FİNAL

652 20 24
                                    

EYLÜL
Kocam bana sabah kahvaltısı mı hazırlamıştı bana mı öyle geliyordu?Gülümseyip yanağına öpücük bıraktım.

Serkan:Günaydın güzel kadınım..

Eylül:Günaydın kocacım bu kahvaltı?

Serkan:Ellerimle mi yedireyim istersin hanımefendi?

Eylül:Pekâlâ neden olmasın beyefendi..

Elleriyle yedirdi kahvaltıyı.Serkan kocam aşkım hayatımın erkeği.Serkan ile evliliğimizin sekizinci ayı idi.Mutluydum harika bir düğün geçirmiştim onunla..Ve o gün Serkan bana mahcup olmuştu..

#Flashback#
Bedenim bedenine kavuşuyordu onu hissetmenin duygusunun başka olduğunu anladım.Saçlarında dolaşan ellerim bir anda içime inen sızıyla sırtına geçmişti..

Serkan:Benimsin..Benim..

Alnımdan öperken gülümsedi bir an yatağa bakınca kaşlarını çattı.Masumiyetim ispatlanıyordu işte..Onu kandırdığım ortaya çıkmıştı.Serkan endişe bakarken gülümsedim yalnızca ona..

Serkan:E-Eylül..A-ama..S-sen..

Eylül:İlk'im..İlk'im benim eşim olacak demiştim sana yıllar önce Serkan..

Serkan:A-ama..O..O çocuk Barış..

Eylül:Tek gerçeğim sensin Serkan.Sensin..Seni seviyorum her şeyim.

Dudaklarından öperken o ise hâlâ şaşkındı.Gece boyu birbirimize doyduk buseler dokunuşlar birbirimize ait olduk.Kendimi tamamlanmış hisettim onunla..Yanıma uzanıp çarşafı üzerimize örttü.Kollarının arasına aldı beni..Ellerimi ellerine kilitledi.

Serkan:Ben bilseydim..Sana nazik davranırdım Eylül.

Eylül:Kırmadın ki?Sana kavuşurken o kadar huzurluydum ki Serkan..Tek gerçeğimsin sen benim..

Serkan:Masumdun sen..Ama b-ben..

Dudaklarından öptüm onu susturmak istercesine.İlk gecemizde bunu konuşmak istemiyordum.

Eylül:Bitti ama anladın mı?Ben senin sende benimsin..Önemli olan bu aşkım.Biz..Biziz..

Serkan:Çok mutluyum..İyi ki benimsin sen sevgilim..Karım..Benim karımsın...

Kollarında uyumaya koyuldum.

#FlashbackSon#

Kahvaltı sonrası bahçeye çıktım.Her şey yolundaydı..Mutluydum evliydim.Şimdilik bebek düşünüyorduk ikimizde..

Serkan:Eylül sevgilim..Gelsene yanıma.

Eylül:Hep yanındayım zaten Serkancım.

Serkan:Ben seni hak edecek ne yaptım acaba?Her şeye rağmen benimle kaldın sevgilim..Seni seviyorum..

Eylül:Her şeye rağmen seninleyim.İkimizinde hataları oldu ama bak masal mutlu sonsuz sevgilim..

Dudaklarını öpmeye başladım..Her defasında birbirimizi daha çok sevdiğimizi hissediyorduk sanki..

Kapı çalındı bu sırada.Postacı bir mektup bırakmıştı.Serkan sevdiği kadınla koltuğa oturdu ve karısını da kolunun altına aldı.Mektup İtalya'dan geliyordu..

"Merhaba Serkan"

Cemre'den gelmişti.Serkan Eylül'e baktı Eylül onaylayınca Serkan zarfı açtı.İkisi de birbirine güveniyordu artık.Bunları dert etmemek adına birbirlerine söz vermişlerdi.

Serkan:Eylül mektubu seninle okumamı istemiş canım.

Eylül:Tamam peki..

"Merhaba Serkan..
Sana burada birçok şey açıklayacağım belki benden nefret eder belki de etmezssin bilmiyorum..En baştan başlıyorum o zaman Serkan.Eylül sende hakkını helal et diyemem.Benim yüzümden çok acı çektin ama yasanması lazımmış belkide..
O gece..Kına gecesi günü aramızda hiçbir şey geçmedi Serkan.İnan bana hiçbir şey geçmedi aramızda.Dokunmadın bile bana ama ben öyle istedim bana dokunmanı istedim seni zorladım hatta ama sen Eylül'ü sayıkladın ve uyudun..Hiçbir şey geçmedi aramızda..Eylül sana mesaj atmıştı aldım telefonunu baktım.Sonra üzerini çıkarıp seni bu yalana ortak ettim.Haksızdım hatalıydım hem de çok.Bu yüzden bir şey diyemem size..Birbirinizi ne kadar sevdiğinizi anladım ben aşkın gücünü anladım.Sen beni sevmedin hiç ama ben seni sevdim Serkan.Her şeye rağmen sevdim..Ama yanlıştı olmadı.Sana bundan sekiz ay önce geldim ya hani hamileyim dedim"

Serkan Eylül'e bakınca Eylül derince bir nefes aldı.

Serkan:Eylül bana şaka olduğunu söyledi..

Eylül:Devamını oku..Hadi..

"Sonrasında ise şaka dedim..Şaka değildi seninle yalnızca bir defa birlikte olduk sen sarhoşken..O kez hamile kalmışım sana geldiğimde altı aylıktı bebek.Ama yapamadım.Nefret edecektin ondan çünkü Serkan bunu biliyordum..Kızım oldu kızımız değil kızım..İsmini ne koydum biliyor musun?Çok seversin sen..Eylül ile mutlu olman için gittim İtalya'ya..Ama duyduğuma göre mutlusun.Mutlu ol Serkan.Bu günahın sefasını sen cefasını ise ben çekerim..Sen mutlu ol karınla.Evlendim bende eşim iyi birisi..Uzun oldu ama son..Kızının mezarı İtalya'da burada Serkan onu görmek istersen gelirsin..Beni affedin olur mu?Eylül sen affet..Geceleri uyuyamıyorum..Affet sussun vicdanım..Kızımın adını Eylül koydum nefret ede ede koydum ama sen seversin Eylülleri..Onun mezarına o küçük mezarına gelmeyi çok görmeyin olur mu?"

Serkan da Eylül de ağlıyordu..Serkan sımsıkı sarıldı karısına..

Eylül:Sana güvenseydim..Bunları yaşmayacaktık.Aranızda..Serkan..

Serkan:Eylül..O ölmüş..Kızımmış..Gidelim mi minik Eylül'ün mezarına?

Eylül:Gidelim sevgilim..Özür dilerim..

Serkan:Özür dilerim..Ben özür dilerim.Aşk uykusundan seni uyandırdığım için..

Eylül:Şimdi en güzel rüyadayız sevdiğim.Ve bir daha hiç uyanmayız..

Saçlarına buseler kondurdu Serkan Eylül'ün..

Songül ve Güney bebeklerine kavuşmuşlardı.Meral Mert'ten kurtlup bebeği annesine teslim etmişti..

Songül:Oh oğlum benim..

Güney:Benim oğlum o..

Songül:Yaa dokuz ay taşıdım ama.

Güney:Oldu canım.Bir daha ben taşırım.

Kahkalarla gülerken minik bebekte onlarla sanki anlarımışcasına gülüyordu.

Aşk uykusundan uyanmamanız  dileğiyle..

-Son

Merhaba herkese bu hikayemde final yaptı.Aslında çoktan yapmalıymış dün ard arda bölüm atmama rağmen kimsenin umrunda olmadı.Neyse ilk kez kısa bir veda ediyorum bir finalde..Yanımda olan herkese her anlamda teşekkürler❤

-Esraa

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin