Kötü Sonuçlar

261 26 61
                                    

SERKAN
Sinan kağıtlara bakıp başını sağa sola salladı.Nesrin teyzenin cidden canında can kalmamıştı.Sinan'ın yanına yaklaştım..

Sinan:Teyze..

Nesrin:Geveleme oğlum söylesene benimde mi kan değerlerim düşük çıkmış.

Sinan:Keşke öyle olsaydı.Keşke ama..

Serkan:Sinan bizde bilelim ne ne oluyor?

Sinan:Of nasıl söylerim şimdi ben bunu..

Serkan:Kötü bir şey var lan söylesene!

Nesrin:Sinan hadi oğlum.

Sinan:Kanser..Malesef şimdilik öyle gözüküyor ve seni burada tutmam lazım teyze..Bir takım testler daha yapmamız gerekiyor emin olmak için.

Nesrin:Kanser mi aman nasıl!

Sinan:Dur dur sakin ol diğer testleri yapmamız lazım.

Serkan:Ben bir dışarıya çıksam iyi olur.Nesrin teyze senin istediğin bir şey varsa getireyim.

Nesrin:Eylül bilmesin Serkan ona gidiyorsan eğer şimdi söyleme.

Serkan:Yok söylemem..

Odadan çıkıp Eylül'ün yanına geçtim.Nesrin teyzenin başına gelenler moralimi bozmuştu..Mışıl mışl uyuyordu Eylül.Onu uyurken izlemeyi seviyordum bana kızamıyordu bilmiyordu..Elini tutup okşadım avucumun içinde.Onu çok özlemiştim.Her yanını..Sadakatini aşkını bağlığını..

Serkan:Sana hâlâ aşığım güzel kadın..

Eğilip dudaklarından öptüm ve odadan çıkıp otoparka indim.Eve uğrayıp geri gelecektim.O zamana dek sonuçlar da çıkabilirdi.

EYLÜL
Gözlerimi açtığımda ellerim dudaklarıma kayıverdi.Öpmüştü beni..Ettiği her kelimeyi duymuştum.Peki ya neden ona kızamamıştım?Beni öpmesi hoşuma mı gitmişti!Neler oluyordu böyle..Bu sırada Sinan girdi.

Sinan:Nasıl hissediyorsun Eylül?

Eylül:Sinan eve gönder beni.

Sinan:Canım ama daha çıkmana izin veremem.Şunlara bak bu serumlar vitaminler hepsi sana takılacak.

Eylül:Annemle babam boşanacaklarmış Sinan.Ya aklım almıyor neyi paylaşamazlar ya!

Sinan:Ne?Bundan haberim yoktu..

Eylül:Nerede o?Gitti değil mi!Kalmaya yok ki yüzü!

Sinan:Deme öyle o kadın senin annen Eylülcüm.

Eylül:Anneler kızlarını üzmemeye çalışır benim annemse şu hâle baksana ya.O kadar öfkeliyim ki onlara..Babam da suç var hayır ya-

Sinan:Daha fazla konuşup kendini yorma.

Eylül:Off Sinan!Çıkmak istiyorum diyorum..

Sinan:Kuzenin değil doktorunum burada Eylül ona göre davran tamam mı?

Eylül:Ay..Doktormuş..

Sinan:Birazdan hemşire şunu takacak uslu dur.

Eylül:Emredersin efendim.Şey..Sinan?

Sinan:Ne söyle bakalım nedir derdin?

Eylül:Neyse bir şey yok..

Sinan:Serkan'ı soruyorsan eve gitti.Gelecek birazdan seni görmeye..

Eylül:Onu isteyen kim be gelmesin!

SERKAN
Eve geldiğimde babam oturmuş gazetelerini okuyordu.Bende yanına oturdum.Tam konuşacaktım ki Cemre ve annemin konuşarak salona girdiğini gördüm.

Cemre:Serkan..Canım hoşgeldin.

Nazan:Oğlum nasılsın?

Serkan:Cemre ne işin var senin burada?

Cemre:Günlerdir seni bulamıyorum o nedenle evine geldim Serkan.

Serkan:Boşuna gelmişsin Cemrecim çünkü çıkmam lazım.

Cemre:Nereye gidiyorsun?

Serkan:Seni ilgilendirmez.

Evden çıkıp hastaneye geldim.Önce Eylül'ün yanına çıktım.Tv izliyordu.Beni gördü ama hiçbir tepki vermedi.

Serkan:Sana da merhaba Eylül.

Eylül:Gelme bana bakıcılık yapmak zorunda değilsin Serkan.

Serkan:Eylül annenden özür diledin mi sen?

Eylül:Sanane Serkan seni ne ilgilendirir bu durum!

Serkan:Çok pişman olacaksın ama umarım geç olmaz Eylül.Umarım geç olmaz..

Eylül:Sinan nerede çıkmak istiyorum!

Serkan:Tek başına kal!

Odadan çıkıp Nesrin teyzenin yanına giderken beni Sinan durdurdu.

Sinan:Serkan..Kanser..

Serkan:Ne?

Sinan:Teyzem..Kanser

Serkan:Nasıl bir saniye!Tedavisi falan vardır doktorsun sen lan.

Sinan:Sonuçlar çok kötü..Acilen tedaviye başlamamız lazım.Tabii morali falan çok önemli o dönemde.

Serkan:Bülent amcadan boşanacak.Eylül kendisine düşman oldu.

Sinan:Biz..Biz yardımcı olmalıyız.

Serkan:Haklısın..

GÜNEY
Songül'e sütü uzatıp bende yanına oturdum.Son günler ikimiz arasında kopmayacak bir bağ oluşmuştu..

Güney:Nasıl ev falan yolunda umarım.

Songül:Meraklanma her şey çok güzel Güney.Ben sana nasıl teşekkür etsem bilmi-

Güney:Songül..

Dudaklarına yapıştım.O kadar tatlı tatlı konuşurken bana başka çare bırakamamıştı.Evet kuzenimin bebeğini taşıyan kadına aşık olmuştum.Ellerini yanaklarıma bırakınca onu daha da istekle öpmeye devam ettim.

Songül:Güney..

Güney:Ben sana aşık oldum kızım..

Gülümsedi ve bana sarıldı..

-Bölüm Sonu

Herkese merhabalar evet yoktum ama günlerdir uygulamaya giriş yapamadım.Umarım sorun çözülür..
Yorumlarınız ve vote için teşekkürler❤

-Esraa

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin