Nişan Öncesi

213 18 27
                                    

EYLÜL
Sabahleyin erkenden yola koyulup şehire dönmüştük.Dolaba bakınıyordum ne giymeliydim?Bir yandan da kapı çalınınca açmak zorunda kaldım.Defne..

Defne:Dosyaları getirdim Eylül.Tüm dökümanlar hazırlandı..Onay bekleyeceğiz.

Eylül:Tamam tamam işin acelesi yok.Defne akşam nişana katılacağım sence şu mu yoksa şu mu?

Defne:Bilemedim ki nişan yakınınızın mı?

Eylül:En yakın arkadaşlarımdan birisi.

Defne:O zaman baya şık olmanız lazım tabii bir de basın gelecek?

Eylül:Gelecektir annemim vefatından sonra da ilk kez çıkacağım gerçi..

Defne:Olsun artık geçti Eylül canını sıkma galiba Serkan ile barıştınız..Yüzün az da olsa gülümsüyor.

Eylül:Barışmadık yani bilmiyorum Defne.Bir yandan onu çok özledim biliyor musun biz düğünden iki gün önce ayrıldık yani..

Defne:Aşk bitmediyse ayrıl ayrıl neye yarar ki?Bak anneni gördün ölüm var kırılmayalım kırmayalım.

Eylül:Haklısın ama biraz daha pervane olsun.

Defne:Yaa yazık ona da.

Eylül:Serkan'ın dedikodusunu yaparız daha hadi hangisini giyeyim söylesene ya.

Defne:Şu daha güzel..

Eylül:Sana güveniyorum o zaman Defnecim.

Kapı çalınınca Defne'yi odada bırakıp kapıyı açtım.Serkan elinde çiçek buketi ile gelivermişti.Ne kadar da yakışıyor ellerine..Gülümsedim ve sarıldım.

Serkan:İçeri alacaksın herhalde Eylül?

Eylül:Tabii tabii hoşgeldin canım.

Serkan:Ne yapıyorsun tek başına hı?Sana mı taşınsam ne?

Eylül:Hayatta izin vermem.Evlendikten sonra bir evimiz olabilir Serkancım.

Serkan:Aman tamam.Akşama buradan gideriz olmaz mı?

Eylül:Ee senin kıyafetin nerede ki?

Serkan:Benimkini geçelim pantolon gömlektir en fazla.Sen daha ilk günden na-

Eylül:Asıl sen daha ilk günden saçma sapan kıskançlık etmeye kalkma Serkan Özgün.

Serkan:Resmiyete bak sen Eylül..Eylül?

Eylül:Efendim canım?

Serkan:Ha şöyle canım falan olsun ne o öyle isim soyisim hı?Hem sen gelsene biraz..

Eylül:Ya nereye?

Beni kendisine çekmesiyle ellerimi göğüslerine bıraktım.Onun elleri ise yanaklarımı kavramıştı bile..

Serkan:Ben seni özlemekten çürüdüm içim parçalanıyor Eylül o gözlerine bakamam diye..Canım yanıyor seni yine kaybederim diye..

Eylül:Eğer sen beni bırakmazssan bende seni bırakmam Serkan..Anladın mı?

Serkan:Seni seviyorum..Seni çok seviyorum Eylül.

Eylül:Bende seni seviyorum.En garibi de seni sana rağmen seviyorum Serkan.Sana kızssam da seviyorum..Çok seviyorum.

Dudaklarını dudaklarıma bırakınca ellerimi ensesine bırakıp onu kendime çektim.Belki bir arsızlıktı bu yaptığım ama onu çok özlemiştim bunu biliyordum.Yeniden başlıyordu buseler bırakmaya ard arda..

Serkan:Sen..Çok güzelsin..Çok farklısın..Seni farklı yapan ne biliyor musun?

Eylül:N-ne aşkım?

Serkan:Senin bana ait olman..Kimseye değil yalnızca bana ait olman..Ne olursa olsun benim olacak olman Eylül.

Gülümsedim ve yeniden dudaklarımızı buluşturdum galiba benden beklemiyordu gülümserken bir yandan içiyordu dudaklarımı.Bu sırada Defne'nin içeride olduğunu fark ettim.Ki..Bizi ayıran seste onun sesi olmuştu.

Defne:Ay pardon çok yanlış zaman oldu ya.

Eylül:Gelsene nereye?

Defne:Eve gitsem iyi olur Eylül.

Serkan:Akşama sende gel..Bak bir kısmet bulursun.

Defne:Yok evde uyumayı planlıyorum.

Serkan:Hayır gel..Eylül patronun emrederse gelmek zorunda kalırsın.

Eylül:Geliyorsun Defnecim.

Defne utana sıkıla çıkıp kapıyı kapattı.Serkan ise beni bırakmayıp alnıma buse bıraktı.

Serkan:Nerede kalmıştım sevgilim?Iı..Şöyle miydi?

Boynuma buseler kondururken kıkırdamay başlamıştım.

Eylül:Ta-tamam..Serkan!Ya rahat dur.

Serkan:Sensiz beş altı ay nasıl geçti bir bilsen.

Eylül:Hı..Hadi ben duşa gireceğim sende mutfaktki bulaşıkları diz zaten öğlen oldu.

Serkan:Of be!

Eylül:Hadi sevdiğim hadi..

Yanağına bir buse kondurup duş girdim.

SONGÜL
Güney hazırlanıyordu bende elbisemi giyip saçlarımı da sıkı bir at kuyruğu yaptım.Hafif sancılar yoklasa da iyi sayılırdım.

Güney:Hazırsın..Şey iyi değilsen gitmeleyim?

Songül:İyiyim Güney bak sorup durma!

Güney:Seni ve bebeği düşünüyorum Songül ne var bunda?

Songül:Kusura bakma hamilelik işte stres falan..Neyse çıkalım..

Her şey yeni başlıyordu oysa kii oğlumla Ertük soyadına sahip olacaktık.Ama..Mert Ertürk'ün olacaktım!Güney mi?Sadece ufak oyunumun bir parçası olarak kalacaktı.Arabayı kullanırken sırf ona acıdığımdan yanağına bir buse kondurdum.

-Bölüm Sonu

Merhaha yorumlara dayanamayıp attım ama depo yapmam lazım..Şimdilik idare edin❤

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin