Kaza

270 26 36
                                    

SERKAN
Evdekiler beni çağırıyordu.Bu hâlde nasıl gidecektim ki?Sarhoştum hemde çok fena.Arabaya atladım..Sonrası mı?Sonrası karanlık..
Hastanede gözlerimi açtığımda babam başımda dikiliyordu.

Serkan:Ölmedim mi ya keşke geberseydim.Kurtulsaydım bu işkenceden!

Tevfik:Alkollü araç kullanmakta neyin nesi Serkan sen kafayı mı yedin oğlum!

Serkan:Baba kendimde değilim ben..Baba söylesene kendimde olsam hiç aldatır mıyım o hayatımın kadınını!

Tevfik:Serkan ne olduğunu anlatacaksın bana en baştan ama..Ama önce polise ifade vereceksin anladın mı!

Serkan:Po-polis mi?Baba hayır izin vermeyeceksin değil mi!Hapise giremem ben ba-ba..Bir şeyler yap nolur baba ben giremem hapise!Ya hayır ölürüm orada be-ben!

Tevfik:Serkan kendine gel artık.Neredeyse iki cana sebep oluyordun ve hatta küçük kız çocuğu yoğun bakımda..Sen olsan ne yapardın?Şikayetçi olurdun değil mi oğlum!

Serkan:Ne yani?Baba beni verecek misin polislere..Alkollü olduğumdan direkt tıkarlar beni hapise baba!Baba!

Tevfik:Annen dışarda ağlamaktan ne hâle geldi haberin var mı?

Serkan:O geldi mi?Baba..Nolur susma geldi mi?

Tevfik:Eylül mü?Hayır oğlum kimsenin haberi yok özellikle de Meral'in babasının haberi olursa senin iş hayatın tehlikeye girer bilesin!

Serkan:Baba adamlar beni zaten tıkmayacak mı hapishaneye!Ne işinden bahsediyorsun sen?

Bu sırada kapı açılınca Cemre'yi ve annemi gördüm.İkisinin de gözleri dolu doluydu.

Nazan:İyi misin sen yavrum hı?Nasılsın?

Serkan:Anne iyiyim..Hadi eve dön sen..

Nazan:Oğlum ben nasıl dönerim eve sen böyle yatarken söylesene nasıl giderim eve?

Tevfik:Nazan burada kalman doğru değil ben kalırım.Hadi seni eve bırakıp geleyim yeniden..

Nazan:Ama Tevfik oğlum o benim..

Tevfik:Nazan dedim!Bilmediğin şeyler var!

..

Annem ve babam gidince Cemre yanıma yaklaştı.Onu görmek yüzüne dâhi bakmak istemiyordum.Hayatımı mahvetmişti..Her şeyin suçlusu o idi!Kendimden ve ondan nefret ediyordum.O gece nasıl yaşanmıştı!

Serkan:Cemre burada olman yanlış gider misin?

Cemre:Ama Serkan ben senin için endişelendim..Gerçekten çok korktum..

Serkan:Cemre banane!Defol git ya defol git anladın mı?Dolaşma etrafımda salak salak hayallerde kurmaya kalkma.Benim için tek gecelik bir hata hatta kara leke olarak kalacaksın.Seni her gördüğümde senden bir kendimden iki kat nefret edeceğim.Şimdi git yanımda falan olma benim!

Gözlerimi kapadım.O küçük kız çocuğunu düşündüm.Ölmesi gereken biri varsa o ben olmalıydım.Minik beden değil ben!

EYLÜL
Anneme ve babama olanları kısaca ve bazı kısımları atlayarak anlattım.Babam neredeyse bayram edecekti.Millete bahaneler uydurup gönderdi.Herkes düğünüm ertelendiğini sanıyordu.Bu sırada Sinan beni dürttü.

Sinan:E-Eylül..Serkan..

Eylül:Sinan Serkan adını duymak bile istemiyorum.Yeter ya daha kez ayrıldık demem lazım sana acaba!

Nesrin:Eylül sağlıklı düşünemiyorsun önce bunun farkına varmalısın kızım.

Eylül:Anne ne sağlığından bahsediyorsun sen acaba?Ne sağlığı bu hı?

Nesrin:Kızım Serkan suçlu mu suçsuz mu bilmiyorsun bile.

Eylül:Anne Serkan bizim evimizi yarı çıplak açtı.Daha o şerefsiz Cemre'nin attığı mesajlar duruyor.Bana ne-

Nesrin:Aralarında ya bir şey geçmemişse Eylül!

Sinan:Bir saniye..Şimdi daha önemli bir mesele var galiba Nesrin teyze..

Nesrin:Oğlum ne yarım saattir gözün o telefonda!

Eylül:Aman ne olacak Cemre Hanım magazine kendi vermiştir en fazla ya.

Nesrin:Eylül yeter!Kendinde değilsin üç buçuk yıllık bir ilişki bu kadar çabuk bitemez!

Eylül:Bitti ama anne bak bitti!

Sinan:Eylül burada Serkan Özgün kaza geçirdi diyor a-ama..

Eylül:Ne kaza mı?

-Bölüm Sonu

Merhaba buyrunuz bölüm geldi..Umarım ilgi artar hoşçakalın.

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin