumlar yine düşmüş mü ne?

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin