EYLÜL
Öpmüştü beni ne bir tokat atabildim ne de başka bir şey yapabildim.Sırıttı bir de karşımda öylesine.Koşarak çıktım evden..Hemen ilk gelen taksiye binip eve gitmek istedim.Çok geçmeden de geldim eve..Ilık bir duş alıp yatacakken kapı çalındı.Eylül:Sinan..Barış nasıl nerede şimdi?
Sinan:Barış iyi asıl sen?
Eylül:Sinan bana bakıcılık yapmanı istemiyorum anla bunu ve düş yakamdan!
Sinan:Düş yakamdan nedir Eylül?Kuzeniz biz bunu unutuyorsun.
Eylül:Benden başka kuzeninin yokmuş gibi davranma sende.
Sinan:Senin yardıma ihtiyacın var onun için yanındayım.
Eylül:Sinan!Yeter dedim sana ya da başkasına ihtiyacım yok.
Sinan:Onunla birlikte değilsin değil mi gerçekten Eylül?Hı..Yalan söyledin doğru değil..Eylül!
Eylül:Doğru.Barış beni bende onu seviyorum..Hatta yakında evleneceğiz.Daha fazla vakit kaybetmek istemiyoruz!
Sinan:Kendine gel daha bir evliliğin eşiğinden yeni döndün iki ay anca oldu.Ne ara unuttun Serkan'ı ne ara Barış şerefsizine aşık oldun ya!
Eylül:Barış hakkında doğru konuş o iyi birisi..Ben onunla konuştum dertleştim..Yanımda oldu!
Sinan:Bende olabilirdim yanına eğer anlatsaydın izin verseydin gelirdim ama sen izin vermedin ki!
Eylül:Sinan git.
Sinan:Ne?
Eylül:Sinan git diyorum sana git istemiyorum.Yardımını da seni de istemiyorum ya yeter rahat bırak beni!
Bu sırada kapı çalındı yeniden..Sinan açtığında Barış gelmişti.Sinan hemen gitti onu görünce Barış yanıma gelip bana sarıldı sımsıkı.Bende ona sarıldım dostumdu o benim.Dostum..Hiçbir zaman aşk olmayacaktı..Ama..
Barış:Nasılsın?
Eylül:Ben Serkan adına özür dilerim senden Barış.Yani aslında Serkan sakin birisidir ama ne oldu anlayamadım gözü döndü ya ben özür dilerim.
Barış:Kıskandığını anlamadın mı?Gözü döner tabii..
Eylül:Kusura bakma lütfen..
Barış:Sen iyi misin?Ben iyiyim işte görüyorsun Eylül.
Eylül:Keşke oynamasaydık bu oyunu gerek yoktu.
Barış:Boşver..
Eylül:Kahve yapmamı ister misin ya da başka bir şey?
Barış:Sen otur ben yaparım mutfak nerede?
Eylül:Olur mu ya ben hallederim.
Barış:Dudakların titriyor hâlâ..Dur işte..
Gülümsedim.Gidip kahveyi yapmaya başladı.Bir anca ses gelince ona koştum..
Barış:Üzerime döküldü..Ah sakarım sakar!
Eylül:Ya yandın mı?
Üzerini çıkarınca hemen gömleği elime alıp götürdüm.Ona verecek bir şey yoktu.30'dk'lık programda çalıştırdım makinayı.
Eylül:Melodi aradı mı bir daha?
Barış:Aramadı o beni çoktan unuttu ya emin oldum haklıymışsın geçti..Hem ben galiba başka birine ısınıyorum..
Eylül:Öyle mi?Bak sana demiştim yeniden seveceksin diye..
Barış:Olmuş mu?
Eylül:Hıı..Ne?
Barış:Kahve diyorum kahve..
Eylül:Ha..Evet ellerine sağlık çok iyi olmuş..
Odama doğru kalktım.Saçlarımı toplayacaktım ki kapı çalındı.Sinandır diye umursamadım!Ama bu ses..
SERKAN
Son bir umut yine ona geldim.Barış olayını soracaktım.Kapısını çaldım..Açansa yarı çıplak dikilen Barış idi.Ağzını yüzünü dağıtmak istedim ama yapamazdım.O da o gece bizi böyle basmamış mıydı?Barış:Hayırdır?
Serkan:Eylül nerede?
Barış:Duşa girmişti çıktı mı bilmiyorum.Hayırdır?
Serkan:Ben senin var-
Eylül geliyordu.Gerçekten de saçları ıslaktı.İçimden bir şeyler kopuyordu..Acıyı aldatılmayı yüreğimde hissediyordum..
Eylül:Ne istiyorsun sen yine ya!
Serkan:Konuşalım mı lütfen?
Eylül:Kör müsün Barış ile birlikteyim ve biz çok mutluyuz Serkan.Şimdi gidebilirsin..Konuşacak tek kelime yok.Hadi..Hadi!Git artık.
Serkan:Peki peki öyle olsun Eylül.Bende sevmiyorum artık seni..
Eylül:Tabii önceden deliler gibi aşıktın çünkü.O yüzden aldattın!
Serkan:Sen ne yaptın!Sen bana ait olacaktın gerizekalı!
Eylül:Defol git ya.
Kapıyı kapattılar yüzüme..Öylesine kaldım.Arabama atladım.Gideceğim adres belliydi çoktan..Cemre!Kapıyı açar açmaz gülümsedi bana..
Cemre:Biliyordum..Bana geleceğini biliyordum Serkan.
Serkan:Cemre..
Cemre:Efendim aşkım.Efendim!
Serkan:Seni seviyorum..Beni bırakma ne olursa olsun bırakma beni..
Cemre:Asla bırakmam seni..Asla!Biz birbirimize aitiz..
Dudaklarına kapadım ve onu kucaklayıp odasına yol aldım.
-Bölüm Sonu
Merhaba herkese..Neler biriktiriyorum bir bilseniz bu aralar yazıyorum depoya hep.Ama şu oranlar yine düşmeye başladı..
EySerli Kalıp votelemeyi unutmayın!-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Uykusu
FanfictionEvlilik arefesinde olan bir çift nasıl olurda her şeyi başa sarar?